Jump to content

Unibet weigert uitbetaling


Recommended Posts

Hoi allemaal, ik wil even mijn verhaal kwijt en als iemand tips heeft zouden die heel erg welkom zijn.

Ik heb al jaren een account op Unibet, soms speel ik in een week heel vaak, en het kan ook voorkomen dat ik zomaar een paar maanden niet speel. In ongeveer 2 jaar tijd heb ik minimaal 6000 euro gestort op mijn account en nog nooit iets uitbetaald.
 

De manieren waarop ik stortingen naar mijn Unibet account maak ziet er ongeveer zo uit.

75% paysafe kaarten
15% via mijn eigen bankrekening Ideal
10% via de bank van mijn vriendin en hooguit 1 andere bankrekening.

Ik heb 1 keer een storting via het neteller account van een kameraad gedaan van 23 euro.

10 dagen geleden heb ik 150 euro gestort via mijn eigen bank, ik heb van alles gespeeld maar vooral veel blackjack. Ik had ontzettend veel geluk met de side bets. Ik heb gespeeld van 21:00 s'avonds tot 06:00 smorgens. Resultaat 8750 euro in mijn account. 

Ik ben toen gaan slapen en toen ik wakker werd had ik direct besloten het hele bedrag uit te betalen.

Zo gezegd zo gedaan, 3 dagen later had ik nog steeds niets vernomen van mijn uitbetaling. Daarom heb ik contact met de Unibet helpdesk gezocht. Er werd mij naar allerlei documenten gevraagd en ID bewijzen. 

 

  • Een foto van het geldige identiteitsbewijs van    ********** (bankaccounteigenaar van rekening eindigend op 0049) (via paspoort, ID kaart). 
    U dient de voor- en achterzijde mee te sturen en er mogen geen gegevens worden afgedekt.
  • Een foto van het geldige identiteitsbewijs van de bankaccounteigenaar van rekening eindigend op 5225 (via paspoort, ID kaart). U dient de voor- en achterzijde mee te sturen en er mogen geen gegevens worden afgedekt.
  • Een kopie van het bankafschrift OF een foto van de bankpas van het rekeningnummer eindigend op 0049 , waar het banklogo, uw naam en uw bankrekeningnummer op staan vermeld. Alle andere (financiële) gegevens mag u onleesbaar maken. Deze mag niet ouder zijn dan 3 maanden. Het makkelijkste is om een online bankafschrift te downloaden of een printscreen te maken van de gevraagde gegevens op uw internetbankieren. Indien u niet weet hoe dit moet, dan kunt u ons aangeven welke bank u heeft en dan kunnen wij u hiermee helpen.
  • Een kopie van het bankafschrift OF een foto van de bankpas van het rekeningnummer eindigend op 5225, waar het banklogo, uw naam en uw bankrekeningnummer op staan vermeld. Alle andere (financiële) gegevens mag u onleesbaar maken. Deze mag niet ouder zijn dan 3 maanden. Het makkelijkste is om een online bankafschrift te downloaden of een printscreen te maken van de gevraagde gegevens op uw internetbankieren. Indien u niet weet hoe dit moet, dan kunt u ons aangeven welke bank u heeft en dan kunnen wij u hiermee helpen.
  • Een bewijs van uw laatste 3 Paysafestortingen, dit via de gebruikte tickets.


    Al deze bewijzen heb ik verstuurd naar Unibet, behalve mijn laatste 3 paysafe stortingen want die gooi ik altijd direct weg nadat ik de code gebruikt heb.

    De bewijzen zijn ontvangen door Unibet en goed gekeurd.

    Beslissing van Unibet in eerste instantie,  ze wilden 2 bedragen uitbetalen:

    415,15 Naar het rekening nummer van mijn vriendin
    165.75 Naar het rekening nummer van mijn kameraad.

    2 dagen later wilt Unibet nog enkel de 415,15 uitbetalen. 

