Spring naar bijdragen

VIP arrangement Jack's Amersfoort


Gast

Aanbevolen berichten

Vorig jaar september kreeg ik van Armijn te horen dat ik een VIP gewonnen had in Jack's Deventer. Dit omdat ik een heel verhaal had opgeschreven hoe mij de laatste keer daar was bevallen. Ik vond het er altijd gezellig na de omturning tot een Jack's tot de laatste keer dat ik er tot nog toe geweest ben. Ik voelde me toen wat teleurgesteld, omdat vaste klanten wel uitleg kregen over het buffet en wij niet en we behandeld werden door 1 werkneemster alsof ze niet snapte wat wij daar deden. Hun hebben hier als organisatie wat aan gedaan en dit goed opgepakt. Super!

Aangezien de toenmalige manager pas verhuisd is als manager in Amersfoort, kregen wij de VIP aldaar. Twee weken geleden was t eindelijk zo ver (was zelf laat met de afspraak maken), maar moest ik helaas vanwege flinke griep afzeggen. Maar gisteren kwam de VIP alsnog!

Halverwege de middag traden wij binnen. Eeerst even gevraagd waar de auto nou precies mocht staan. Ook dat werd heel netjes geregeld. We werden vriendelijk ontvangen door onze gastheer M****l en gastvrouw A**. Manager G***t zelf was die dag helaas afwezig. Maar we zijn prima begeleid etc. en de dag liep perfect!

Allereerst kregen we een soort van hightea. Daarna deden we 10 rondjes blackjacken. Dat is leuk zeg! Ik heb er al wat verstand van! Ik vroeg nog om t verschil met pokeren, maar dat was me voor zo snel leren effe te moeilijk. Er waren al klanten die mee wilden doen, maar gelukkig werd het even als een privémoment betiteld. Wel prettig voor mn concentratie. Gelukkig waren die klanten niet al te teleurgesteld, want ik voelde me daar n klein beetje schuldig over. Maar M. wist dat gevoel erg snel bij me weg te nemen! Wat een lieve mensen die twee. Wat n service en profesionaliteit! Wij kwamen niks te kort, maar dat had ik ook niet gedacht.

Mijn man en ik hadden gelijkgespeeld op de blackjack en kregen ieder hiermee 15 euro speeltegoed! De winnaar had anders 30 euro verdiend en dus prima verdeeld zo!

Wij gingen lekker de roulette proberen te slim af te zijn... ;). Dat lukte mijn man toen even met 20 euro winst, later heeft hij n tientje eruitgehaald. Ik won niks met de 15 euro, maar na er zelf 50 bij te gooien had ik 140 euro kunnen hebben als ik gelijk had gestopt. Maar ach, dat is t spel.

Op een gegeven moment kregen de gasten een buffet (ook tof geregeld voor n doordeweekse dag! en doen ze iedere dag zo!). Wij mochten n heerlijk diner (volledig aangepast aan mn dieet, superrr!!!) nuttigen in hun privéruimte met een mooi gouden kleedje over de tafel en een heerlijk toetje erachteraan! Vooral de zalm en de overheerlijke salade, waren om je vingers bij op te eten. Daar had je dan geen ruimte voor gehad voor je vingers ;), want wij zaten flink vol. Er was meer als genoeg.

Daarna gingen we nog wat rondjes roulette spelen aan n livetafel met M. als croupier. Het vragen om een stoel was ook totaal geen probleem, want ik kan niet lang staan. Alles geweldig geregeld! We wonnen beide niet met deze roulette en kregen dan toch nog 5 euro p.p. speeltegoed, was 10 euro voor de winnaar. Daarna weer even automatisch gerouletted en om 19.30u afgerond. Bij vertrek nog een welgemeende handdruk aan beiden gegeven en toen nog twee tassen aan Jack's gadgets en allerlei cadeautjes en belangrijke flyers/ kaartjes ontvangen onder het motto "bewust spelen".

Lieve mensen van Jack's Amersfoort: wij willen jullie nogmaals hartelijk bedanken voor de erg fijne en super geregelde dag van gisteren. (Op het toilet heb ik zelfs nog zo'n complimentenkaartje ingevuld en in t brievenbusje gedaan). Wij hebben enorm genoten! Zekers tot ziens! En dan gaan we ook met G***t effe n praatje maken, als hij er is, want aan hem hebben wij dit vooral te danken.

Hieronder wat foto's met gevraagde toestemming:

 

 

20180307_155414.jpg

20180307_150615.jpg

2018-03-08 13.20.15.jpg

2018-03-08 13.20.33.jpg

2018-03-08 13.20.52.jpg

2018-03-08 13.21.13.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ans is ook een van de allergrootste schatjes die daar rondloopt. Enorm lief, altijd even een praatje maken en een echte horecavrouw. Echt, er is me bij haar nog nooit iets tekort gekomen en dat zal het ook nooit doen. En als dat wel zo zou zijn, geef haar een minuutje of 2 en wat je maar wilt fikst ze alsnog voor je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei xxTheMikeyxx:

Ans is ook een van de allergrootste schatjes die daar rondloopt. Enorm lief, altijd even een praatje maken en een echte horecavrouw. Echt, er is me bij haar nog nooit iets tekort gekomen en dat zal het ook nooit doen. En als dat wel zo zou zijn, geef haar een minuutje of 2 en wat je maar wilt fikst ze alsnog voor je.

Daar sta ik 200 % achter! Een echte schat en heel dienstverlenend!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk arrangement. Overigens is de laatste keer spelen bij Jack's Amersfoort mij ook prima bevallen. Goede service, lekkere verwennerij op je speelplek met broodjes en soep, oplettend personeel. Alleen was ik zo dom om mijn complete (flinke) winst weer te verkwanselen, ik bleef gewoon te lang binnen. Jack's Amersfoort doet goed haar best, en inderdaad een paar heel vriendelijke personeelsleden. 

Mooi arrangement, Gokdiva.

leuk dat je dit gedeeld hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, xxTheMikeyxx said:

Ans is ook een van de allergrootste schatjes die daar rondloopt. Enorm lief, altijd even een praatje maken en een echte horecavrouw. Echt, er is me bij haar nog nooit iets tekort gekomen en dat zal het ook nooit doen. En als dat wel zo zou zijn, geef haar een minuutje of 2 en wat je maar wilt fikst ze alsnog voor je.

Volledig mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.