Spring naar bijdragen

PARKGENE: goedkoop parkeren


TheGallant

Aanbevolen berichten

PARKGENE, heeft tijdens de eerste twee weken van zijn ICO reeds 60 miljoen tokens verkocht. Ze zijn hard op weg om een begrip te worden binnen de gedeelde parkeerdiensten.

Voor veel mensen - en vooral in grote steden - is het vinden van een parkeerplaats een doorn in het oog. Daar komt bij dat het veelal onbetaalbaar is. PARKGENE, is de eerste gedeelde parkeerdienst waarbij je parkeerplekken kunt reserveren op de blockchain. Het moet een einde maken aan de ellende rondom parkeerproblemen.

PARKGENE wilt met zijn platform inzetten, waardoor parkeerplaats-bezitters en automobilisten met elkaar in contact kunnen komen. De huidige parkeersector staat bol van bemiddelaars. Deze willen allemaal een graantje meepikken en dit moet betaald worden. Automobilisten en parkeerplaatshouders zijn hier de dupe van. PARKGENE wilt dit probleem tackelen, zodat de kosten omlaag gaan.

Als er naar Airbnb gekeken wordt, kan er wel worden aangenomen dat de deeleconomie booming is. Er is geen twijfel over mogelijk: de timing om juist nu met deze parkeerdienst te starten is top!

Het PARKGENE-platform heeft een eigen token, de GENE-token. Deze token moet automobilisten en parkeerplaatshouders met elkaar verbinden. Het platform leent zich prima voor het lokaliseren van parkeerplaatsen op de meest gunstige locatie en tegen een mooie prijs. Alle transacties worden vastgelegd in smart contracts. De GENE-token is het betaalmiddel en de ontwikkelaars laten er geen gras over groeien. De oprichters willen de token neerzetten als de standaard token binnen de auto-industrie.

Nadat de ICO is voltooid, zal PARKGENE uitpakken met marketingcampagnes om het reeds bestaande product (app) onder de aandacht te brengen. Er zijn reeds parkeerplaatsen (18000) aangemeld, alsmede gebruikers (50000). PARKGENE heeft de ambitie om het belangrijkste bedrijf op het gebied van gedeelde parkeeroplossingen te worden.

Op dit moment heeft PARKGENE al een positie in Athene voor wat betreft zijn parkeerdienst. Hier ligt vooralsnog de focus, waarna men wilt uitbreiden naar grote steden als Londen, Parijs, Rome enzovoort. 

De GENE-tokens (ECR20) zijn nu beschikbaar om aan te kopen via paypal of creditkaart en kosten $0.10 per token. Er is geen minimum.

Website: https://parkgene.io/

Whitepaper: https://parkgene.io/wp-content/uploads/2018/01/Whitepaper_FINAL_V.18.1.pdf

PARKGENE.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal @gokdiva, zelf probeer ik ook altijd de auto gratis te parkeren, maar dit wil helaas niet altijd lukken. Onlangs heb ik Parkbee ontdekt, waarmee je ook goedkoop kan parkeren. Zo heb ik mijn auto op die manier een hele dag weten te parkeren in Amsterdam voor nog geen tientje. Echter, moet je hier ook wel een stukje voor lopen, maar dat is de besparing meer dan waard.

Ik ben nieuwsgierig naar de uitrol van PARKGENE en bij een succes hebben ze mij als klant. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGallant:

Klopt helemaal @gokdiva, zelf probeer ik ook altijd de auto gratis te parkeren, maar dit wil helaas niet altijd lukken. Onlangs heb ik Parkbee ontdekt, waarmee je ook goedkoop kan parkeren. Zo heb ik mijn auto op die manier een hele dag weten te parkeren in Amsterdam voor nog geen tientje. Echter, moet je hier ook wel een stukje voor lopen, maar dat is de besparing meer dan waard.

Ik ben nieuwsgierig naar de uitrol van PARKGENE en bij een succes hebben ze mij als klant. 