    Ik kan hier met de pet niet bij en voel mij gewoon opgelicht. Stortingen accpeteren ze wel maar zodra ik nu wil uitbetalen word er heel moeilijk gedaan. Ik heb alle documenten verstuurd waar ze om vroegen en alsnog willen ze niet uitbetalen.

    Mijn account is nu zelfs gesloten en volgens Unibet is het bedrag wat nog op mijn account staat bevroren.

    Wie weet wat ik hier mee aan moet ? Het lijkt mij toch dat dit niet zomaar kan ? ik heb verder geen regels overtreden of maar iets in de richting gedaan wat niet toegestaan is.

    Denk goed na voordat je gaat spelen op deze site!!

    Groeten Jorden 

     
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Hi Jorden . welcome on board !!

 

Ik moet zo naar werk , ik dacht effe hierop reageren .

 

In dit geval , ( zoals ik het begrijp ) je hebt vanaf verschillende rekeningen ( je vriendin - je maat )

geld overgemaakt op je eigen account . Heb ik het goed ?

Want dit mag je niet doen .

Wat je ID en andere documenten betreft , dat mogen ze vragen inderdaad .

Je BSN nummer mag je wel afdekken .  (Note :  ik kan me voorstellen dat het casino vraagt niks afdekken . Nogmaals , omdat je verschillende rekeningen hebt gebruikt ) . 

Mag ik vragen waarom je van verschillende rekeningen geld op je account overmaakt ?

Want als je het gewoon bij één rekening nummer houdt , dan is het allemaal veel makkelijker toch ?

Vervelend hoe het allemaal verlopen is , maar probeer maar voortaan  T&C's goed nalezen .  Please !!

 

Meer info ; 

 

 

 

Edited by Pat
Link to comment
Share on other sites

7 uur geleden zei Jorden:

10% via de bank van mijn vriendin en hooguit 1 andere bankrekening.

Ik heb 1 keer een storting via het neteller account van een kameraad gedaan van 23 euro.

 

Hier gestopt met lezen. Keihard de voorwaarden meerdere keren overtreden. Logisch dat alles gechecked gaat worden!!

Blij zijn als je uberhaupt wat krijgt!!

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Vervelend te horen @Jorden. Het blijft altijd een groot probleem als je met verschillende entiteiten stort op een casino account.

Ik ben het overigens met je eens dat men dit tijdens het storten al moeten detecteren en niet pas tijdens een uitbetaling, hierdoor worden deze zaken een loterij zonder risico voor de betreffende casino's, ook al hebben ze dit duidelijk in de voorwaarden staan. Bij crypto's werkt dit echt anders. Ik kon bij BTCDirect wel storten met mijn zakelijke rekening, maar de stukken werden on hold gezet omdat de zakelijke rekening niet overeen kwam met de prive naam die men had staan. Ik moest toen VOORAF een volledige KYC door, voordat ik ook maar iets kon doen, en dus risico liep.

Desalniettemin denk ik dat je in dit geval kansloos zult zijn om je winsten uit betaald te krijgen omdat je de voorwaarden hebt geschonden. :( Ik begrijp echter volledig dat je je van 'geen kwaad' bewust bent, en dit zeer oneerlijk voelt, en indirect natuurlijk ook is.

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei LuukFOD:

Men kan niet alle inkomende betalingen checken. Tis verantwoordelijkheid van de speler.

Overigens zegt 3rd party deposits helemaal niet dat je je geld of winst niet krijgt. Als dat besloten word is er over het algemeen meer aan de hand.

 

Ze hoeven het toch niet te checken. Als je het de eerste keer van rekening x verstuurd, dan is dat 'zijn rekening' . Dus als hij een tweede keer verstuurd van rekening Y moet die betaling toch gewoon geblockt kunnen worden.  Dan zou het fair zijn dat je een mail zou krijgen van dat je de eerste keer met een andere rekening hebt gestort, en dat je niet met verschillende rekeningen mag storten. Op dat moment kun je dus al de problemen oplossen en vragen aan je klant van hoe het zit. Die kan op dat moment zijn eerste en enige waarschuwing krijgen en iedereen blij. Nu kun je bijwijze van spreken 10K storten van diverse rekeningen en als je een keer 1 K wil opvragen krijg je opeens vragen.

