Spring naar bijdragen

WIE IS... DE MOL ?!


Aanbevolen berichten

Zijn er hier nog meer kijkers van wie is de mol? Ik heb net de laatste aflevering even terug gekeken! Wat een mooi seizoen weer ?  En ik ben benieuwd.. wie is jullie mol? 

-Simone.. een beetje op de achtergrond, daardoor voor mij wel een goeie verdachte. 

-Ruben.. verpest echt zo goed als elke opdracht. Is toch wel de mol in mijn beleving, maar misschien is het iets te opvallend. 

-Jan.. zou wel echt een super goeie mol zijn, want super fanatiek, maar zaait daardoor juist misschien onrust? 

-Olcay.. ook zo fanatiek maar maakt soms wel gekke keuzes. 

Ik ben benieuwd wie jullie verdenken. En Hebben de pokerspelers onder ons al iets kunnen afleiden aan een ‘pokerface’? ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Onetime_Girl:

 

Ik ben benieuwd wie jullie verdenken. En Hebben de pokerspelers onder ons al iets kunnen afleiden aan een ‘pokerface’? 1f603.png

Mijn mol vertrok vrijwillig in de 2e aflevering. In aflevering 3 zag ik een mega tell bij Olcay, bij de eliminatie zat ze met haar voeten te zwaaien (happy feet) dit kan je  niet onder controle houden (onbewust) en ze was dus niet bang voor eliminatie (was bij het scherm dit moment). Zij is de mol!

Follow the money, dan zou Jan de mol moeten zijn (minste geld in de pot gebracht)

 

We kijken al jaren met hele gezin, zaterdag avond op de bank  (met toastjes erbij) en genieten en daarna doorschakelen naar de live uitzending.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik kijk al zo’n beetje alle seizoenen sinds dat Angela Groothuizen het nog presenteerde. Blijft een ontiegelijk leuk programma. Eigenlijk ieder jaar wist ik redelijk early-on wel wie de mol was, maar ik twijfel dit jaar echt teveel. Ben benieuwd en blijf doorpuzzelen.

Overigens was dit nog niet de laatste aflevering hè. Er komen er nog 2 als het goed is, en dan de slotaflevering met de bekendmaking nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat vind ik dus waardeloos he, die cliffhanger met dat na-geneuzel in het Vondelpark. In eerdere jaren werd de Mol gewoon bekend gemaakt in de laatste buitenlandse aflevering en nu wordt 't allemaal zo nagekauwd met Vondelpark meetings en Mol-talk en zo. Maar goed, ik denk dat Olcay de Mol is.....ik zie wel dat Ruben ook veel molt, maar mijn intuïtie zegt me dat hij toch niet de Mol is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat vind ik dus waardeloos he, die cliffhanger met dat na-geneuzel in het Vondelpark. In eerdere jaren werd de Mol gewoon bekend gemaakt in de laatste buitenlandse aflevering en nu wordt 't allemaal zo nagekauwd met Vondelpark meetings en Mol-talk en zo. Maar goed, ik denk dat Olcay de Mol is.....ik zie wel dat Ruben ook veel molt, maar mijn intuïtie zegt me dat hij toch niet de Mol is. 


WIDM-app, idd die extra aflevering, moltalk, het is allemaal voor extra geld in de tas. En molloten zoals ik doen er nog aan mee ook, haha
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 @TheGreatOne kijk, zulke dingen zouden mij nou nooit opvallen! Ik ben heel benieuwd of je gelijk hebt ?

@xxTheMikeyxx ik weet het, het is gelukkig nog niet voorbij!!! En het wordt idd wel steeds meer uitgeMOLken @Gokholtante ?  Ruben doet het wel erg opvallend he, meer om verwarring te zaaien denk. 

Ben heel benieuwd of jullie gelijk krijgen met Olcay. Ze heeft het dan wel super goed gespeeld vind ik! 

@Digital Invest zou ik niet kunnen hoor! Voor mij is TV kijken echt ontspanning ? Maar je houdt wel veel tijd over voor andere dingen natuurlijk.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga voor Simone..zei is voor mij het minst te lezen en heb een appart gevoel bij haar.. en moet ook toegeven dat moltalk naderhand vind ik ook niks. ? Hebben ze bij expeditie robinson nu ook geïntroduceerd eiland praat ?.. Veder wel echt gaaf programma wie is de MOL.. en een ode aan de mensen achter de schermen wat zullen die een werk hebben met al die spellen bedenken en goed te laten uitvoeren ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Onetime_Girl:

 @Digital Invest zou ik niet kunnen hoor! Voor mij is TV kijken echt ontspanning 1f60a.png Maar je houdt wel veel tijd over voor andere dingen natuurlijk.. 

Ik kijk wel gewoon streams zoals Netflix enzo. Maar zappen op de bank, thuisblijven voor een programma en/of verplicht reclame blokken kijken vind ik echt niet meer van deze tijd.

Echt dikke tijdswinst heb ik recent geboekt door mijn Facebook te verwijderen. Het valt me wel een stuk zwaarder dan verwacht maar is echt een bevrijding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Dannyboy:

. Veder wel echt gaaf programma wie is de MOL.. en een ode aan de mensen achter de schermen wat zullen die een werk hebben met al die spellen bedenken en goed te laten uitvoeren 1f64c-1f3fb.png

Nou he! Lijkt me best leuk werk.. op locatie mooie plekken en verlaten panden zoeken voor spellen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Digital Invest:

Ik kijk wel gewoon streams zoals Netflix enzo. Maar zappen op de bank, thuisblijven voor een programma en/of verplicht reclame blokken kijken vind ik echt niet meer van deze tijd.

Echt dikke tijdswinst heb ik recent geboekt door mijn Facebook te verwijderen. Het valt me wel een stuk zwaarder dan verwacht maar is echt een bevrijding.

Ooooo ja ik kijk ook vooral Netflix! Reclame is indd irritant. Gelukkig zit er tijdens wie is de mol geen reclameblokken ? ja dat geloof ik wel ja.. ongemerkt zit je veel vaker door Facebook te scrollen dan je denkt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 hours ago, Digital Invest said:

Ik kijk eigenlijk nooit meer televisie en kan dat iedereen van harte aanbevelen.

Je moet ook niet kijken naar het aantal minuten dat je besteedt aan TV-kijken, je totale "schermtijd" is belangrijk. En die neemt in alle leeftijdsgroepen alleen maar toe. Mensen die zeggen dat ze nooit meer TV kijken spenderen vaak uren voor andere schermen......vlak daarbij vooral je TELEFOON niet uit......en Netflix niet....en I-Padjes niet.......en You-Tube niet.

Wij lossen het reclameprobleem op door alles wat we leuk vinden op te nemen. SPÓELLLLÉHHHHH!!!!....is een veel gehoorde kreet in huize @Gokholtante En @Onetime_Girl heeft gelijk...een avondje 'scherm" met je voeten op de tafel en de lekkernijen onder handbereik is af en toe reuze ontspannend. Dat zou ik ook niet willen missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-2-2018 om 20:39 zei Dannyboy:

Ik ga voor Simone..zei is voor mij het minst te lezen en heb een appart gevoel bij haar.. en moet ook toegeven dat moltalk naderhand vind ik ook niks. 1f605.png Hebben ze bij expeditie robinson nu ook geïntroduceerd eiland praat 1f602.png.. Veder wel echt gaaf programma wie is de MOL.. en een ode aan de mensen achter de schermen wat zullen die een werk hebben met al die spellen bedenken en goed te laten uitvoeren 1f64c-1f3fb.png

Jammer @Dannyboy... je mol is er uit!! ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 20-2-2018 om 11:30 zei Gokholtante:

Wij lossen het reclameprobleem op door alles wat we leuk vinden op te nemen. SPÓELLLLÉHHHHH!!!!....is een veel gehoorde kreet in huize @Gokholtante 

Dat is bij ons precies zo! Hekel aan reclame en doe gewoon t geluid eraf bij reclame als ik t niet opgenomen heb en rechtstreeks kijk. Lekker prikkelarm!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Gokholtante:

Jan was de Mol. Dat heeft ie verdraaid goed gedaan. Hij heeft me op het verkeerde been gezet. Niks "happy feet" Gewoon vette mollenstreken uit een totaal andere hoek. En nu gaat die zachte lieve onhandige Ruben er met de pot vandoor!

Hahaha ja die Ruben, hij is dus écht zo onhandig ? Jan heeft het goed gedaan, zo fanatiek en ondertussen van die lekker brutale molacties! Was weer een mooi seizoen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.