Spring naar bijdragen

Bitvavo, website voor de aankoop en verkoop van cryptovaluta


TheGallant

Aanbevolen berichten

  • 6 maanden later...
2 uur geleden zei TheGallant:

Iemand die handelt bij bitvavo? Zelf zojuist al mijn restjes crypto naar bitvavo overgezet. Ook her en der wat gestaked. Blijft een mooi product. 

Gisteren heel toevallig het stukje Bitcoin wat mijn dochter had (ruim 3 jaar geleden gekocht) verkocht vanuit de blockchain naar bitvavo en stond al vandaag op de rekening. Ze is dus nu Bitcoin loos 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-1-2021 om 11:59 zei TheGallant:

Iemand die handelt bij Bitvavo? Zelf zojuist al mijn restjes crypto naar Bitvavo overgezet. Ook her en der wat gestaked. Blijft een mooi product. 

Afgelopen week helft van mijn bitcoins verkocht en even later weer goedkoper terug gekocht. Inmiddels weer de helft verkocht. Maakt het allemaal wel spannend. Toch balen als bij verkoop het verder stijgt. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Afgelopen week helft van mijn bitcoins verkocht en even later weer goedkoper terug gekocht. Inmiddels weer de helft verkocht. Maakt het allemaal wel spannend. Toch balen als bij verkoop het verder stijgt. :)

Lekker @DeValsspeler, heb je naast BTC ook nog andere muntjes? Ik hodl de aankomende maanden lekker. Zou straks wel blij zijn als ik mijn muntjes op Crypto.com weer weg kan halen. Staan nu vast (staked). Uiteindelijk wel beter van geworden (tot nu toe), al had het veel meer kunnen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook wat andere inderdaad. In maart elke week wat aangekocht in BTC en 10 andere muntjes en me voorgenomen om elke keer als iets in waarde verdubbeld, de helft te verkopen. Na een eerste verdubbeling mijn inleg er uitgehaald, maar nu we al weer op een tweede verdubbeling zitten en iedereen het nog steeds heeft over dat het nog meer gaat stijgen heb je toch de neiging het te laten staan. 😂:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei DeValsspeler:

Heb ook wat andere inderdaad. In maart elke week wat aangekocht in BTC en 10 andere muntjes en me voorgenomen om elke keer als iets in waarde verdubbeld, de helft te verkopen. Na een eerste verdubbeling mijn inleg er uitgehaald, maar nu we al weer op een tweede verdubbeling zitten en iedereen het nog steeds heeft over dat het nog meer gaat stijgen heb je toch de neiging het te laten staan. 😂:)

Lijkt op mijn systeem. Ik heb een basisbedrag aan Bitcoins, zodra die voor 500 euro gestegen is, room ik dat af. Pas na daling koop ik weer bij, vervolgens weer afromen. Ook al wordt de waarde 0, niet waarschijnlijk, heb ik er nog altijd aan verdiend. Wie niet waagt, die niet wint, wie niet schijt, die niet stinkt. 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Sindskort ook bezig met crypto. Nog geen eigen account op bitvavo, maar mijn man wel. Heb hem het eea voor mij laten kopen. Heb nu het volgende gekocht: 

200 euro Ethereum

200 euro Cardano 

200 euro Ripple 

100 euro Tron

100 euro Vechain 

Cardano is tot nu toe het meest gestegen. Ik ben van plan dat zodra mijn inleg verdubbeld is, mijn inleg eruit te halen en de rest de laten staan voorlopig. Bij Cardano is dit al bijna het geval, terwijl ik deze pas per 5 feb gekocht heb. Van Ripple heb ik ook hoge verwachtingen, ik hoor dat er diverse rechtszaken lopen en dat zodra deze gewonnen worden dit een heel positief effect gaat hebben op de koers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Ben benieuwd naar de wondere wereld van crypto’s! Vooralsnog is het voor mij pure abracadabra, maar daar gaat snel verandering in komen! ? Bitvavo klinkt iig als een fijn programma en ook mooi dat er Nederlandse support is die je te woord staat. Dat geeft wel vertrouwen! 
Daar ben ik ook benieuwd naar ik moet me daar ook nog eens goed in verdiepen

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bitvavo is zeer zeker aan te raden, al ben ik bij XRP rally (die geplande in febr) flink wat misgelopen doordat zij op het supreme uur zogenaamd onderhoud gingen doen. 

