Spring naar bijdragen

Wat kijken jullie op Netflix?


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...
29 minuten geleden zei Gertjan_De_Meern:

Net de serie Altered Carbon gekeken. Echt een aanrader!

Die staat ook op mijn lijstje. Ben nu bezig met de Black List seizoen 3. Ben jaren terug al eens gestopt bij seizoen 1.

Onlangs nog Unabomber gezien en Narcos. Beide vond ik erg goed. Designated Survivor seizoen 1 was sterk, seizoen 2 minder en ben nu gestopt met verder kijken. La Casa Papel kijkt ook prima weg. maar één van mijn favoriete serie van afgelopen periode is toch echt Ray Donovan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dopey:

Ik hoor dat meer, maar ik vind er geen reet aan. Ben na 4 afleveringen zelfs ermee gestopt.

Je houdt van gokken (sportbetting), lekkere dames, geweld en een zeer goede verhaal lijn. Je moet inderdaad in de serie inkomen (verhaallijn en karakters) maar OMG top 3 serie voor mij :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGreatOne:

Je houdt van gokken (sportbetting), lekkere dames, geweld en een zeer goede verhaal lijn. Je moet inderdaad in de serie inkomen (verhaallijn en karakters) maar OMG top 3 serie voor mij :-)

gotver Armijn, nu moet ik straks wel gaan kijken ;)

eerst Altered Carbon  en dan maar poging 2 voor Peaky Blinders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Chuckmeister:

Peaky Blinders..... hmm ik zocht nog een nieuwe serie om te kijken..... meningen zijn verschillend lees ik?

http://www.imdb.com/title/tt2442560/ 8.8 .  The Chuckmeister will love it (wel de tijd voor nemen om lekker in deze series te komen die zich afspeelt in Engeland in de jaren '20

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-2-2018 om 21:57 zei Gertjan_De_Meern:

Ja, nog slechter dan Ted. Kill Bill 2 vind ik nog wel meevallen. 

Kill Bill 2 is de enige film die ik ooit binnen een uur weer terug bracht naar de videotheek.
ON-FUCKING-waarschijnlijk beroerde bagger :-) It is right up there met The Godfather. In elkaar gesleuteld door een stel dronken idioten.

 

bewerkt door CashCow (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.