Spring naar bijdragen

Nog nooit gevlogen, iemand tips?


Gast

Aanbevolen berichten

Voor nu eind april, hebben we na al regelmatig kijken en al vanaf t avondeten ermee bezig geweest te zijn, t volgende geboekt:

-helaas toch nu effe treinreis, maar dan 1e klas, om nog meer te voorkomen dat we weer mensen op ons gereserveerde plek moeten wegjagen. Wel best duurder nog met zn twee gezien dan, maar geeft meer rust (zit alleen niet naast elkaar ben ik bang, heenreis zitten 2 nummers tussen onze stoelen, o..ow.. Terugreis wel).

- hotel niet ver van centrum af met goede beoordeling en prijs kan net, maar we hebben vroeger 6x goedkoper gezeten, maar dan vaak vrij ver van centrum af of achteraan de Ku-dam bij U-bahn U7.

-beetje twijfels weer zo ver met n trein en niet lang geleden aanslag geweest..., maar zin in! Wel wat sneu voor mn pa, die had me liever nog dichterbij op vakantie gehad, snap t wel door zn situatie (hulpbehoevend) maar zn zoon vliegt de hele wereld rond en daar zegt ie niks tegen... Ook wel weer lief dat ie mij dan gaat missen....Maargoed, ook ik moet gewoon mn ding doen en zal op tijd aan de juiste mensen voor hem doorgeven wanneer ik weg ben.

In de zomer toeren we dan weer per auto (waarschijnlijk Wiesbaden of Trier) en in t najaar dan n mogelijk vliegreisje Londen of Barcelona o.i.d.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

 


Heb je je tickets bij NS International of bij de DB gekocht? (DB vaak stuk goedkoper). En hoezo kon je geen 2 seats naast mekaar krijgen dan? Zou toch moeten kunnen in 1e klas?

 

Bij NS international. Van die zitplaatsen zag ik pas bij afdrukken tickets. Heb t over t hoofd gezien. Daar bel ik hun nog over denk ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

 


Bel de helpdesk vandaag nog even, voordat de IC wel al stampvol zit. Is namelijk vaak dat ie echt nokkie en nokkievol zit

 

Ok, thanx. Heb drukke dag, moet ook zo nokken hier op forum voor nu, maar zal bellen, anders wordt die heenreis niet zo prettig vrees ik inderdaad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.