Ben daar weggegaan, hierdoor eigenlijk. En dan vooral het standaard mailtje dat ik kreeg na een zeer nette mail. Tevens hoor ik verder veel goede comments over hun klantenservice. Maar onderhoud op dat moment was gewoon naaierij dacht ik haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bitvavo is zeer zeker aan te raden, al ben ik bij XRP rally (die geplande in febr) flink wat misgelopen doordat zij op het supreme uur zogenaamd onderhoud gingen doen. 
Ben daar weggegaan, hierdoor eigenlijk. En dan vooral het standaard mailtje dat ik kreeg na een zeer nette mail. Tevens hoor ik verder veel goede comments over hun klantenservice. Maar onderhoud op dat moment was gewoon naaierij dacht ik haha.
Ik gebruik ook bitvavo, ben er behoorlijk nieuw in de crypto ben ermee begonnen dsnkzij OneTime, ik verdiep me af en toe er wat meer in voor mij is het nu maandelijks opbouwen tot ik me handel budget bij elkaar heb. Ik vraag me nu af wat is of was de XRP rally..? En wat bedoel je met gepland.. en wat zou bitvavo hier voor voordeel uithalen om op dat moment een onderhoud te plegen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Remy de rover:

Ik gebruik ook bitvavo, ben er behoorlijk nieuw in de crypto ben ermee begonnen dsnkzij OneTime, ik verdiep me af en toe er wat meer in voor mij is het nu maandelijks opbouwen tot ik me handel budget bij elkaar heb. Ik vraag me nu af wat is of was de XRP rally..? En wat bedoel je met gepland.. en wat zou bitvavo hier voor voordeel uithalen om op dat moment een onderhoud te plegen...

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

Dag Remy,

bitvavo is zeker oke, maar ik heb sinds toen dus eigenlijk irritatiepuntje opgebouwd. De XRP rally was eind januari, even gepumpt naar 60 cent was t ofzo. In ieder gevalt het ging zo;

Men wou XRP pompen, op donderdags kwamen wij hierachter en de pump stond voor maandag. De koers is toen prachtig opgelopen tot het bewuste tijdstip op maandag. Men zou dan om 15.00 uur gaan kopen, dat betekent dat ik om 14.45 uur bij wijze van ga verkopen. Uiteraard toen ik wou gaan verkopen, ging bitvavo even doodleuk maandagmiddag aan XRP onderhoud plegen. Jaa, balen dat ik deed. Kon niet meer in de app, vrienden ook niet. In tussentijd was de koers aan het zakken (punt was bereikt), waardoor we dus niet op hoogepunt gepland konden verkopen. Ik was zeer geinteresseerd in de reden waarom je op maandagmiddag primetime onaangekondigd onderhoud gaat doen. Dat het kan snap ik, maar de timing was zo slecht dat het een smetje is geworden. 

Tevens in de week voor verschijning van OGN op Coinbase, meegelift tot aan listing zelf, maar de koers van bitvavo klopte echt totaal niet. Buy the rumour, sell the news. Letterlijk 20% verschil soms. OGN kon ik niet naar een andere wallet sturen, door je raad het al; onderhoud. 

Dit heeft mij doen besluiten bitvavo even in de wacht te zetten. Het voordeel wat zij hier uit halen? Ik weet het niet, ze pakken centen met marktorders vullen. Ze hebben er niet direct iets aan, maar de timing was gewoon heel belabberd. Binnen tijdspanne van half uur dat ik zou moeten gaan verkopen, knalden ze eruit. Daar zit je dan.

