Spring naar bijdragen

WK 2018 Pool


Dopey

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Dopey:

Ik sta kansloos overal haha, moet een wonder gebeuren wil ik ergens in de top 10 eindigen. Dan maar hopen op een mooie bet vs Geldwolf, WouterM en Jordy. 100 euro p.p inzet. Vamosssssssssssss

Ik moet zeggen er zijn veel uitslagen die niet veel mensen hadden verwacht zo in de eerste speelronde.. de niet voetbalkenners zullen wel bovenaan staan 🤪... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dannyboy:

Ik moet zeggen er zijn veel uitslagen die niet veel mensen hadden verwacht zo in de eerste speelronde.. de niet voetbalkenners zullen wel bovenaan staan 🤪... 

Dankjewel voor de complimenten! Heb wel enige voetbal kennis, maar de poule in 15 minuutjes ingevuld.

Iran, Egypte, Senegal, Japan doen het toch wat beter dan verwacht. Ook al pakt Iran geen punten ze verliezen 2x met 1-0.

Zojuist tegen Spanje verliezen ze met 1-0, maar hadden een punt kunnen pakken. De meesten speelde daar 2 3 4 -0 en lopen dus puntjes mis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Gebruiker:

Had ik Ronaldo maar bovenaan gezet ipv op drie bij de topscorers...

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
 

Haha hij is lekker op dreef maar het wk is nog lang 😉.. kijk echt uit naar de pot van morgen Argentinië croatie. Zal Messi de druk kunnen weerstaan en Argentinië bij de hand nemen.. we gaan het zien.. 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha hij is lekker op dreef maar het wk is nog lang .. kijk echt uit naar de pot van morgen Argentinië croatie. Zal Messi de druk kunnen weerstaan en Argentinië bij de hand nemen.. we gaan het zien..
Wordt idd een leuke pot waarin we kunnen zien of Argentinië serieus gaat mee doen. Ik verwacht eerlijk gezegd van niet

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Gebruiker:

Wordt idd een leuke pot waarin we kunnen zien of Argentinië serieus gaat mee doen. Ik verwacht eerlijk gezegd van niet

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
 

Verdedigend staat het niet, was ook te zien tegen IJsland. Tegen een topland als Fra,Dui,Bra gaan ze geheid een goaltje tegen krijgen. Ik vind ze te veel afhankelijk zijn van Messi. Zou mij niks verbazen als ze verliezen van Kroatie, die kunnen best wel gaan stunten in de Poule.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Dopey:

Verdedigend staat het niet, was ook te zien tegen IJsland. Tegen een topland als Fra,Dui,Bra gaan ze geheid een goaltje tegen krijgen. Ik vind ze te veel afhankelijk zijn van Messi. Zou mij niks verbazen als ze verliezen van Kroatie, die kunnen best wel gaan stunten in de Poule.

Alleen er over praten is al leuk. 😃... heerlijk zon WK.. we gaan het zien vanavond.. zal Messi nu nog meer druk voelen nu zen Portugese vriend weer gescoord heeft ? 😆... denk dat ik vanavond maar eens een betje op goaltje Messi zet. 🙌🏻

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha neejo, die boeit het echt niet. Denk dat Ronaldo zich meer druk maakt om hem dan andersom. Messi blijft in mijn ogen de betere speler, en op dit moment de allerbeste.

Ik had vooraf wel wat grote uitslagen verwacht, maar tot nu toe is het alleen Rusland die er aardig op los scoort. Ze hebben er al 8 inliggen en de bookies geven 5x je inleg als Rusland eind WK de meeste doelpunten maakt. Spanje staat op 4 en favorieten Fra 2, Bra 1,Dui nog op 0. Ben benieuwd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Dopey:

Verdedigend staat het niet, was ook te zien tegen IJsland. Tegen een topland als Fra,Dui,Bra gaan ze geheid een goaltje tegen krijgen. Ik vind ze te veel afhankelijk zijn van Messi. Zou mij niks verbazen als ze verliezen van Kroatie, die kunnen best wel gaan stunten in de Poule.

😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...