 

Dat is ontzettend klant onvriendelijk en doet je naam van het bedrijf geen goed, en het online gokken in het algemeen geen goed.

 

Idem met je gegevens opsturen, daar word pas na gevraagd op het moment dat je withdrawed . Dat zou ook gelijk met het registeren kunnen gebeuren. Ena ls je daarna geld opvraagt kan het ook gelijk verstuurd worden.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Jongens, hoe moeilijk is het nou helemaal om gewoon alleen met eigen rekeningen te storten? Laten we nou niet net doen of het hogere wiskunde is. Dat de TS gaat lopen goochelen met andermans rekeningen  (via een vriend ook zelfs) vind ik al heel vreemd. Natuurlijk gaan er dan alarmbellen rinkelen bij een online casino. Het zou wel een hele makkelijke manier van witwassen, mogelijke terroristische funding, uitbuiting (mensen verplichten geld op je casino account te laten storten!) en noem verder maar op zijn. Beetje flauw om nu net te doen of het de schuld van Unibet is.

Edited by Wolfie
Link to comment
Share on other sites

Welkom @Jorden op Onetime en super dat je deze vraag even hier bij ons neerlegt. Ik herken je problemen en  heb ze erg veel gezien in mijn leven. Veel spelers (ook pokerspelers) zijn hierin een beetje naïef en snapt dat dit soort dingen kunnen gebeuren.

 

Wat ik wel behoorlijk kwalijk vindt is dat je bij wijze van spreke gewoon nog een ton had door kunnen storten en als je nooit iets had uitbetaald je nooit iets geweten had. Daarom is het ook een geluk bij een ongelukje dat je er nu achter komt want de gevolgen hadden natuurlijk vele malen groter kunnen zijn. De euforie van je winst en dan niet uit kunnen betalen stinkt en snap je pijn. Als de online gok markt opengaat (in principe mag jij als speler niet online gokken en mag Unibet hun waar niet aanbieden aan Nederlanders op dit moment) dan zullen dit soort dingen ongetwijfeld helderder zijn voor de spelers. Ze kunnen met een pop up of andere waarschuwing echt wel klantvriendelijker zijn en aangeven dat je niet mag storten via een andere (virend) rekening of partner etc.

 

Terug naar je probleem, blijf met ze in contact en ook al heb je de Terms & Conditions niet nageleefd, lijkt me dat ze best wel wat coulanter mogen zijn. Desnoods stuur ze je dit topic even door.

Houdt ons op de hoogte en volgende x maar lekker gokken met ons op een casino toer.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vanwege al dit soort gezeik gezeik om papieren ben ik in middels helemaal klaar met online gokken. De laatste keer dat ik online gespeeld heb ik 200 euro gestort met mijn creditcard toen ik leuk in de plus stond werd uitbetaling aangevraagd. Ik heb alleen één probleem één van mijn 'creditcards' is opgegeten door de CD-speler van mijn ingebouwde autoradio/navigatie systeem. Ook bij deze laatste partij wou men weer een kopie van deze creditcard als bewijsstuk omdat ik daar schijnbaar ooit een storting mee heb gedaan. Wederom zoveel gezeik om dat allemaal uit te leggen c.q. hier een oplossing voor te vinden dat ik de uitbetaling maar geannuleerd heb en mijn geld geïrriteerd als een ware highroller heb weggedrukt. :)

Dit was weliswaar niet bij 'Unibet' maar bij zo een beetje al die online casino's het zo ongeveer hetzelfde verhaal. Storten is geen enkel probleem maar het uitbetalen probeert men zo moeilijk mogelijk te maken.

