Spring naar bijdragen

WK 2018 Pool


Dopey

Aanbevolen berichten

Ondanks het ontbreken van het Nederlands Elftal blijft het natuurlijk leuk om een WK te volgen. Grote kanshebbers zullen zijn; Spanje, Duitsland, Frankrijk, Brazilië, Argentinië, Portugal maar ook België en Engeland zijn twee prima outsiders.

Om nog enigszins wat betrokkenheid te hebben, kun je mee doen met het WK Pool. Ik kom over een aantal weken met wat meer info. Inleg zal vermoedelijk 10 euro zijn. Voor de high rollers kan men zich daarnaast ook inschrijven voor de wat duurdere pooltjes. Ik ga dit ook op PN en PC plaatsen, dus verwacht wel de nodige aanmeldingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Op 26-4-2018 om 22:49 zei Arthur:

Ik doe graag mee! Op welk platform wil je dat doen? Scorito is niet meer gratis. 

Loopt niet via een site, moet wel betaalbaar blijven he. En bovendien ook zo goed mogelijk met de punten telling. Op sites zoals o.a scorito is die punten telling veels te krom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Oke, WK 2018 in Rusland begint over precies 3 weken!

Voor de sportliefhebbers heb ik een WK poultje gemaakt in Excel. De vele online poultjes liggen mij niet vanwege de vaak te hoge  puntentelling en het vaak ontbreken van bonusvragen. Daarom heb ik zelf een redelijk simpel poultje gemaakt in Excel met wat leuke bonusvragen. Meespelen kan via https://pooltje123.nl

Daar kun je het sheetje downloaden en invullen. Insturen kan dan ook via de site uploaden en of per email (online kun je zien waar het naar toe gemaild kan worden).

Deelname kost 15 euro, voor de echte voetbalkenners is er ook een iets duurdere poultje beschikbaar voor 25 euro. Deelname kan met zoveel formulieren als je wilt, ook kun je voor beide poultjes inschrijven. Alle geld gaat in de pot, dus geen admin kosten. Uitbetalingen lopen tot max de top 3 ranking, dit zodat de winst lekker hoog blijft. Bij deelname van een man of 30 is de prijsverdeling zo ongeveer 270 euro voor de winnaar.  Bij de vorige editie van een voetbal poultje deden er circa 60 man mee, dus kan lekker oplopen als we het weer voor elkaar krijgen dat er zoveel mensen mee spelen.

Mocht je dus interesse hebben, laat het mij dan weten via hier, de app of PM. Dan volgt er nog verdere info PM betreft de betaling. Diegene die al gereageerd hadden stuur ik zelf ook alvast een berichtje.

Vanuit OneTime.NL sponsoring speciaal voor de OneTime leden de top 3. De winnaar krijgt 3 krasloten twv 15,00 euro totaal, de nummer 2 en 3 krijgen 1 lot twv 5,00 euro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Dopey:

Oke, WK 2018 in Rusland begint over precies 3 weken!

Voor de sportliefhebbers heb ik een WK poultje gemaakt in Excel. De vele online poultjes liggen mij niet vanwege de vaak te hoge  puntentelling en het vaak ontbreken van bonusvragen. Daarom heb ik zelf een redelijk simpel poultje gemaakt in Excel met wat leuke bonusvragen. Meespelen kan via https://pooltje123.nl

 

Leuk initiatief @Dopey

Ik kan niet veranderen in de Excel en staat alleen maar weergave, klopt dit of doe ik wat fout na het downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei TheGreatOne:

Leuk initiatief @Dopey

Ik kan niet veranderen in de Excel en staat alleen maar weergave, klopt dit of doe ik wat fout na het downloaden?

Bij mij werkt het in ieder geval. Je klikt op het linkje en dan op downloaden. Vervolgens klik je linksboven op bestand/downloaden als/ en dan Microsoft Excel. En dan sla je hem op waar je het wilt. Zodra je hem opent kun je gewoon de cellen invullen wat nodig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.