Maar dan nog, je hebt n goeie praktische tip hiermee neergezet. Dat is ideaal voor Amsterdam bv inderdaad. Wij zetten de auto daar links van de Rai en pakken tram 4 naar het centrum, of auto in Abcoude in woonwijk bij station en trein naar Amsterdam CS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk is daar Onetime voor: goedkope en praktische oplossingen. Ik vind parkeren altijd zonde van mijn geld. Onlangs had ik een verkoper over de vloer. Hij vertelde mij nooit te betalen voor het parkeren en heeft inmiddels al honderden euro's uitgespaard. Hij legt het geld wat hij uitspaart apart, mocht er ooit een boete komen. Vooralsnog staat hij flink in de 'plus'. 

Ik vond het nog niet zo'n slecht plan, hoewel ik geen boefje ben, maar toch ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou wij in de stad al 8 jaar bijna een eigen parkeerplek hebben, sparen wij ook n hoop uit met parkeren. Wij hebben ook een enorme afschuw aan betaald parkeren.

Weet Onetime dan ook een oplossing voor dat belachelijke parkeren op dat grote plein (Kloosterplein???) in Breda vlakbij HC, waar ook een bioscoop, bowlingbaan en politiebureau is? HC parkeergarage zit al snel vol. En op het door mij bedoelde plein staan meters rijen....gggrrrr...omdat je daar ook je kenteken in moet voeren....ppppffff....En dan hoor je veel mensen twijfelen over wat hun kenteken is, terwijl je altijd je kentekenbewijs bij je moet hebben en ik zelfs onze nieuwe uit mn kop ken (omdat ze ook n link hebben met het roulettewiel... ;) ) en niet zo lang kan staan in zo'n rij met mn knie.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo heb ik mijn auto op die manier een hele dag weten te parkeren in Amsterdam voor nog geen tientje. Echter, moet je hier ook wel een stukje voor lopen, maar dat is de besparing meer dan waard.


Nou vraag ik me af eerlijk gezegd wat je dan doet besluiten te parkeren voor een tientje en een stukje te lopen, of ergens gratis te parkeren en dan een stukje te lopen. Gewoon nieuwsgierig, is dat dan de ligging ervan? Of de locaties van die app? Áls ik al eens rijd parkeer ik m gewoon waar het uitkomt namelijk. Ooit yellowbrick gehad maar dat was verre van een succes bij mij.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vooral in de grote steden een veelbelovend initiatief. Ik werk in Amsterdam en parkeren daar is een hel. Ik werk bijna buiten de ring en alles wordt steeds meer dichtgetimmerd. Natuurlijk weet ik de gratis plekjes en de truukjes. maar het kost allemaal steeds meer tijd. Als ik naar HC Amsterdam wil, wat af en toe gewoon heel leuk is ga ik met de trein! Ook hebben wij onze bestelbus. Daar passen twee fietsen in. Dan zetten we de auto op een gratis plek aan de buitenkant van de stad en dan gaan we op de fiets de binnenstad in. dat heeft ons al zoveel parkeergeld bespaard! Maar goed, "parkeerplaatsdelen" lijkt mij een welkome aanvulling op parkeeropties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

 


Nou vraag ik me af eerlijk gezegd wat je dan doet besluiten te parkeren voor een tientje en een stukje te lopen, of ergens gratis te parkeren en dan een stukje te lopen. Gewoon nieuwsgierig, is dat dan de ligging ervan? Of de locaties van die app? Áls ik al eens rijd parkeer ik m gewoon waar het uitkomt namelijk. Ooit yellowbrick gehad maar dat was verre van een succes bij mij.

 

Ik bekijk de ligging. Tijdens één van mijn laatste bezoekjes was er niets gratis in de buurt. Dan kies ik voor Parkbee als het even kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Gokholtante:

Vooral in de grote steden een veelbelovend initiatief. Ik werk in Amsterdam en parkeren daar is een hel. Ik werk bijna buiten de ring en alles wordt steeds meer dichtgetimmerd. Natuurlijk weet ik de gratis plekjes en de truukjes. maar het kost allemaal steeds meer tijd. Als ik naar HC Amsterdam wil, wat af en toe gewoon heel leuk is ga ik met de trein! Ook hebben wij onze bestelbus. Daar passen twee fietsen in. Dan zetten we de auto op een gratis plek aan de buitenkant van de stad en dan gaan we op de fiets de binnenstad in. dat heeft ons al zoveel parkeergeld bespaard! Maar goed, "parkeerplaatsdelen" lijkt mij een welkome aanvulling op parkeeropties.

Leuke tip van de bus met daarin de fietsen! Je wordt er bijzonder creatief door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...