Spring naar bijdragen

Split Poker


greenqueen

Aanbevolen berichten

de beste strategie der achter ken ik nog niet het is trouwens een misvatting dat je 2 boards mag gebruiken om tot je beste 5 kaarten te komen je moet namelijk  beide boards je beste 5 kaarten spelen zal dus vaak split pot zijn ik denk zelf dat als ik op 1 van de 2 boards de nuts heb dat ik dan op de river altijd all in ga om de andere helft van het geld dat in de pot zit na me toe te bluffen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, coinflippers said:

de beste strategie der achter ken ik nog niet het is trouwens een misvatting dat je 2 boards mag gebruiken om tot je beste 5 kaarten te komen je moet namelijk  beide boards je beste 5 kaarten spelen zal dus vaak split pot zijn ik denk zelf dat als ik op 1 van de 2 boards de nuts heb dat ik dan op de river altijd all in ga om de andere helft van het geld dat in de pot zit na me toe te bluffen

Weet je dat zeker dat je de 2 boards tegelijk mag gebruiken?
Heb je daar een linkje van ofzo met de spelregels?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je speelt inderdaad 2 boards tegelijk. De bedoeling is natuurlijk om op beide boards de beste hand te maken of om je tegenstanders weg te bluffen en de volledige pot te winnen. 

Daarnaast is het ook de moeilijkheid om in te schatten op welk board je tegenstander gehit heeft, en of je zelf op dat board hem kan verslaan. 

Je kunt het best handen spelen die op veel boards kunnen winnen, dus hoge pairs en hoge suited handen. 
lage pairs hebben een stuk minder equity, omdat die wel op 1 board een set kunnen hitten, maar dan op het andere board niet veel waard is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 3/31/2018 at 2:22 PM, coinflippers said:

nee je speelt eigelijk 2 boards tegelijk 

Je speelt met 2 boards tegelijk ja.
Maar je maakt met OF het ene board OF het andere board je beste 5 kaarten.
Je mag niet verschillende kaarten van verschillende boards nemen, om tot je beste 5 kaarten te komen.
Is dat zo goed geformuleerd @coinflippers ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...