Spring naar bijdragen

Wat kijken jullie op Netflix?


Aanbevolen berichten

Ik kwam het bericht tegen dat Netflix in Nederland reeds 800.000 abonnees heeft waarvan ruim 500.000 betalende. Ik vond dit toch wel een behoorlijk aantal en ook wereldwijd is de 'gebruikers-dichtheid' in Nederland enorm.

Ik kijk voornamelijk series op Netflix, en in veel mindere mate films omdat dit toch vaak oudere films zijn die ik reeds gezien heb.

Mijn kids (1 en 3) kijken ook netflix op de iPad (ik heb zelf een nieuwe moeten kopen, omdat hij vaak bezet was :() maar ook vaak 's ochtends even zodat ik rustig kan douchen :). De speciale Kids sectie is echt enorm en wordt ook continue geupdate

Hoe zit het bij jullie?

Hebben jullie Netflix, of waarom niet?

Wat kijken jullie op Netflix?

Ik heb o.a. helemaal gekeken: Breaking Bad, House of Cards, Sons of Anarchy, Suits

De 7,99 die ik maandelijks betaal is ook een koopje wat mij betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Ik ben een van eerste gebruikers van Netflix in Nederland en betaal volgens mij daarom 7,99. 2 schermen en HD.

Ik ben een van de laatste (eind vorig jaar) en betaal exact hetzelfde, voor hetzelfde.;)

Heb Breaking Bad en Lilyhammer helemaal gekeken. Verder wat docu's en wat films. Gebruik het niet heel vaak meer moet ik zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij hebben een maandje netflix geprobeerd, maar kwamen erachter (als serieverslaafden) dat wij bij de meeste series al seizoenen voorliepen. (Krijgen dagelijks de nieuwste afleveringen binnen van een hele hoop series :)) En de series die we nog niet gezien hadden, hadden we ook weinig interesse in. Na 1 maandje dus exit hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook Netflix en ik vind het geweldig. Vooral het gemak is een enorm pluspunt voor mij, ik heb geen zin om gare incomplete series te downloaden zonder Nederlandse ondertiteling. Ik vind het wel vrij prijzig, zeker ook omdat ik de laatste maand bijna niets heb gekeken, maar ik moedig dit soort initiatieven zeker aan. Naast Netflix gebruik ik ook Spotify, ook zo'n geweldig programma en ik vind het totaal niet erg om daar wat aan kwijt te zijn per maand!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Inderdaad, over het algemeen best tevreden maar ze mogen wel eens wat recenter aanbod toevoegen. In de ´Nu op Netflix´ updates komt veel oude meuk voorbij. Wat ook enorm ruk was is dat ik in seizoen 3 van Justified zat en ze deze gewoon zonder boe of bah uit het aanbod halen. Ik bedoel...geef dan even een melding! Iets van ´Deze serie komt over 2 maanden te vervallen.´ Dan kun je het tenminste nog snel even afkijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Nog 2 dagen en dan het nieuwe seizoen orange is the new black!!

S 1 en 2 uiteraard gezien.

Modern Family fantastisch helaas nog maar tot seizoen 4 op NEtflix te vinden.

Californication echt een favoriet. Had t meeste op DVD gezien toen laatste seizoen op Netflix stond

in 1 ruk alles gekeken.

Weeds kijk ik momenteel vind ik erg leuk ook!!

HIMYM bijna allemaal al gezien op DVD.

Family Guy is ook niet nieuw genoeg helaas.

Road House als film Geniaal.

Verder meerdere films gekeken en docu's.

Ik vind Netflix wat dat betreft heerlijk. Ik download nooit dus dit is ideaal.

Op de PS3 (enige waar ik em voor gebruik) de App zodat ik lekker languit op mijn bankje

op groot scherm kan kijken!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...