Spring naar bijdragen
JackPot

Wat kijken jullie op Netflix?

Recommended Posts

Zojuist zei Flierefluiter:

Weet niet of ie al voorbij gekomen is, maar vorige week Le Casa de Papel gekeken. Wat een waanzinnige serie! Begin is even lastig om erin te komen maar daarna wil je niks anders meer.

Klopt, super gave serie, komt een seizoen 2 aan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb Luther ook gekeken, eerste 2 seizoenen, maar het is toch wel een 'donkere' serie, met een naar gevoel. Ik zat er met het begin ook helemaal in, maar wat mij betreft niet een aanrader. 

Serie die je wat mij betreft wel gezien moet hebben, is Billions, niet op Netflix, maar wel bijvoorbeeld bij Ziggo, ook een enorme hit in Engeland en de VS. Een soort van Wolf of Wallstreet, maar dan nog realistischer, kan niet wachten op seizoen 4! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb Luther ook gekeken, eerste 2 seizoenen, maar het is toch wel een 'donkere' serie, met een naar gevoel. Ik zat er met het begin ook helemaal in, maar wat mij betreft niet een aanrader. 
Serie die je wat mij betreft wel gezien moet hebben, is Billions, niet op Netflix, maar wel bijvoorbeeld bij Ziggo, ook een enorme hit in Engeland en de VS. Een soort van Wolf of Wallstreet, maar dan nog realistischer, kan niet wachten op seizoen 4! 

Zelf nu met seizoen twee bezig van Luther, nog steeds waanzinnig! Billions klinkt goed!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb gisteren Kakegurui gekeken. Een Japanse serie over een privéschool waar geen les wordt gegeven, maar waar er wordt gegokt. Hoe beter je bent in gokken, des te hoger je klasse. Best wel een grappige serie.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden