Spring naar bijdragen

LETS MEET: 14 april - HC Breda


Onetime_Girl

Aanbevolen berichten

was een zeer geslaagde avond

omdat ik vanaf Terschelling moet komen was ik er pas na 22.00

weer veel leuke en gezellige OneTimers ontmoet en gesproken,helaas niet allemaal,maar de groep was wel erg groot dit keer

natuurlijk weer wat slots gespeeld en de eindstand om 02.00 was een paar tientjes verlies

toen de laatste trein naar Rotterdam genomen , en daar gespeeld in het HC tot 06.00

na een nachtje gokken ging het in het laatste uur wel heel erg goed 

en had ik het verlies van Breda weer terug en had ik zelfs een paar tientjes winst

en met een volle portemonnee het HC verlaten en om 06.40 met de eerste trein weer terug naar huis

bij aankomst op Terschelling gelijk door naar de turnclub van me dochter die had een uitvoering

en daar moest papa natuurlijk kijken en genieten van hun kunstjes

16.00 eindelijk thuis en toen maar is me bedje opgezocht

tot de volgende meeting maar weer ??

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei hotshot123:

was een zeer geslaagde avond

omdat ik vanaf Terschelling moet komen was ik er pas na 22.00

weer veel leuke en gezellige OneTimers ontmoet en gesproken,helaas niet allemaal,maar de groep was wel erg groot dit keer

natuurlijk weer wat slots gespeeld en de eindstand om 02.00 was een paar tientjes verlies

toen de laatste trein naar Rotterdam genomen , en daar gespeeld in het HC tot 06.00

na een nachtje gokken ging het in het laatste uur wel heel erg goed 

en had ik het verlies van Breda weer terug en had ik zelfs een paar tientjes winst

en met een volle portemonnee het HC verlaten en om 06.40 met de eerste trein weer terug naar huis

bij aankomst op Terschelling gelijk door naar de turnclub van me dochter die had een uitvoering

en daar moest papa natuurlijk kijken en genieten van hun kunstjes

16.00 eindelijk thuis en toen maar is me bedje opgezocht

tot de volgende meeting maar weer ??

 

 

Respect !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, hotshot123 said:

was een zeer geslaagde avond

omdat ik vanaf Terschelling moet komen was ik er pas na 22.00

weer veel leuke en gezellige OneTimers ontmoet en gesproken,helaas niet allemaal,maar de groep was wel erg groot dit keer

natuurlijk weer wat slots gespeeld en de eindstand om 02.00 was een paar tientjes verlies

toen de laatste trein naar Rotterdam genomen , en daar gespeeld in het HC tot 06.00

na een nachtje gokken ging het in het laatste uur wel heel erg goed 

en had ik het verlies van Breda weer terug en had ik zelfs een paar tientjes winst

en met een volle portemonnee het HC verlaten en om 06.40 met de eerste trein weer terug naar huis

bij aankomst op Terschelling gelijk door naar de turnclub van me dochter die had een uitvoering

en daar moest papa natuurlijk kijken en genieten van hun kunstjes

16.00 eindelijk thuis en toen maar is me bedje opgezocht

tot de volgende meeting maar weer 1f602.png1f602.png

 

 

Ook een manier om de nacht door te komen! En goed dat dat niet ten koste is gegaan van de uitvoering van je dochter bij de Turnclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.