Spring naar bijdragen

Wat kijken jullie op Netflix?


Aanbevolen berichten

Ja en nee , de film is echt een raadsel voor de kijker , ik heb John Goodman nog nooit zo goed zien acteren als in deze film. Het einde van de film wordt door de ene filmliefhebber verafschuwt,  en de ander vind het heerlijk.

Persoonlijk vond ik het de mooiste en spannendste film die ik in jaren heb gezien , samen met The Drop , een maffiafilm met de helaas plotseling overleden James Gandolfini.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 6/10/2015 at 8:37 PM, LuukFOD said:

Family Guy is ook niet nieuw genoeg helaas.

Road House als film Geniaal.

haha deze twee zinnen na elkaar lieten me lachen (Peter griffin zijn quotes Over road house :))

- ik kijk voornamelijk luchtig naar Family guy en How I met your mother en friends

-de marvel serie's vond ik zeer goed

-Stranger things

-Doctor who

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

13 reasons why heb ik vorige maand thuis gekeken. Vond het wel ingrijpend.

Voor de vakantie had het 5e seizoen van House of Cards, 5e seizoen van Orange is the new Black,Stranger Things en The Expanse gedownload. Het begin van House of Cards vond ik wat langdradig. Sommige stukken maar doorgespoeld. De laatste paar afleveringen vond ik wel goed. Oitnb kon me niet zo boeien. Stranger Things was wel erg leuk om te kijken. Knap hoe ze 1983 weten weer te geven met beeld en muziek. Met The Expanse ben ik net begonnen. Ik geef het nog even een kans maar het boeide niet meteen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.