Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Ik zou graag aan meer groepen van de Staatsloterij mee willen spelen, weten jullie er toevallig meer?
 

Wie heeft er zin om samen een nieuwe groep te starten met maximale inzet per maand ( €30,00 ) en eindcijfer 1 ( alles of niets ) 
Ik wil hem eventueel wel aanmaken.  Maar als jullie als eigenaren van het Forum/Site aanmaken is dat ook goed.

groeten, Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Zamids:

Ik zou graag aan meer groepen van de Staatsloterij mee willen spelen, weten jullie er toevallig meer?
 

Wie heeft er zin om samen een nieuwe groep te starten met maximale inzet per maand ( €30,00 ) en eindcijfer 1 ( alles of niets ) 
Ik wil hem eventueel wel aanmaken.  Maar als jullie als eigenaren van het Forum/Site aanmaken is dat ook goed.

groeten, Theo

Ik weet niet of er nog andere grote groepen zijn. Nog een groep met hogere inleg is leuk, maar ik weet niet of daar net zoveel animo voor is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Deze maand zijn er weer een paar nieuwe deelnemers bij gekomen bij de Onetime Groepsspelen van de Staatsloterij. Wil je ook meedoen? stuur mij dan even een berichtje met je email die bekend is bij de Nederlandse Loterijen.

 

Dit zijn onze lotnummers voor de 10e:


DC58981 [1/1] 
AX64571 [1/1] 
DS87261 [1/1] 
HA86871 [1/1] 
BQ19761 [1/1] 
CO64761 [1/1] 
CJ94021 [1/1] 
FN08391 [1/1] 
GZ36971 [1/1] 
EZ42071 [1/1] 
DW06801 [1/1] 
BA05471 [1/1] 
HN02901 [1/1] 
DU41821 [1/1] 
CV58831 [1/1] 
DZ76301 [1/1] 
ER35511 [1/1] 
DB82461 [1/1] 
CA63491 [1/1] 
DC95001 [1/1] 
CF76481 [1/1] 
BN90111 [1/1] 
EG46131 [1/1] 
DT61931 [1/1] 
EH26181 [1/1] 
FA27531 [1/1] 
FE03241 [1/1] 
BU28631 [1/1] 
GR16221 [1/1] 
AK59831 [1/1] 
BK03431 [1/1] 
BF44871 [1/1] 
FJ20921 [1/1] 
DI38521 [1/1] 
FF52501 [1/1] 
BO32571 [1/1] 
CQ35441 [1/1] 
EH60361 [1/1] 
FV00311 [1/1] 
GB12671 [1/1] 
DU46811 [1/1] 
EF41251 [1/1] 
AI58441 [1/1] 
FD25851 [1/1] 
BZ38321 [1/1] 
CN73091 [1/1] 
AA72341 [1/1] 
CR05251 [1/1] 
FO51351 [1/1] 
CQ06581 [1/1] 
FZ49481 [1/1] 
HB68141 [1/1] 
DP70741 [1/1] 
AS08661 [1/1] 
AT73731 [1/1] 
EC20571 [1/1] 
BN17291 [1/1] 
BF79421 [1/1] 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
3 uur geleden zei Budgetvrouw:

Is er dit jaar ook weer een aparte Oudjaarspoule?

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk
 

Normaal wel, en geeft @LangeRuud een por, maar hij is in winterslaap denk ik. Het vervelende is, normaal film ik deze aankoop maar dat mag niet meer van de Nederlandse Loterij, winkeliers zijn gewaarschuwd voor Onetime 🙂 (geen grap)

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei TheGreatOne:

Normaal wel, en geeft @LangeRuud een por, maar hij is in winterslaap denk ik. Het vervelende is, normaal film ik deze aankoop maar dat mag niet meer van de Nederlandse Loterij, winkeliers zijn gewaarschuwd voor Onetime 🙂 (geen grap)

We doen in ieder geval mee met de Staatsloterij Groepsspelen. Zit jij daar al bij @Budgetvrouw?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We doen in ieder geval mee met de Staatsloterij Groepsspelen. Zit jij daar al bij [mention=4318]Budgetvrouw[/mention]?
Nee daar zit ik niet in, maar dat hoeft ook niet per se. Ik ben benieuwd of er nog een poule komt. Ik koop zelf sws al wel een paar halve loten voor de Oudjaarstrekking.

