Spring naar bijdragen

Virtue Poker


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Virtue poker wilt de online poker markt op gaan met een product zoals Coinpoker.  Zo is er ook BTC Poker maar daar speelt op dit moment niemand en lijkt een stille dood.

Een interessante marketing die Virtue poker doet is om 3 top poker professionals aan zich te binden, zoals Dan Colman, Phil Ivey en Brain Rast. Interessant om te zien dat Phil Ivey in het team zit omdat hij en zijn partners Full Tilt naar de afgrond hebben geduwd en ze nu juist aangeven dat dit met deze crypto pokeroom niet kan zoals in dit filmpje te zien is.

 

Virtue poker is een mooi concept maar ze zijn niet de eerste op de markt en dat gaat een lastige klus worden om er tussen te komen. In het White Paper wilde ze de 'first mover' zijn in deze crypto pokermarkt en dat is dus niet gelukt. The success of a new online poker platform is largely dependent on network effects in maximizing  liquidity pools. Our goal is to be the first decentralized online poker platform to market and to  leverage this first-mover advantage in establishing Virtue Poker as a legitimate market contender. 

 

Je kan nog geen Virtue Tokens kopen er is er op dit moment ook nog geen product (geen platform) Hun Telegram App groep kan ik niet vinden (ga er niet vanuit dat ze 11 leden hebben) en lees dat op dit moment hun support niet thuis geeft. Een facebook pagina met 274 likes is leuk maar hier ga je geen swingende startende online pokerroom mee starten. Zullen ze met een schuin oog kijken naar Coinpoker en wachten? Ik hou het in de gaten (aangemeld voor de ICO via mijn e-mail) en als er meer informatie komen we er op terug en zal ik de pokerroom uiteraard gaan testen en wat muntjes kopen 🙂

 

Hun Twitter account heeft ruim 2000 volgers. De crowdsale begint op 10 mei 2018.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben benieuwd! Uberhaupt vraag ik me af in hoeverre online poker nog booming is. Kijk maar eens naar het iPoker netwerk. Om te janken... compleet dood. Het enige wat nog een beetje draait is Stars en 888, partypoker eigenlijk alleen echt goed met series. Ben benieuwd in hoeverre er nog uberhaupt een markt voor is, aangezien Coinpoker nu ook niet echt is wat we hoopten. Maar ik blijf nog ff braaf op mn chptjes zitten :P

  • Like 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om ergens goed in te zijn en marktconform succesvol te zijn is stevige concurrentie een must.

Coinpoker is de eerste en volgens mij wel een blijver zoals het zich laat aan zien......

Dus gister vandaag of morgen een Pokerroom starten zoals Virtue wilt is alleen maar mooi.

De toekomst zal dan uitwijzen wie of wat bestaansrecht heeft.

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nu en een ICO van Pokereum https://www.pokereum.io/ Ziet er allemaal prachtig uit maar het is wel allemaal op het zelfde gericht en denk dat de first mover (Coinpoker ) by far the grootste kans maakt om deze poker crypto markt te veroveren van al deze crypto pokerrrooms die nu het levenslicht laten zien. Gevalletje van de boot missen. Het draait om een ding, spelers en community en dan nog...

 

Uiteraard ga ik Pokereum in de gaten houden: https://claim.superdao.io/

Schermafbeelding 2018-03-06 om 11.52.44.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...