Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Het enige jammere (ja altijd wat te zeuren) is dat er in mijn persoonlijke omgeving van de staatsloterij staat hoeveel gewonnen is vanaf de start (164,11) terwijl ik pas vanaf de trekking in mei meedoe. Had dus liever gezien alleen wat de groep gewonnen heeft vanaf het moment dat ik meedoe. Kan je ook beetje lange termijn kijken wat de echte schade is :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WoW! Voor het eerst mijn inleg terug gewonnen! Champagne?

Het viel mij wel op dat we 2 keer met het eindcijfer 0 mee hebben gespeeld. Ik neem aan dat we automatisch met een straat meespelen en niet met dubbele eindcijfers?

Klopt, in principe is dit ook zo, de captain kan wel eindcijfers veranderen als die het op zijn heupen krijgt en misschien heb ik per ongeluk aan de knoppen gezeten :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ik kreeg vandaag een e-mail van de Staatsloterij. Daarna viel mijn oog op een artikeltje waarin stond dat je de trekkingen live kan bijwonen. Enig googlewerk gaf mij de volgende info:

Kan ik een trekking bijwonen? 

Ja, elke trekking zijn er een aantal plaatsen beschikbaar voor mensen die de trekking willen bijwonen. U kunt een verzoek indienen bij:

Trekkingscommissie Staatsloterij

Paleisstraat 5

2514 JA Den Haag.

Tevens kunt u bellen met de Klantenservice via 0800-0231303 (gratis) of een e-mail sturen naar [email protected]. Wij horen dan graag welke trekking u wilt bijwonen. Verzoeken tot bijwonen van de trekking worden behandeld in volgorde van binnenkomst en legitimatie is verplicht.

Heeft iemand van jullie dit wel eens gedaan? En is het niet een mooi Onetime.nl uitje met z'n allen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De feitelijke trekkingen vinden echt plaats op de 10de iedere maand ja. Zal ik er eens een mailtje aan wagen wat de mogelijkheden zijn en hoeveel personen ze kunnen hebben?

Had zeker mooi geweest om met 50 man 1!1!1!1! te schreeuwen.. en wat een spanning bij die bijna ontimer met slechts maar 1 cijfer fout.. man, man, man. Slaap er nog slecht van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De feitelijke trekkingen vinden echt plaats op de 10de iedere maand ja. Zal ik er eens een mailtje aan wagen wat de mogelijkheden zijn en hoeveel personen ze kunnen hebben?

Had zeker mooi geweest om met 50 man 1!1!1!1! te schreeuwen.. en wat een spanning bij die bijna onetimer met slechts maar 1 cijfer fout.. man, man, man. Slaap er nog slecht van.

Dat is jammer. Hoe groot was die OneTimer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De feitelijke trekkingen vinden echt plaats op de 10de iedere maand ja. Zal ik er eens een mailtje aan wagen wat de mogelijkheden zijn en hoeveel personen ze kunnen hebben?

Had zeker mooi geweest om met 50 man 1!1!1!1! te schreeuwen.. en wat een spanning bij die bijna onetimer met slechts maar 1 cijfer fout.. man, man, man. Slaap er nog slecht van.

Dat is jammer. Hoe groot was die OneTimer?

Dat had 1 miljoen geweest, op lotnummer AZ 84811.. wij hadden AZ 04811. Doodziek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De feitelijke trekkingen vinden echt plaats op de 10de iedere maand ja. Zal ik er eens een mailtje aan wagen wat de mogelijkheden zijn en hoeveel personen ze kunnen hebben?

Had zeker mooi geweest om met 50 man 1!1!1!1! te schreeuwen.. en wat een spanning bij die bijna onetimer met slechts maar 1 cijfer fout.. man, man, man. Slaap er nog slecht van.

Dat is jammer. Hoe groot was die OneTimer?

Dat had 1 miljoen geweest, op lotnummer AZ 84811.. wij hadden AZ 04811. Doodziek.

Inderdaad k......, Het komt goed. Je zit bij OneTime \:D/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...