Verstuurd vanaf mijn IN2013 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Nieuwe update voor Groepspelen bij de Staatsloterij:

 

Vanaf de trekking van 10 april wordt Groepsspelen vernieuwd. Het wordt dan nog leuker en makkelijker om samen met vrienden, familie of collega’s mee te spelen met Staatsloterij. Je legt straks geen geldbedrag meer in, maar loten. Bij het bepalen van het aantal loten, hebben we gekeken naar de huidige inleg. Je gaat op jaarbasis niet meer betalen dan je tot nu toe deed.

Wat gaat er veranderen?

bullet.png Je legt geen geldbedrag meer in maar loten: één of meerdere hele loten of één of meerdere 1/5 loten.
bullet.png Je speelt automatisch mee met de 12 trekkingen op de 10e van de maand. Bij de 4 speciale trekkingen kun je zelf bepalen of je meespeelt.
bullet.png Je inzet op de 10e van de maand is gelijk aan die van Koningsdag, 1 juli en 1 oktober. Je inzet voor de Oudejaarstrekking is een half of heel Oudejaarslot.


Lees hier meer over het nieuwe Groepsspelen

Specifiek voor jouw groep 'OneTime':

bullet.png Je speelt nu mee op de 10e van de maand met een inleg van € 7,50. Straks ga je meespelen met 2x 1/5e loten zonder XL, ofwel ter waarde van € 6.
bullet.png Speelde je mee met de speciale trekking(en) op Koningsdag, 1 juli en/of 1 oktober, dan speel je daar straks ook mee met 2x 1/5 loten.
bullet.png Je speelt nu met de Oudejaarstrekking mee met een inleg van minder dan € 15. Straks speel je mogelijk niet meer mee met deze trekking. Dit kun je wel toevoegen bij de instellingen van jouw groep.



Ons rekeningnummer wijzigt 
Staatsloterij gaat samenwerken met betaalpartner Buckaroo. Dat betekent dat we gaan incasseren met een rekeningnummer van Deutsche Bank. Dit zie je vanaf de trekking van 10 april terug op jouw bankafschrift.

Wijziging deelnemersreglement
Staatsloterij investeert doorlopend in het vernieuwen en het verbeteren van het spel en haar producten. Dit leidt tot een aantal wijzigingen in het deelnemersreglement met ingang van deelname aan de trekking van 10 april 2021. Deze wijzigingen hebben geen invloed op je loten of speelwijze. Er is onder andere vastgelegd dat gewonnen prijzen ook uitgekeerd kunnen worden in je wallet en dat het bij Groepsspelen nu ook mogelijk is om mee te spelen als er slechts 1 persoon deelneemt. Daarnaast is nu ook in het deelnemersreglement vastgelegd dat Staatsloterij van tijd tot tijd wijzigingen kan aanbrengen. Ben je het niet eens met deze wijzigingen? Dan kun je je abonnement opzeggen. Bekijk het overzicht van de wijzigingen en het nieuwe deelnemersreglement op onze website.

Technisch onderhoud
We zijn de komende maand druk bezig met technische voorbereidingen, waardoor het momenteel niet mogelijk is om iets te wijzigen binnen Groepsspelen. Vanaf eind maart kun je inloggen op het vernieuwde Groepsspelen en bijvoorbeeld je eigen avatar kiezen. Speel je met meerdere groepen, dan ontvang je voor elke groep een e-mail met je nieuwe speelwijze.

