Jump to content
JackPot

Wat kijken jullie op Netflix?

Recommended Posts

2 uur geleden zei LuukFOD:

Ik heb hier ook een heel stuk van gekeken gister. Blijft een raar verhaal en t lijkt er toch wel dat erg op dat ze er in geluisd zijn.

Wat mij overigens ernstig verbaast is dat een man die niet bijzonder aantrekkelijk is en ook niet erg slim (iq wijs) opeens zo aantrekkelijk is voor vrouwen als ie in de bak komt. Hij (en de neef) ontvangen honderden brieven.

Moet je nagaan wat hun IQ dus is van die vrouwen...

Gisteren ook deel II afgekeken, ik blijf er ook bij dat ie erin geluisd is door of het neefje of die buurman. En dat die Politieagent (die ook betrokken was bij zijn vorige arrestatie) ook deel uitmaakt van het complot. Die heeft die auto verplaatst en het bloed erin geplaatst.

Net begonnen met de Chilling adventures of Sabrina. Een remake van de televisieserie van vroeger. Maar dan anders, heel anders, duister, donker, spannend.....

Edited by Gertjan_De_Meern

2 minuten geleden zei TheGreatOne:

Casa de Papel S3 gezien, waanzinnig!

Nu bezig met Strange Things (s1) even inkomen.

Dat is inderdaad even inkomen, maar zeker een aanrader. Ik ben nu bij seizoen 3 aflevering 3. 

The Missing, seizoen 3. Speelt zich grotendeels af op de Wallen. Vond vooral seizoen 1 overigens heel sterk, de volgende seizoenen iets minder maar een goed tijdverdrijf zo in de zomer.

51 minuten geleden zei ROELETTE:

Peaky blinders season 5 is op netflix :) 

Dank pak hem op als ik Fargo (s1) af hebt (deze ooit gezien en vond hem zo goed dat ik hem na 5 jaar terug kijk en zoveel niet weet en hij mij blijft verrassen. Peak Blinders is natuurlijk tha bomb wat een serie!

• Like 1

Weer begonnen met het nieuwe seizoen van Peaky Blinders.

Op de lijst om nog te kijken staat het nieuwe seizoen van Glitch en een beginnen met de serie Eigen kweek.