Spring naar bijdragen

Pokervragen


coolos15

Aanbevolen berichten

@coolos15

Ik speel al ruim 20 jaar poker en de laatste 7 jaar erg weinig gespeeld. Mijn poker style is redelijk defensief en noem mij zelf 'a one trick pony'. Ik heb echt heel veel vragen en zal deze dan ook regelmatig in dit topic gaan stellen aan je Rick om een betere inkijk te krijgen in mijn eigen pokerspel.

De laatste paar weken speel ik veel online op Coinpoker en dat gaat lekker daar. Dit komt voornamelijk doordat er geen rake geheven wordt en er extra waarde in de toernooien wordt toegevoegd (ADDED CHP) en de vele slechte spelers. Mijn vraag gaat over deze online gratis (freerolls) poker toernooien. Er doen zo'n 1000 spelers per keer mee en we spelen met max 6 spelers aan tafel. De blinden gaan om de 5 minuten omhoog (redelijke crapshot) maar met een degelijk spel krijg ik het meestal met de beste hand erin en kom dan redelijk snel in het geld (ca laatste 200 spelers). Nu kom ik regelmatig bij de laatste 30 en daar gaat het (te) vaak mis. De blinden zijn hoog en voel een tikkeltje aan dat ik met scare money speel (wil hoog eindigen). Ik weet dat ik mijn spel moet aanpassen omdat dit zo niet werkt.

De grote hamvraag is, hoe en waar mag ik beter op letten en doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=1007]coolos15[/mention]
Ik speel al ruim 20 jaar poker en de laatste 7 jaar erg weinig gespeeld. Mijn poker style is redelijk defensief en noem mij zelf 'a one trick pony'. Ik heb echt heel veel vragen en zal deze dan ook regelmatig in dit topic gaan stellen aan je Rick om een betere inkijk te krijgen in mijn eigen pokerspel.