Ik raad een beginner bitvavo zeker aan, maar die onderhoud sessies gaat gewoon niet uit mijn hoofd. Hodlen op bitvavo, echter perfect.

 

Ps; zie screenshotje, deze telegramroep raakte 2x vol. Er ontstont letterlijk een klein hypeje. Ik weet ook dondersgoed dat Pump/Dumo groepen je je niet moet begeven, maar deze was wel fijn hoor. Vandaag de dag zijn het vooral fake groepen. 1 febr was het dus.

Screenshot_20210511-084539_WhatsApp.jpg

bewerkt door Mancaas (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Remy,
Bitvavo is zeker oke, maar ik heb sinds toen dus eigenlijk irritatiepuntje opgebouwd. De XRP rally was eind januari, even gepumpt naar 60 cent was t ofzo. In ieder gevalt het ging zo;
Men wou XRP pompen, op donderdags kwamen wij hierachter en de pump stond voor maandag. De koers is toen prachtig opgelopen tot het bewuste tijdstip op maandag. Men zou dan om 15.00 uur gaan kopen, dat betekent dat ik om 14.45 uur bij wijze van ga verkopen. Uiteraard toen ik wou gaan verkopen, ging Bitvavo even doodleuk maandagmiddag aan XRP onderhoud plegen. Jaa, balen dat ik deed. Kon niet meer in de app, vrienden ook niet. In tussentijd was de koers aan het zakken (punt was bereikt), waardoor we dus niet op hoogepunt gepland konden verkopen. Ik was zeer geinteresseerd in de reden waarom je op maandagmiddag primetime onaangekondigd onderhoud gaat doen. Dat het kan snap ik, maar de timing was zo slecht dat het een smetje is geworden. 
Tevens in de week voor verschijning van OGN op Coinbase, meegelift tot aan listing zelf, maar de koers van Bitvavo klopte echt totaal niet. Buy the rumour, sell the news. Letterlijk 20% verschil soms. OGN kon ik niet naar een andere wallet sturen, door je raad het al; onderhoud. 
Dit heeft mij doen besluiten Bitvavo even in de wacht te zetten. Het voordeel wat zij hier uit halen? Ik weet het niet, ze pakken centen met marktorders vullen. Ze hebben er niet direct iets aan, maar de timing was gewoon heel belabberd. Binnen tijdspanne van half uur dat ik zou moeten gaan verkopen, knalden ze eruit. Daar zit je dan.
Ik raad een beginner Bitvavo zeker aan, maar die onderhoud sessies gaat gewoon niet uit mijn hoofd. Hodlen op Bitvavo, echter perfect.
 
Ps; zie screenshotje, deze telegramroep raakte 2x vol. Er ontstont letterlijk een klein hypeje. Ik weet ook dondersgoed dat Pump/Dumo groepen je je niet moet begeven, maar deze was wel fijn hoor. Vandaag de dag zijn het vooral fake groepen. 1 febr was het dus.
Screenshot_20210511-084539_WhatsApp.thumb.jpg.432a414b53d2f4ef52119678662b744b.jpg
Dat is idd echt ziek , ik ben idd een beginner dankzij de mannen van OneTime ik slow play echt tot een max wat ik in gedachten heb waar ik wil zijn en dan proberen om ook op die manier geld te gaan verdienen. Ik vraag me af of bitvavo onaangekondigd onderhoud mag plegen zijn daar geen voorwaarden voor? En mochten ze dat mogen doen volgens hun voorwaarden hebben ze daar achteraf een uitleg voor gegeven? Misschien leaks in de software of hackers buiten de deur houden.. ik heb er verder geen verstand van ..

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is onzin dat ze geld verdienen aan markt orders (met uitzondering dat de taker fees hoger zijn (markt orders) dan de maker fees (limiet orders). Markt order wordt gewoon bestens verkocht tegen de best mogelijke koers die beschikbaar is op een exchange. Die koers bepaalt bitvavo niet en zij zijn ook niet de tegenpartij van je koop of verkoop :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...