Spring naar bijdragen

Pokeren @ Jack’s Amersfoort!


xxTheMikeyxx

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei gokdiva:

Geert was er dus met het pokertoernooi gisteren. En waren Marcel en Ans er ook? Zijn mijn groeten aan hun nog overgekomen?

Ze misten je daar Diva :-) Mooi team daar in Amersfoort.  Lucas, Marti, Zlatan en Adela waren er gisteren avond.

 

Binnenkort een uitgebreide review over deze zeer geslaagde avond. Was wel een tientje kwijt aan deze leuke gast .

2018-03-16 07.55.07.jpg

2018-03-15 23.05.11.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei TheGreatOne:

Ze misten je daar Diva :-) Mooi team daar in Amersfoort.  Lucas, Marti, Zlatan en Adela waren er gisteren 

2018-03-16 07.55.07.jpg

Dat is snel dat ze mij miste, de VIP was vorige week nog... ;)

Maar ik kom dr vast weer n keer. Gezellig!

P.s.: de medewerker van Jack's op de foto waar Mikey n bounty op zn hoofd heeft en dan achter hem, die man was er ook toen wij de VIP hadden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

38 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

@gokdiva Lucas is zijn naam, een van de nieuwste aanwinsten hier.

Uhm, weer is de post weggehaald. Sneu, wel topics over ‘opgelicht op internet’ etc - maar dit mag dan weer niet? Raar.

Anyways, uhm weet niet welke naam@thegallant - bountysnol ofzo? Haha

Afgezien of je gelijk heb of niet is het denk ik voor jezelf ook beter is dat @TheGallant die opmerking heeft verwijderd.
Als ik de foto's zo bekijk denk ik niet dat je hem kan hebben als die jongen toevallig meeleest en het de volgende keer ruzie word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...