Spring naar bijdragen

Under the Rainbow slots [Merkur]


Aanbevolen berichten

Foto's kunnen iets afwijken, zijn niet van mij.

 

 

Het is weliswaar gewoon een simpele spel op de Merkur kasten maar toch wil ik jullie graag kennis laten maken met het spel "Under the Rainbow" 
Waarom? Je wordt er vrolijk van en je wordt helemaal uit je sleur getrokken als je altijd maar je vaste spellen speelt.

Ik kwam het spel zelf heel toevallig tegen, ik speel regelmatig fanatiek Merkur Magnus omdat hij soms wel soms geen leuke dingen doet.
Dit spel stond eronder, en ik denk.. Even proberen.

 

 

Zodra je het spel aan klikt begint er al een leuk deuntje te klikken. Zodra je begint te spelen hoor je een vrolijk muziekje.
Dit muziekje kan andere gasten overigens wel aardig irriteren, vooral als je het geluid niet kan veranderen. :)

 

Het spel is vrij simpel, de tekens zijn duidelijk en het bonus spel is spannend en verrassend.

Zodra je minimaal 3 regenbogen hebt start het bonus spel van 10 gratis games. Tijdens elke spin komen er willekeurige mannetjes in beeld, de zogenoemde "Wild" iconen. Met geluk heb je 5 of a kind, heb je geen geluk? Dan win je of niks of een klein bedrag. Het spel is in ieder geval verrassend met hetgeen wat ie soms doet!
 

Conclusie:
Leuk spel om zeker eens uit te proberen als je in een hal bent met vele Merkur kasten! Ze staan echt op een klein aantal kasten en lang niet elke hal heeft hem. 
Meestal staat ie op de kast waar ook Merkur Magnus of het Diva slots spel (weet de exacte benaming even niet).

bewerkt door JackPot
Helaas mogen afbeeldingen van derden niet. Filmpjes van youtube uiteraard wel. (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.