Spring naar bijdragen

Wat kijken jullie op Netflix?


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Ik heb Luther ook gekeken, eerste 2 seizoenen, maar het is toch wel een 'donkere' serie, met een naar gevoel. Ik zat er met het begin ook helemaal in, maar wat mij betreft niet een aanrader. 

Serie die je wat mij betreft wel gezien moet hebben, is Billions, niet op Netflix, maar wel bijvoorbeeld bij Ziggo, ook een enorme hit in Engeland en de VS. Een soort van Wolf of Wallstreet, maar dan nog realistischer, kan niet wachten op seizoen 4! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb Luther ook gekeken, eerste 2 seizoenen, maar het is toch wel een 'donkere' serie, met een naar gevoel. Ik zat er met het begin ook helemaal in, maar wat mij betreft niet een aanrader. 
Serie die je wat mij betreft wel gezien moet hebben, is Billions, niet op Netflix, maar wel bijvoorbeeld bij Ziggo, ook een enorme hit in Engeland en de VS. Een soort van Wolf of Wallstreet, maar dan nog realistischer, kan niet wachten op seizoen 4! 

Zelf nu met seizoen twee bezig van Luther, nog steeds waanzinnig! Billions klinkt goed!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
23 minuten geleden zei TheGreatOne:

Making a Murder, deel 2. Heel toevallig samen met mijn vrouw de documentaire gezien een paar weken geleden (serie was uit 2005) en nu pakken we deze meteen op en zitten er meteen in en kijken met vol verbazing. 

Ik heb hier ook een heel stuk van gekeken gister. Blijft een raar verhaal en t lijkt er toch wel dat erg op dat ze er in geluisd zijn.

Wat mij overigens ernstig verbaast is dat een man die niet bijzonder aantrekkelijk is en ook niet erg slim (iq wijs) opeens zo aantrekkelijk is voor vrouwen als ie in de bak komt. Hij (en de neef) ontvangen honderden brieven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...