Spring naar bijdragen

Voorstelrondje: Julius


Caesar

Aanbevolen berichten

Hoi OneTime leden!

Bij deze stel ik mij voor, mijn naam is Julius. Wellicht kennen sommigen mij nog van Forexfox onder naam "Mr.Eden". Mijn verhaal begint in 2008 toen ik na de crash van Lehman Brothers en de hypotheek-crisis, meerdere aandelen kocht. Deze aandelen heb ik uiteindelijk met een grote profit verkocht. Vervolgens ben ik het hele internet afgegaan op zoek naar bronnen voor beleggen en investeren en vond uiteindelijk Forexfox. De vorige site van Armijn en andere pokerveteranen van PokerInfo. In deze tijd was ik uitgebreid bezig met traden in forex en aandelen, Armijn zag potentie in mij wat heeft geleid tot een mooie samenwerking. Hierbij ik ongeveer een jaar lang artikelen geschreven voor Forexfox en was een zeer actief lid in de community. Mijn toppunt was het worden van een populair investor op Etoro met meer dan 200 volgers en een AUM (assets under management) van 50-100k. Echter was ik na 4 a 5 jaar uitgekeken op inflatiecijfers, centrale bank statements en verloor enigszins mijn passie in forex. Na diverse reizen over de hele wereld te hebben gemaakt en kwam ik eind vorig jaar Bitcoin weer tegen, iets wat ik nog kende van mijn forex tijd.

Toen ik zag dat Armijn met OneTime hier ook mee bezig was ben ik ook in met crypto het diepe ingedoken. Inmiddels heb ik diverse boeken gelezen (oa. Cryptoassets en Internet of Money), zit ik dagelijks op reddit/r/cryptocurrency, kijk ik dagelijks filmpjes van oa Boxmining en ik heb opeens weer een twitter account om alle relevante crypto-pro's te volgen.

Op dit moment ben ik in de afrondende fase van mijn studie (IT-gerelateerd) en zie een toekomst in crypto/blockchain als grote mogelijkheid.

Ik heb zeer sterkte meningen over cryptoassets maar leer ook dagelijks weer bij over hoe bepaalde systemen werken en hoe deze impact kunnen hebben op onze maatschappij. 

Bijgevoegd, foto van etoro traders-ranking. 

Momenteel beheer ik de VeChain X node Pool: https://chat.whatsapp.com/0Sc098a78ck1wOq0Aruu4E

etororankings.png

bewerkt door Caesar (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.