Spring naar bijdragen

Mobile toestel / Wat is Jullie advies


Pat

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Fellow members .

Ik wou een nieuwe toestel kopen .

heeft iemand iPhone x ?

Hoe werkt iphone x face ID ? ik hoor nogal uiteenlopende verhalen  ( werkt perfect / soms storing / s nachts heb je niks aan / je moet je gezicht recht tegen aan houden anders doet ie het niet / en .....................................  ) .

Ik heb iphone gehad ( iphone 5 en 6s+ ) . Nooit van Face ID gehoord .

Mijn laatste toestel : Samsung S7 edge .

Hij deed het perfect eerlijk gezegd .  ( tot ik him liet vallen vorige week ).

Kan ik beter op Samsung S9 wachten , of maar een iphone X kopen ?

 

Wat is jullie advies . Tips zijn welkome !!

 

MVG, 

pat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Update :

Hmmmmm ,, Niet veel mensen die iPhone x hebben , zo te zien . ?

Ik wou effe toevoegen dat ,

Today visited a m8 of mine an finally got the chance to try it out . Ik moet zeggen dat Face ID prima werkt en razend snel reageert .

Een mooie toestel .  

In prijsverhouding met andere toestellen is abit on high side . 

Maar das meer een persoonlijke mening .  

gr, 

Pat 

bewerkt door Pat (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei JackPot:

Apple x is niet heel bijzonder, maar wel gewoon de nieuwste en snelste generatie. Ik zweer bij Apple, en zal nooit overstappen. De prijs is wel serieus met 1250 euro, maar goed je gebruikt m ook de hele dag. 

Ik heb zelf ook altijd iPhone gehad . Laatste dacht ik wat anders proberen en ik moet zeggen Samsung doet ook goeie zaken . Verschil met iPhone is toch merkbaar  ( vooral als je van iPhone naar Samsung overstapt ) .

Klopt 1200 euro is niet goedkoop . Maar ik betaal dat prijs niet . Ik wacht  effe tot mijn moeder hier op bezoek komt  ( binnenkort ) en die neemt er eentje mee . Want in united states is goedkoper  ( verschil is ongeveer 200 euro? ) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was altijd 'n Samsung-gebruiker, van de eerste Galaxy tot nummer 6 of zo. Daarna overgestapt op iPhone .

Het verschil merk je wel. Kan zijn dat ik pech had en nu geluk, maar met Samsung was het werkelijk altijd wat. Problemen met opladen, gammele software, brakke batterijen, schermproblemen, etc. Met iPhone nergens last van. 

iPhone X ben ik niet zo kapot van, ziet er ook uit als een Samsung. Is de doos ook nog niet uit geweest eigenlijk. 

Kortom: ik zou voor de iPhone gaan. Gezien de reviews zijn er wel verbeterpunten aan de iPhone X, maar als je Samsung gewend bent, ga je je daar vast niet aan ergeren. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als Apple fan ben ik wel blij met I-Phones. En ja, die heb ik zelf ook natuurlijk. samen met een Mac-Pro (Zo'n ronde toren) en een snelle Apple laptop (Zo'n dure, gelukkig niet zelf betaald, maar verstrekt door de werkgever....) Je kunt wat vinden van Apple, maar mijn ervaringen zijn meer dan goed. Dus koop maar een I-Phone.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerst 2x BBerry gehad, prima
Daarna over gegaan op Samsung : S3 daarna de S6, nu een jaartje de S8+

Samsungs bevallen me erg goed. Zelf geen problemen gehad met gammele software zoals hierboven geschreven.
Ga absoluut volgende keer weer voor een Samsung.
Overzetten van alles (telefoonnummers, wifi passwoorden, apps, heel de zooi) met een kabeltje van je oude Samsung naar je nieuwe is in 20min gebeurd.
Kocht mijn S8+ en na een uurtje was alles gefixt en kon de oude S6 op MP :-)
Absolute Samsung - Android fan.

Maar heb geen ervaringen met iPhones, dus of t beter of slechter is kan ik niet zeggen.
Denk dat het een kwestie van gewenning is

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-2-2018 om 20:41 zei Pat:

ja klopt , iPhone x heeft een nieuwe design . Maar dat zie ik ook als grootste verschil met andere iPhones .

Hij mag verder wel stuk sneller zijn maar als dagelijkse  gebruiker , merk je dat nauwelijks . ( althans , ik heb him effe uitgeprobeerd , en dat enorme verschil is het mij niet opgevallen ) .

In de winkel op een nieuwe merk je het verschil niet, na een tijdje (intensief) gebruik wel. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zelf de Samsung S5, S6 Edge en S7 gehad. Maar ik ben gestopt met Samsung. Zoek je Android dan zou ik 100% voor een Oneplus gaan.

Omdat ik twee abonnementen heb gebruik ik ook een Apple. Ik zweer qua Apple bij de iPhone SE. Deze telefoon is handzaam, praktisch onbreekbaar en doet alles wat die zou moeten doen. Ik ben inmiddels met mijn tweede SE bezig en wanneer deze er mee stopt koop ik gewoon weer een SE.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-2-2018 om 06:22 zei Digital Invest:

. Ik zweer qua Apple bij de iPhone SE. Deze telefoon is handzaam, praktisch onbreekbaar en doet alles wat die zou moeten doen. I

Een geweldige telefoon inderdaad. Batterij doet het prima, uitstekend formaat en je kunt er ook gewoon mee bellen.

