Spring naar bijdragen

Trump :-(


Solidagio

Aanbevolen berichten

Jeetje, maart 2018....zo lang geleden alweer dat ik deze topic aanmaakte. Misschien ben ik de enige, maar de verruwing en onbeschoftheid in de maatschappij zijn o.a. een gevolg van het optreden van deze man. Een man met de belangrijkste functie in de wereld is min of meer een rolmodel.  Onbewust ga je aan zijn gedrag wennen, ga je het normaal vinden. Zelfs Rutte zijn stijl is veranderd en meent zich straattaal te kunnen permitteren.
Ik verheugde me binnen afzienbare tijd op de vice president van Biden, maar ik vrees 't ergste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei TheGreatOne:

Zie er goed uit voor Trump, wie had dat gedacht. Nog spannende uren, of zelfs dagen.

Trump ligt nog maar 11 kiesmannen achter..de mainstream media laat bewust niet de ontwikkelingen in Florida en Texas zien waar veel kiesmannen te behalen zijn...maar iedereen weet dat die Staten pro Trump zijn.Trump gaat gewoon winnen..het is 2016 in de herhaling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trump ligt nog maar 11 kiesmannen achter..de mainstream media laat bewust niet de ontwikkelingen in Florida en Texas zien waar veel kiesmannen te behalen zijn...maar iedereen weet dat die Staten pro Trump zijn.Trump gaat gewoon winnen..het is 2016 in de herhaling
Het is inderdaad een herhaling van 2016, want alweer behalen de Democraten zeer waarschijnlijk wel de meerderheid van de stemmen. Het is een kapot en scheef systeem. Opgelucht dat wij in Nederland een degelijk, daadwerkelijk democratisch systeem hebben.

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan alle statistieken is te zien dat Trump bijna niet meer in te halen valt in de doorslaggevende staten. Ik heb er 1000 euro opgeknald. De bookies en reporters lopen achter op de getalsmatige werkelijkheid, omdat de staten die al zijn beslist in het voordeel van Biden zijn. Maar Trump heeft zo goed als zeker al gewonnen. Dit doet me denken aan de uitslag van het songfestival, de bookies gaan tijdens het toekennen van de punten altijd helemaal de mist in met de quoteringen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei coolos15:

Aan alle statistieken is te zien dat Trump bijna niet meer in te halen valt in de doorslaggevende staten. Ik heb er 1000 euro opgeknald. De bookies en reporters lopen achter op de getalsmatige werkelijkheid, omdat de staten die al zijn beslist in het voordeel van Biden zijn. Maar Trump heeft zo goed als zeker al gewonnen. Dit doet me denken aan de uitslag van het songfestival, de bookies gaan tijdens het toekennen van de punten altijd helemaal de mist in met de quoteringen. 

Nou dan beuk ik ook maar al mijn spaargeld erop. Bidden voor Biden en hope for the best. Maar ben ook bang dat het kwartje de kant op gaat vallen van onze orange man.

Schermafbeelding 2020-11-04 om 12.54.12.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar wanneer Michigan nu dadelijk toch naar Biden gaat, dan zal Biden toch uitkomen op 270 kiesmannen (270 is voldoende om te winnen)??    De achterstand van Joe Biden in die staat is nu echt maar verwaarloosbaar geworden. 
Klopt. Moeten Nevada en Wisconsin echt definitief voor Biden worden.

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei coolos15:

Aan alle statistieken is te zien dat Trump bijna niet meer in te halen valt in de doorslaggevende staten. Ik heb er 1000 euro opgeknald. De bookies en reporters lopen achter op de getalsmatige werkelijkheid, omdat de staten die al zijn beslist in het voordeel van Biden zijn. Maar Trump heeft zo goed als zeker al gewonnen. Dit doet me denken aan de uitslag van het songfestival, de bookies gaan tijdens het toekennen van de punten altijd helemaal de mist in met de quoteringen. 