We hopen dat je veel speelplezier hebt bij het nieuwe Groepsspelen.
Staatsloterij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

 

Op 22-2-2021 om 16:58 zei TheGreatOne:

Nieuwe update voor Groepspelen bij de Staatsloterij:

 

Vanaf de trekking van 10 april wordt Groepsspelen vernieuwd. Het wordt dan nog leuker en makkelijker om samen met vrienden, familie of collega’s mee te spelen met Staatsloterij. Je legt straks geen geldbedrag meer in, maar loten. Bij het bepalen van het aantal loten, hebben we gekeken naar de huidige inleg. Je gaat op jaarbasis niet meer betalen dan je tot nu toe deed.

Wat gaat er veranderen?

bullet.png Je legt geen geldbedrag meer in maar loten: één of meerdere hele loten of één of meerdere 1/5 loten.
bullet.png Je speelt automatisch mee met de 12 trekkingen op de 10e van de maand. Bij de 4 speciale trekkingen kun je zelf bepalen of je meespeelt.
bullet.png Je inzet op de 10e van de maand is gelijk aan die van Koningsdag, 1 juli en 1 oktober. Je inzet voor de Oudejaarstrekking is een half of heel Oudejaarslot.


Lees hier meer over het nieuwe Groepsspelen

Specifiek voor jouw groep 'OneTime':

bullet.png Je speelt nu mee op de 10e van de maand met een inleg van € 7,50. Straks ga je meespelen met 2x 1/5e loten zonder XL, ofwel ter waarde van € 6.
bullet.png Speelde je mee met de speciale trekking(en) op Koningsdag, 1 juli en/of 1 oktober, dan speel je daar straks ook mee met 2x 1/5 loten.
bullet.png Je speelt nu met de Oudejaarstrekking mee met een inleg van minder dan € 15. Straks speel je mogelijk niet meer mee met deze trekking. Dit kun je wel toevoegen bij de instellingen van jouw groep.



Ons rekeningnummer wijzigt 
Staatsloterij gaat samenwerken met betaalpartner Buckaroo. Dat betekent dat we gaan incasseren met een rekeningnummer van Deutsche Bank. Dit zie je vanaf de trekking van 10 april terug op jouw bankafschrift.

Wijziging deelnemersreglement
Staatsloterij investeert doorlopend in het vernieuwen en het verbeteren van het spel en haar producten. Dit leidt tot een aantal wijzigingen in het deelnemersreglement met ingang van deelname aan de trekking van 10 april 2021. Deze wijzigingen hebben geen invloed op je loten of speelwijze. Er is onder andere vastgelegd dat gewonnen prijzen ook uitgekeerd kunnen worden in je wallet en dat het bij Groepsspelen nu ook mogelijk is om mee te spelen als er slechts 1 persoon deelneemt. Daarnaast is nu ook in het deelnemersreglement vastgelegd dat Staatsloterij van tijd tot tijd wijzigingen kan aanbrengen. Ben je het niet eens met deze wijzigingen? Dan kun je je abonnement opzeggen. Bekijk het overzicht van de wijzigingen en het nieuwe deelnemersreglement op onze website.

Technisch onderhoud
We zijn de komende maand druk bezig met technische voorbereidingen, waardoor het momenteel niet mogelijk is om iets te wijzigen binnen Groepsspelen. Vanaf eind maart kun je inloggen op het vernieuwde Groepsspelen en bijvoorbeeld je eigen avatar kiezen. Speel je met meerdere groepen, dan ontvang je voor elke groep een e-mail met je nieuwe speelwijze.

We hopen dat je veel speelplezier hebt bij het nieuwe Groepsspelen.
Staatsloterij

Ik zit even op de website te kijken naar het vernieuwde groepsspelen en als ik het goed begrijp, kunnen we nu zelf onze eindcijfers kiezen voor onze eigen loten. Automatisch staan ze op vraagtekens. Dus dat wordt straks een warboel aan eindcijfers i.p.v. de door sommige geliefde 1 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...