Spring naar bijdragen

WK 2018 Pool


Dopey

Aanbevolen berichten

Definitieve deelnemerslijst OT leden:

Oranje deelname Pot 1 en 2
Donker groen alleen Pot 2

Voor de overall Poule ben ik nog mee bezig, maar zijn rond de 65 deelnemers.

Ik ga nu een excel sheet maken met de standen en zodra dat af is plaats ik dat online.

Om geen scheve gezichten te krijgen gooi ik mijn uitslagen voor iig de wedstrijden voor vandaag alvast hier neer.


Pot 1
Egypte – Uruguay 1 2
Marokko – Iran 1 0
Portugal – Spanje 1 2

Pot 2
Egypte – Uruguay 0 2
Marokko – Iran 2 1
Portugal – Spanje 0 1

 

image.png.e0d8c027254e15af98200e3d46daf73b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch 7 puntjes dan gebruiker! Net als ik overigens met mijn 1-0 voorspelling?
De Arabieren waren niet al te best. Zij doen wel mee en wij niet?
Ja jij ook zeven puntjes, had iemand Iran op winst staan? Uruguay heb ik de volle mep mee iig.

Maar idd. Het niveau tot nu toe kunnen 'wij' ook mee.

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://pooltje123.nl/

Standen en voorspellingen staan online.

Vanaf vandaag probeer ik dit elke avond te doen. Kan zijn dat ik een enkele keren zal overslaan of dat het pas de volgende ochtend online zal staan. Hou dat zelf even in de gaten, ik ga nu niet meer dagelijks berichten meer plaatsen aangezien ik een drukke periode in ga. Ik wens iedereen veel succes, en mocht er iemand een foutje ontdekken, stuur mij even een PM of een mailtje. Het blijft tikwerk, dus een foutje kan zo gebeurd zijn Wink

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In overleg met OneTime is besloten om de speciale sponsoring van de Krasloten te verdelen/verloren onder de 3 meest actieve leden tijdens het WK in dit topic. Dus de drie meest actieve leden krijgen elk ieder een kraslot van 5 euro !

Voor de hoogst geklasseerde OneTime lid uit de Poule wacht uiteraard nog steeds de 100,00 euro !!!, daarnaast sponsor ik zelf 100,00  euro extra voor de winnaar indien Argentinië Wereld Kampioen word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 hours ago, Dopey said:

In overleg met OneTime is besloten om de speciale sponsoring van de Krasloten te verdelen/verloren onder de 3 meest actieve leden tijdens het WK in dit topic. Dus de drie meest actieve leden krijgen elk ieder een kraslot van 5 euro !

Voor de hoogst geklasseerde OneTime lid uit de Poule wacht uiteraard nog steeds de 100,00 euro !!!, daarnaast sponsor ik zelf 100,00  euro extra voor de winnaar indien Argentinië Wereld Kampioen word.

Mooie akties weer !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dannyboy:

Vandaag weer leuke potjes op het programma.. ben heel benieuwd naar braziiiil.. net de opstelling gezien wat een lekkere ploeg zeg 😊..

Idd, ben ook heel erg benieuwd naar Neymar, Coutinho en Jesus. Als de turbo aan staat bij hun kan het 4/5 doelpunten gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.. het zijn niet de spectaculairste landen die vandaag moeten maar het wordt wel spannend denk ik.. ook wel mooi hoe de hooligans van Rusland zich tot nu toe gedragen daar was voorafgaand veel over te doen.. Poetin heeft ze aardig onder controle.. maar vanavond moeten ze weer kijken of ze zich opnieuw kunnen gedragen ☺️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...