Spring naar bijdragen

Wat zijn je favoriete films !!


Pat

Aanbevolen berichten

Untraceable ,

Vandaag voor de 2e keer herzien . Het gaat over cybercriminaliteit in VS .

In dit geval het leven van h slachtoffer is afhankelijk van het aantal kijkers op internet . Dus hoe meer mensen kijken hoe sneller hij dood gaat . Zeer spannend film .  Als je nog niet gezien hebt en misdaad verhalen leuk vind  , dan is het een aanrader !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

 

this one Is abit off the toipc ( sorry about that ) !! 

 

Martine Bijl  !!

Ik hoorde vandaag op h werk dat ze vorige week overleden was. ( spijtig ) .

Ik ben niet zo goed bekend met Nederlandse TV / film geschiedenis ( maar een paar films/series gezien ) ,  maar ik had deze dame vaker op TV zien optreden en ik vond haar echt super goed . Éen van mijn favoriete NL actrices .

Ik heb haar jaren terug op Schiphol  ontmoet . Ik zat toen op een andere afdeling en kwam ik haar

 tegen en een kort gesprekje met haar gehad  . Ontzettend vriendelijk en aardige dame .

 Rest in peace  !!!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Blade Runner 1982

 

Ik kreeg vandaag te horen dat Rutger Hauer overleden is ( ik loop achter met nieuws , sorry ) .  Deze man was  geliefd en bekend in united states  , vooral dankzij zijn rol in Hollywood .

Blade Runner is één van de movies waarin hij speelt en zijn doorbraak in Hollywood . Aanrader !! 

Nederlandstalige movies van hem , heb ik nog niet gezien . Mij is Soldaat Van Oranje aangeraden en die ga ik binnen kort zien . Ik ben benieuwd .

 

Rest in peace  !!!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Dagje Vrij gehad en 2 mooie films gezien .

1- soldaat van oranje .

Voor de eerste keer gezien . Stukje geschiedenis idd  . mooie film !!

 

 

2- Tombstone .  ( voor mensen die nog niet gezien hebben , een aanrader . ).

Wederom stukje geschiedenis .  Herzien voor de 10e keer .😊

Gebaseerd op een waargebeurde verhaal . Met niemand minder dan Dana Delany  ( this lady is a real beauty and  perfection   !!! ) .

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Wellicht meer voor de dames : Donderdag Downtown Abbey the movie gezien, was een tegenvaller. Daar waar de serie voor een aangenaam uurtje ontspanning zorgde, was een 2 uur durende speelfilm te lang. Maggie Smith, m.i. hét kopstuk, kwam weinig aan bod. Haar zeer vileine humor mocht van mij wel de helft van de film in beslag nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laatste vrije dag , dus ik dacht maar weer een film kijken . 😋

Monster ( 2003 ) , 

een ontroerend en triest waargebeurd verhaal . Je ziet hier dat h gebrek aan respect voor vrouwen in de maatschappij door sommige idioten kan soms tot een drama leiden . Een bekend en triest fenomeen in de maatschappij die helaas moeilijk te ontkennen valt . 

Charlize Theron heeft haar rol hier uitstekend gespeeld . Een aanrader !! 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

 

Het was 1983, op een boot naar Zweden waar ik als 13 jarig jochie deze film zag in de bioscoop aan boord van deze veerboot/cruise. Ik wist niet wat ik meemaakte, het geweld, de spanning en is mij zo blij gebleven dat ik zo van deze film (First Blood) ben gaan houden. En deze film kan nog prima mee en dat is ook bijzonder. Uiteraard alle delen gezien in de bios en bij de laatste dacht ik, nou dit is echt wel genoeg maar ...er is er nog een, de laatste. Last Blood V. Deze ga ik zeker kijken, zit volgende week in the USA eens kijken of ik @JackPot mee kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei TheGreatOne:

 

 

Het was 1983, op een boot naar Zweden waar ik als 13 jarig jochie deze film zag in de bioscoop aan boord van deze veerboot/cruise. Ik wist niet wat ik meemaakte, het geweld, de spanning en is mij zo blij gebleven dat ik zo van deze film (First Blood) ben gaan houden. En deze film kan nog prima mee en dat is ook bijzonder. Uiteraard alle delen gezien in de bios en bij de laatste dacht ik, nou dit is echt wel genoeg maar ...er is er nog een, de laatste. Last Blood V. Deze ga ik zeker kijken, zit volgende week in the USA eens kijken of ik @JackPot mee kan krijgen.

Mochten jullie gaan , graag een feedback geven .  Want die wil ik graag zien , maar ik zit te denken of het moeite waard is om daarvoor naar d bioscoop te gaan of liever wachten tot de DVD uit komt . 

Thx . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
1 uur geleden zei TheGreatOne:

@pat

IMG_4727.JPG

Het is zover ga nu Rambo last blood kijken in een luxe bioscoop in New York. Zo cool

veel kijk plezier !! Graag een feedback ( mocht je tijd voor hebben ) . 

 

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Wat een geweldig land is the usa ook! 
 

natuurlijk . Is mijn geboorte land , dan kan het ook niet miss gaan  !!!  😀

Glad you have a great time . !!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

natuurlijk . Is mijn geboorte land , dan kan het ook niet miss gaan  !!!  
Glad you have a great time . !!!! 

IMG_4734.JPG

Erg slap verhaal en een gewelddadig einde.

Het is dat ik vanaf mijn jeugd groot fan van Rambo en Sylvester was en we deze film
Is een super gave bios zaten en het een geweldige experience was. Buiten dat zou ik de film een onvoldoende geven maar voor mij was het een mooi einde van Last Blood. (Einde van een tijdperk)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei TheGreatOne:


IMG_4734.JPG

Erg slap verhaal en een gewelddadig einde.

Het is dat ik vanaf mijn jeugd groot fan van Rambo en Sylvester was en we deze film
Is een super gave bios zaten en het een geweldige experience was. Buiten dat zou ik de film een onvoldoende geven maar voor mij was het een mooi einde van Last Blood. (Einde van een tijdperk)

 . Ik heb  deel 1 , 2, 3 , 4. Ook gezien . Daarom was ik benieuwd , want naar deze ga ik ook kijken . 
zo te horen , kan ik beter wachten tot een DVD van uit komt . Niet de moeite waard om daarvoor naar bioscoop te gaan . 
thanks voor de feedback !! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...