Link to comment
Share on other sites

6 uur geleden zei Wolfie:

Jongens, hoe moeilijk is het nou helemaal om gewoon alleen met eigen rekeningen te storten? Laten we nou niet net doen of het hogere wiskunde is. Dat de TS gaat lopen goochelen met andermans rekeningen  (via een vriend ook zelfs) vind ik al heel vreemd. Natuurlijk gaan er dan alarmbellen rinkelen bij een online casino. Het zou wel een hele makkelijke manier van witwassen, mogelijke terroristische funding, uitbuiting (mensen verplichten geld op je casino account te laten storten!) en noem verder maar op zijn. Beetje flauw om nu net te doen of het de schuld van Unibet is.

Die alarmbellen gingen toch niet rinkelen bij de stortingen?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ik snap oprecht niet dat er mensen posten dit is waarom ik niet meer online speel etc.

Ik heb tig accounts op verschillende sites. Ik stort met mijn eigen visa. Betaal daar naar uit en als ze om docs vragen stuur ik die op en binnen paar dagen is t klaar. 

Tis zo simpel om je aan de regels te houden. Ik word zo moe van alle mensen die de slachtofferrol in kruipen. Als je niets fout doet is er niets aan de hand. Doe je wel wat fout moeten er dingen nagekeken worden. Kan soms irritant lang duren maar je bent nu eenmaal niet de enige klant in een casino.

Mbt het storten van andermans rekening en dat het niet gezien word. Ik weet het niet 100% zeker heb nooit op de frauds afdeling gewerkt maar volgens mij kunnen inkomende stortingen niet gechecked worden ivm privacy. Overigens vind ik het moeten laten zien van paysafe cards wel irritant. En snap ik dat veel mensen die niet bewaren. Daar mogen ze wel wat soepeler in worden!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

 Dan zou het fair zijn dat je een mail zou krijgen van dat je de eerste keer met een andere rekening hebt gestort, en dat je niet met verschillende rekeningen mag storten.

Het casino heeft ook nooit gezegd dat je met verschillende rekeningen niet mag storten . 

Dat mag wel . Echter is het zo dat alle rekeningen moeten op je eigen naam staan . Al heb jij 10 rekeningen op je naam ( dat maakt het casino niks uit ) . 

Anti-witwasbeleid wordt overal gehandhaafd ( online casino's en Land based casino's ) .  

 

https://meneercasino.com/online-casino-nieuws/holland-casino-witwassen

 

 als je een keer 1 K wil opvragen krijg je opeens vragen.

Dit kan net zo goed bij een land based casino gebeuren . Nogmaals , geldt niet alleen voor online casino's . 

 

Dat is ontzettend klant onvriendelijk . 

Verbeteringen zijn altijd mogelijk . Niet makkelijk . 

 

 Dat zou ook gelijk met het registeren kunnen gebeuren.

Weet je zeker dat het niet zo is ?? 

 

(Edit jackpot: website met illegale promotie online kansspelen verwijderd)

 

Link to comment
Share on other sites

51 minuten geleden zei LuukFOD:

Ik snap oprecht niet dat er mensen posten dit is waarom ik niet meer online speel etc.

Ik heb tig accounts op verschillende sites. Ik stort met mijn eigen visa. Betaal daar naar uit en als ze om docs vragen stuur ik die op en binnen paar dagen is t klaar. 

Tis zo simpel om je aan de regels te houden. Ik word zo moe van alle mensen die de slachtofferrol in kruipen. Als je niets fout doet is er niets aan de hand. Doe je wel wat fout moeten er dingen nagekeken worden. Kan soms irritant lang duren maar je bent nu eenmaal niet de enige klant in een casino.

Mbt het storten van andermans rekening en dat het niet gezien word. Ik weet het niet 100% zeker heb nooit op de frauds afdeling gewerkt maar volgens mij kunnen inkomende stortingen niet gechecked worden ivm privacy. Overigens vind ik het moeten laten zien van paysafe cards wel irritant. En snap ik dat veel mensen die niet bewaren. Daar mogen ze wel wat soepeler in worden!

