Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

29 euro voor de hele groep? dus dat wordt dan nog gedeeld door x aantal deelnemers? of per persoon 29? Heb echt geen idee hoe dit soort meuk werkt :D

Dit super bedrag wordt gedeeld door de deelnemers die toen al meespeelde, de grote lichting is aankomende maand (10 mei). Ik zag dat ik op mijn account ruim 3 euro had met een inleg van 7,50e is dit dus een "Wrong bet" geweest. Maar we waren wel zo aardig om niet meteen de OneTimer te hitten met nog zo weinig mensen in de poule voor de eerste keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 euro voor de hele groep? dus dat wordt dan nog gedeeld door x aantal deelnemers? of per persoon 29? Heb echt geen idee hoe dit soort meuk werkt :D

Dit super bedrag wordt gedeeld door de deelnemers die toen al meespeelde, de grote lichting is aankomende maand (10 mei). Ik zag dat ik op mijn account ruim 3 euro had met een inleg van 7,50e is dit dus een "Wrong bet" geweest. Maar we waren wel zo aardig om niet meteen de OneTimer te hitten met nog zo weinig mensen in de poule voor de eerste keer.

Om nu al meteen de Jackpot te winnen is niet leuk voor de deelnemers die nog aan de zijlijn staan. Wie doet er mee voor trekking van 10 mei.

De staatsloterijtrekking van 10 Mei maakt vele OneTimers heel erg blij!

Zeg het voort :)>-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Remco,

Dit zijn de Staatsloten voor de groep OneTime voor de trekking van 10 mei 2015.

BX21720 [1/1]

AN26739 [1/1]

CW29111 [1/1]

CV42106 [1/1]

GB61544 [1/1]

CU49595 [1/1]

ED02453 [1/1]

GI42640 [1/1]

 

De lotnummers in deze e-mail zijn gekocht door besteding van de incasso van de groepsinzet voor de trekking van 10 mei 2015.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Armijn! Ik wil mee gokken! Hoe wat waar

Uitnodiging gestuurd, als je nu even snel aanmeldt Joep dan zorg ik er voor dat de onetimer op 10 mei niet valt in deze poule zodat je niet net naast de pot pist :-)

Doe je ook weer mee met de Mega Millions Jackpot poule, ik heb net 3 aandelen gekocht.http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic252239/5.htm#post-8136275

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Remco,

Dit zijn de Staatsloten voor de groep OneTime voor de trekking van 10 mei 2015.

BX21720 [1/1]

AN26739 [1/1]

CW29111 [1/1]

CV42106 [1/1]

GB61544 [1/1]

CU49595 [1/1]

ED02453 [1/1]

GI42640 [1/1]

De lotnummers in deze e-mail zijn gekocht door besteding van de incasso van de groepsinzet voor de trekking van 10 mei 2015.

Valt mij op dat er twee loten bij zitten met eindcijfer 0. Foutje!?

Foutje is hun vergeven als we de Jackpot winnen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om 22:00 wordt de uitslag gepubliceerd via de staatsloterij website vandaag. Spannend!

Dikke win, bam!

Eerste keer in ons gezamenlijke staatsloterij poule leven dat we meer gewonnen hebben dan ingezet. De trend is gezet en smaakt naar meer. En aangezien de meeste al meedoen op 10 juni zet ik die dag vast in mijn agenda neer met een rode stift gemarkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...