Spring naar bijdragen

Onetime groepsspelen met de staatsloterij.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Maar de vraag is: wanneer gaan we stoppen? :-)

De slogan "Weet wanneer je moet stoppen" is er niet voor niets... als we een miljoenje binken? :P

Dan stop ik ook en als deze Onetimer heel hoog is dan behoort eerder stoppen met werken ook tot de mogelijkheden. Of minder werken, daar doe ik het ook al voor?

Nou nou... als je een miljoen wint, kan er maandelijks ook wel die 7,50 af voor de tweede one-timer..

Zijn verhalen zat online te vinden van mensen die vaker winnen, dus daar wil ik wel op gokken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De feitelijke trekkingen vinden echt plaats op de 10de iedere maand ja. Zal ik er eens een mailtje aan wagen wat de mogelijkheden zijn en hoeveel personen ze kunnen hebben?

Had zeker mooi geweest om met 50 man 1!1!1!1! te schreeuwen.. en wat een spanning bij die bijna onetimer met slechts maar 1 cijfer fout.. man, man, man. Slaap er nog slecht van.

Dat is jammer. Hoe groot was die OneTimer?

Dat had 1 miljoen geweest, op lotnummer AZ 84811.. wij hadden AZ 04811. Doodziek.

Ben er nog ziek van idd, ik keek toen live en wist gelijk dat we een nummer hadden dat daar heel sterk op leek, direct gaan checken en heb er toen een paar hele harde vloeken uitgegooid !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De feitelijke trekkingen vinden echt plaats op de 10de iedere maand ja. Zal ik er eens een mailtje aan wagen wat de mogelijkheden zijn en hoeveel personen ze kunnen hebben?

Had zeker mooi geweest om met 50 man 1!1!1!1! te schreeuwen.. en wat een spanning bij die bijna onetimer met slechts maar 1 cijfer fout.. man, man, man. Slaap er nog slecht van.

Dat is jammer. Hoe groot was die OneTimer?

Dat had 1 miljoen geweest, op lotnummer AZ 84811.. wij hadden AZ 04811. Doodziek.

Ben er nog ziek van idd, ik keek toen live en wist gelijk dat we een nummer hadden dat daar heel sterk op leek, direct gaan checken en heb er toen een paar hele harde vloeken uitgegooid !

Je zal het niet geloven maar heb alle loten weggegooid maar dit lot ligt gewoon nog naast mij op mijn bureau ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een waardeloze website van de Staatsloterij! Er staat zelfs dat we niet meespeelden met de trekking van 10 juni (terwijl we dit uiteraard wel deden). Als je bij je saldo kijkt zie je wel de prijsjes van deze keer. Totaal 2 euro deze trekking :(

Bizar inderdaad, keek gisteren al mobiel en kon niks zien. dacht dat het nog aan mobiele website lag.

Vandaag blijkt inderdaad niks zichtbaar te zijn. Suf

En dat 2 dagen na de trekking nog

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.