Ja inderdaad.. sorry man je hebt gelijk die online casino's zijn allemaal keurig netjes en (genaaide) klanten kruipen allemaal in de slachtofferrol.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 uur geleden zei LuukFOD:

Ik snap oprecht niet dat er mensen posten dit is waarom ik niet meer online speel etc.

Ik heb tig accounts op verschillende sites. Ik stort met mijn eigen visa. Betaal daar naar uit en als ze om docs vragen stuur ik die op en binnen paar dagen is t klaar. 

Tis zo simpel om je aan de regels te houden. Ik word zo moe van alle mensen die de slachtofferrol in kruipen. Als je niets fout doet is er niets aan de hand. Doe je wel wat fout moeten er dingen nagekeken worden. Kan soms irritant lang duren maar je bent nu eenmaal niet de enige klant in een casino.

Mbt het storten van andermans rekening en dat het niet gezien word. Ik weet het niet 100% zeker heb nooit op de frauds afdeling gewerkt maar volgens mij kunnen inkomende stortingen niet gechecked worden ivm privacy. Overigens vind ik het moeten laten zien van paysafe cards wel irritant. En snap ik dat veel mensen die niet bewaren. Daar mogen ze wel wat soepeler in worden!

Grappig, het moeten laten zien van paysafe cards vind je wél irritant. Dáár mogen ze wat soepeler in worden. Een ander heeft misschien dáár juist geen moeite mee. Die snapt misschien oprecht niet, dat je daar moeilijk over doet. Zoveel mensen, zoveel wensen. Niet zo snel oordelen over anderen! Maar je krijgt gelukkig wel een like van de meelezende @xxTheMikeyxx, denkt ook dat ie heel wat is.

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Solidagio:

Grappig, het moeten laten zien van paysafe cards vind je wél irritant. Dáár mogen ze wat soepeler in worden. Een ander heeft misschien dáár juist geen moeite mee. Die snapt misschien oprecht niet, dat je daar moeilijk over doet. Zoveel mensen, zoveel wensen. Niet zo snel oordelen over anderen! Maar je krijgt gelukkig wel een like van de meelezende @xxTheMikeyxx, denkt ook dat ie heel wat is.

Ja aangezien ik mij aan de regels hou hoef ik mij om de andere zaken niet druk te maken.

Dit is een beetje hetzelfde als mensen die 150 rijden en klagen dat ze een boete krijgen. Als je je aan de regels houdt hoef je je nergens druk om te maken.

Ik snap dat het om geld gaat en dat dat altijd voor wat extra emoties zorgt. Maar ik denk dat er hier best veel mensen zijn die nooit problemen hebben gehad met de casinos omdat ze zich aan de T&Cs houden.

Ik was ook erg blij met de like van @xxTheMikeyxx dat was idd de hoofdreden waarom ik het schreef!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 minuten geleden zei LuukFOD:

Ja aangezien ik mij aan de regels hou hoef ik mij om de andere zaken niet druk te maken.

Dit is een beetje hetzelfde als mensen die 150 rijden en klagen dat ze een boete krijgen. Als je je aan de regels houdt hoef je je nergens druk om te maken.

Ik snap dat het om geld gaat en dat dat altijd voor wat extra emoties zorgt. Maar ik denk dat er hier best veel mensen zijn die nooit problemen hebben gehad met de casinos omdat ze zich aan de T&Cs houden.

Ik was ook erg blij met de like van @xxTheMikeyxx dat was idd de hoofdreden waarom ik het schreef!!

Aan de regels houden......aan de regels houden...... Jij gaat ervan uit dat mensen bewust de regels omzeilen. Persoonlijk vind ik het teveel gedoe en als ik dan lees over anderen hun ervaringen, sterkt mij dat alleen maar om niet weer online te gaan gokken. Ik heb een hekel aan dat betweterige toontje van jou en @Wolfie, het stimuleert mensen niet om met vragen en problemen te komen. Deze site is toch niet bedoeld om anderen het gevoel te geven dat ze achterlijk of fraudeurs zijn?

