Spring naar bijdragen

Las Vegas, 28 april tot en met 5 mei 2018


Gertjan_De_Meern

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Gertjan_De_Meern:

Ik ga nooit meer met een tussenstop naar Vegas. Dat vond ik persoonlijk echt verschrikkelijk. Eurowings heeft ook perfecte vliegtijden. Vertrek om 12:00 aankomst 14:00, dus nog een groot deel van de dag over. En terugvlucht om 22:30. Dan heb je ook nog de hele dag. Maximale Vegas tijd op deze manier. En geen stress met overstappen ed. 

Dus opstappen in Köln?

dat is ook al een reis opzich vanaf de Meern 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Craps4fun:

heb je ook entertainment aan boord daar? En moet je dan in las Vegas door douane?

wat voor vliegtuig? 2-3-2 zit?

koffers kunnen gewoon mee toch?

voor mij zou het juist uur korter zijn. 1f609.png

Eurowings biedt de tickets redelijk goedkoop aan, maar dan betaal je wel voor Entertainment, koffers en eten. 

Ze vliegen met een Airbus. Stoelen 2-4-2. Op de terugweg zat het vliegtuig maar halfvol en ben ik in de comfort class gaan zitten (en slapen). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net terug uit NY, en gevlogen met KLM-Delta. Super goede service, top entertainment systeem en best een aanrader.

Non stop vliegen is echter wel veel waard dus zeker een optie voor de volgende trip, hoewel ik er niet aan moet denken nu om weer te gaan vliegen :(

Nog enkele sfeer impressies ;) Nu weer back to business.

 

IMG_2931.jpg

IMG_3026.JPG

IMG_3229.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...