Spring naar bijdragen

Bitvavo, website voor de aankoop en verkoop van cryptovaluta


TheGallant

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei TheGallant:

Wat denken jullie: gaat bitvavo kopje onder? 

Ze hebben veel geld (winst) is kas maar momenteel is het schrapen voor ze tegen hoge kosten. Een prachtig (jong) bedrijf maar die moet natuurlijk niet nog jaren duren (weinig handel en lage koersen) en dat zou wel in theorie en praktijk kunnen. Niet kopje onder maar wel afschalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, TheGreatOne said:

Ze hebben veel geld (winst) is kas maar momenteel is het schrapen voor ze tegen hoge kosten. Een prachtig (jong) bedrijf maar die moet natuurlijk niet nog jaren duren (weinig handel en lage koersen) en dat zou wel in theorie en praktijk kunnen. Niet kopje onder maar wel afschalen.

Volgens mij hebben ze juist niet veel geld in kas? Er is een gat van 180 miljoen ontstaan dus ik zou persoonlijk mijn crypto's ergens anders stallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Carta1991:

Volgens mij hebben ze juist niet veel geld in kas? Er is een gat van 180 miljoen ontstaan dus ik zou persoonlijk mijn crypto's ergens anders stallen.

dat gat kunnen ze noodgedwongen opvullen met het teruggestorte dividend dat was uitbetaald aan de aandeelhouders. Het is een gezond en goedlopend bedrijf, het is een zware klap als ze het niet terugkrijgen, maar ik denk niet dat de klanten zich zorgen hoeven te maken. Dit hebben ze binnen 5 jaar wel weer terugverdiend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Carta1991:

Volgens mij hebben ze juist niet veel geld in kas? Er is een gat van 180 miljoen ontstaan dus ik zou persoonlijk mijn crypto's ergens anders stallen.

Not your key not your coins. Dus mijn advies is ook zeker als je niet handelt je crypto munten in een cold wallet op te slaan zoals een Ledger. Ik ben er zelf al 2 keer behoorlijk nat op gegaan in het verleden (oa bij MT Gox) alles weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.