Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

De trekking van de Staatsloterij is altijd op NPO 1 om 19:55 uur op de 10de van de maand. Op teletekst (gebruiken mensen dit nog) pagina 550 kan je de uitslag van de staatsloterij terug vinden vanaf 22:00 uur.

Zijn de automatische incasso's al er af gehaald, zal zelf ook zo even kijken of we ook echt vandaag al meespelen en niet vanaf 10 mei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net nog even gekeken, het lijkt erop dat we meedoen van de 27e. Die Koninginnedag trekking. #spannend

Klopt helemaal, eerste trekking van de staatsloterij poule is op Koningsdag voor de OneTime groep! Net weer een enthousiaste speler erbij en zo gaat die bus wel heel vol worden als we naar Den Haag moeten op de jackpot op te halen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik ga me inschrijven. Op hoeveel leden staat de teller inmiddels?

Volgens mij zijn we de 20 leden al gepasseerd, en gaan ervoor dat de maximale 250 deelnemers dit jaar gevuld gaan worden. Met een bedrag van 1875,00 euro worden er dan elke maand 125 hele loten gekocht door het systeem en laat daar nu net de "onetimer" tussen zitten :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe mee! Helaas pas vanaf 10 juni :(. Verkoopt er iemand nog % voor de aankomende trekkingen?

HAHAHA, action junkie.

Een percentage verkopen in een half staatslot de man. Classic!

@Pexer kwam bij mij ook al polsen of die de helft van aankomende trekking in mijn deelname mocht over kopen :-)

Voor mensen die nog twijfelen en niet meespelen en dit wel lezen, voor 7,50e per maand en nog een paar extra trekkingen per jaar ben je zo'n 100 euro kwijt maar daar krijg je sowieso diverse geldprijzen voor terug omdat we met een grote poule spelen en altijd prijsjes binnen halen (met een boulevard) en bij een grote klapper gaan we natuurlijk wat bijzonders doen. Daarnaast is die 100 euro per jaar met 1 telefoontje terug verdiend als je mijn artikelen leest op geld besparende tips zonder aan kwaliteit te verliezen en zelfs er beter van wordt in de voorwaarden. Het kost je even 15 minuten van je tijd om dit allemaal te regelen maar als je dat niet wilt of kan moet je zeker niet meedoen, aangezien we natuurlijk alleen maar winnaars in de bus willen hebben naar Den Haag toe als we de JackPot gaan ophalen :-) Er wordt ook niks aan verdiend dit concept is puur voor OneTime als community item in het leven geroepen om met elkaar elke maand te huilen of te lachen en onze dromen alvast kenbaar te maken mocht het geluk met ons zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.