Onzin, grootste gedeelte van de stemmen die nu nog geteld moeten worden zijn mail-in ballots. Democratische stemmers doen dit veel meer dan republikeinse stemmers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-11-2020 om 08:28 zei Solidagio:

Jeetje, maart 2018....zo lang geleden alweer dat ik deze topic aanmaakte. Misschien ben ik de enige, maar de verruwing en onbeschoftheid in de maatschappij zijn o.a. een gevolg van het optreden van deze man. Een man met de belangrijkste functie in de wereld is min of meer een rolmodel.  Onbewust ga je aan zijn gedrag wennen, ga je het normaal vinden. Zelfs Rutte zijn stijl is veranderd en meent zich straattaal te kunnen permitteren.
Ik verheugde me binnen afzienbare tijd op de vice president van Biden, maar ik vrees 't ergste.

Denk dat Biden alsnog wint..heeft al 264 kiesmannen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei piet:

Denk dat Biden alsnog wint..heeft al 264 kiesmannen

Zit er dik in. Wordt nog een heel gedoe met de rechtszaken. Maar een beetje rust door de uitslag is welkom voor de aandelenmarkt. In de Senaat echter blijven de Republikeinen oververtegenwoordigd, dus zoveel zoden aan de dijk zal Biden niet kunnen zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Solidagio:

Zit er dik in. Wordt nog een heel gedoe met de rechtszaken. Maar een beetje rust door de uitslag is welkom voor de aandelenmarkt. In de Senaat echter blijven de Republikeinen oververtegenwoordigd, dus zoveel zoden aan de dijk zal Biden niet kunnen zetten

Trump wilde het tellen stilleggen😂.Het is ook een raar systeem..meeste stemmen krijgen van de burger en toch kunnen verliezen door die kiesmannen.Veel papieren stembiljetten..zouden ze elektronisch moeten doen.Er was ook een staat waar meer stemmen uitgebracht waren dan dat er stemgerechtigden waren..vreemd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trump wilde het tellen stilleggen.Het is ook een raar systeem..meeste stemmen krijgen van de burger en toch kunnen verliezen door die kiesmannen.Veel papieren stembiljetten..zouden ze elektronisch moeten doen.Er was ook een staat waar meer stemmen uitgebracht waren dan dat er stemgerechtigden waren..vreemd
Dat blijkt uiteindelijk niet te kloppen. Fact check: https://www.snopes.com/fact-check/wisconsin-more-votes-than-voters/

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dan te bedenken dat ome Donald nog geen 24 uur geleden weer voorbarig roeptoeterde over een ´BIG WIN´.

In de ´rode´ swingstates die de afgelopen 24 uur steeds paarser en daarna zelfs blauwer kleurden moesten ze maar stoppen met tellen volgens ome Donald, terwijl men vooral moest blijven doortellen in staten waar hij juist inliep op Joe... wat een clown die Trump... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei K. Ronos:

De race voor de kiesmannen in Nevada lijkt beslist te gaan worden in Las Vegas (Clark County). Net persco gevolgd van daar via CNN. Heeerlijke soap dit. Die kiesbaas had maar 1 doel, de democratie dienen. En zo is het, alle stemmen tellen!

Heerlijke soap . Thriller .  

Hoef even geen speelfilm meer te kijken . 

ik durf echter nog niet te zeggen of dit goed gaat aflopen... 

Trump.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gek dat AP (waar NOS op baseert) het al dagen heeft over 264 Kiesmannen voor Biden.

1374320614_Schermafbeelding2020-11-06om08_36_32.png.4e629705477f529a3c270afce5f92180.png

Zie hier CNN, een pro-democraten zender in de USA, die staat nog altijd op 253 Kiesmannen voor Biden. Het verschil zit hem in de staat Arizona (naast Nevada), waar Biden voor staat, maar er nog altijd 10% van de stemmen geteld moet worden met een 'too close to call'. 264 is dus een aanname. (Maar het lijkt er natuurlijk wel op dat die staat naar Biden gaat)

Biden lijkt nu overigens wel echt aan de winnende hand gebaseerd op feiten. Het aantal poststemmen dat geteld moet worden is zeer hoog (door karonah) en daarvan is 70% of hoger democratische stemmers zo lijkt het in heel USA. De voorsprong in Michigan is verdampt voor Trump, nog enkele duizenden stemmen maar.

Wat trump aan het doen is, is opruien van mensen, dit gaat nergens over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...