Om uitgebreid te internetten, heb ik wel een groter exemplaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze wou ik iedereen bedanken voor zijn/haar bijdragen in this topic . 

Eindelijk de keuze is op iPhone x gevallen . Ik vind groot screen meer comfortabel .

 Het's maar effe geduld hebben en wachten tot mijn moeder op bezoek komt maar das okey  ( schelt toch 200 euro  ☺️  ) .

Samsung mag ik houden en af en toe voor mijn werk gebruiken ( hij is akkoord gegaan to cover the costs )  . Screen is beschadigd + af en toe storingen .

 

gr, 

pat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...

Hmmm , nieuwe iphone .

Ik zie niet zoveel verschil met iphone x eerlijk gezegd . Behalve het feit dat iphone X XS en XR alle drie voorzien van een Dualsim zijn . Dus 2 verschillende nummers gebruiken op de één toestel . Helaas in Nederland heb je niks aan want Nederlandse providers ondersteunen E-sim Niet .

 

   

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Het is weer bijna zover .

Abonnement verlengen . 🙂

Ik heb mijn iphone X verkocht en ik ga voor mijn prive gebruik die nieuwe iphone XR  kopen . Ik betaal de toestel in één keer af.

Ik zat te denken van KPN overstappen naar TeLe 2  omdat de prijzen goedkoper zijn en je krijgt meer internet GB's per maand . Ik heb bij KPN nooit problemen gehad , behalve dat ze stuk prijziger zijn compered to andere providers .

Is Tele 2 een betrouwbaar provider ?

Zijn er mensen hier die een mobile abonnement bij Tele 2 hebben ?

Zo ja , graag een feedback. !!! Thanks . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Arthur:

Ik heb Tele 2 om dezelfde redenen en het werkt prima. Ik woon in de randstad en heb zelden slecht internet . . . idd aanradertje!

Many thanks . 

Ik vroeg me af eerlijk gezegd hoe het met internet snelheid en h bereik zit.  Of die af en toe wegvalt . ( althans daar was ik bang voor ) . 

Ik woon ook in de randstad . Ga ik voor tele2 dan want je krijgt meer data's voor een goedkopere prijs . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij wel .  Ik kijk vaker de samenvatting van wedstrijden ( voetbal- snooker - basketbal) via mijn mobile . En dat vreet veel data's op . Vandaar dat ik die XR wil kopen ( vanwege grotere scherm en langere batterijduur) .

Ik gebruik sowieso mijn mobile vaker om te internetten . Soms online gokje wagen do ik ook via mijn mobile . Mijn gebruik is rond 10 GB per maand . De probleem is dat de  providers gebruiken verschillende frequenties . ( althans , dat heb ik gehoord ) . En daardoor krijgt men met verschillende down en upload snelheden te maken . Hangt er ook vanaf waar je woont . Van KPN weet ik bijvoorbeeld dat ze in de Randstad een uitstekend dekking aanbieden . ( qua snelheid en bereikbaarheid ) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei DennMann:

Al jaren klant bij Vodafone en dat bevalt nog steeds goed. Echt nog nooit gezeik gehad.

Ik zit zelf al heel lang bij T-Mobile. Mede omdat ik nog nooit gezeur gehad hebt en ze bij incidentele dingen ze het goed oplossen. Mijn gezin zit er ook bij en dan krijg je weer extra korting. Niet te lui om weg te gaan maar vanwege goed bereik en service ben ik bereid om wat meer te betalen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik zit zelf al heel lang bij T-Mobile. Mede omdat ik nog nooit gezeur gehad hebt en ze bij incidentele dingen ze het goed oplossen. Mijn gezin zit er ook bij en dan krijg je weer extra korting. Niet te lui om weg te gaan maar vanwege goed bereik en service ben ik bereid om wat meer te betalen. 

heb ik ook, ik betaal inderdaad graag wat meer voor altijd goed bereik, goede klantenservice en nooit gesodemieter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik zit zelf al heel lang bij T-Mobile. Mede omdat ik nog nooit gezeur gehad hebt en ze bij incidentele dingen ze het goed oplossen. Mijn gezin zit er ook bij en dan krijg je weer extra korting. Niet te lui om weg te gaan maar vanwege goed bereik en service ben ik bereid om wat meer te betalen. 

Dat heb ik ook. Ik ben ooit begonnen met een pre paid kaart van tele 2, en mijn eerste abonnement was bij T-Mobile een jaar of 15 terug denk ik. Daar zit ik nog steeds bij.

 

Ze verdienen niet zoveel aan mij. Ik neem meestal een twee jarig abonnement met de nieuwste telefoon van dat moment ( Galaxy), na twee jaar komt daar 2 jaar een sim only abonnement bij van circa 20 euro per maand, en dan na 4 jaar zoek ik weer de nieuwste telefoon van Galaxy uit. Dus gemiddeld gezien betaal ik over 3 of 4 jaar een prima bedrag voor een telefoon.

En als ik zou overstappen praat je misschien over 2 of 3 euro per maand. Nou daar wil ik geen moeite voor doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...