Link to comment
Share on other sites

1 minuut geleden zei Solidagio:

Ik heb een hekel aan dat betweterige toontje van jou en @Wolfie, het stimuleert mensen niet om met vragen en problemen te komen. Deze site is toch niet bedoeld om anderen het gevoel te geven dat ze achterlijk of fraudeurs zijn?

Hulp vragen is wat anders dan een klacht neerpennen waarbij je zelf alles fout hebt gedaan. Het feit dat jij mijn betweterige toontje niet kan waarderen interresseert mij dan weer minder. Iedereen kan de t&c's lezen voor hij of zij een account aanmaakt. Dat iemand dat niet doet is zijn eigen probleem en dat heeft dit tot gevolg.

Overigens heb ik dit al in meerdere topics geschreven. Ik zal er verder ook geen woorden meer aan vuil maken want stel je voor dat ik nog meer mensen kwets.

Link to comment
Share on other sites

Niemand leest de T & C, ook niet als je een nieuwe Apple update doet op je iphone. Dat wij veel meer verstand van zaken hebben is een feit omdat we al meer dan 20 jaar online gokken (ik nog wat langer). Nieuwe spelers zijn gewoon bezig en willen gokken en wat kan het voor kwaad als ik stort met mijn vrouw haar rekening, wil nu spelen ;-) . Ook die bonus voorwaarden (niet meer spinnen dan 4€ per spin is waanzin). Niet zozeer dat het gek is maar wel dat spelers er pas achter komen als ze willen uitbetalen (en nadat ze hun ballen al zijn verloren soms). Laten we wel wezen de techniek kan dit gewoon makkelijk aan, als je een spin maakt of een storting kan je gewoon een waarschuwing krijgen als een pop up ofzo en dat daar heel helder staat dat je het wel zeker weet (gewoon stukje klant vriendelijkheid). Als spelers dan verzaken is het prima en kan de zweep erover. Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit voor de casino's een extra verdien model is maar snap absoluut dat de casino's aan veel regels moeten voldoen (zoals witwassen, fraude etc.)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

14 minuten geleden zei LuukFOD:

Hulp vragen is wat anders dan een klacht neerpennen waarbij je zelf alles fout hebt gedaan. Het feit dat jij mijn betweterige toontje niet kan waarderen interresseert mij dan weer minder. Iedereen kan de t&c's lezen voor hij of zij een account aanmaakt. Dat iemand dat niet doet is zijn eigen probleem en dat heeft dit tot gevolg.

Overigens heb ik dit al in meerdere topics geschreven. Ik zal er verder ook geen woorden meer aan vuil maken want stel je voor dat ik nog meer mensen kwets.

Naast de "klacht neerpennen" werd er ook om tips gevraagd! Ik weet niet welke mensen jij kwetst, míj i.i.g. niet, daarvoor loop ik al te lang op deze wereld rond. haha

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei Solidagio:

Aan de regels houden......aan de regels houden...... Jij gaat ervan uit dat mensen bewust de regels omzeilen. Persoonlijk vind ik het teveel gedoe en als ik dan lees over anderen hun ervaringen, sterkt mij dat alleen maar om niet weer online te gaan gokken. Ik heb een hekel aan dat betweterige toontje van jou en @Wolfie, het stimuleert mensen niet om met vragen en problemen te komen. Deze site is toch niet bedoeld om anderen het gevoel te geven dat ze achterlijk of fraudeurs zijn?

 

Jeetje, sorry @Solidagio. Ik hoop dat je nog gewoon kan slapen hoor, al die boze mensen op het forum met hun betweterige toontjes ?. Volgens mij probeer ik altijd mensen te helpen of te informeren, maar af en toe een beetje wakker schudden kan ook geen kwaad. Maar goed, ik zal er op letten. Betweters zijn inderdaad vervelende types.

Ik kan er dan weer slecht tegen als mensen maar wat doen en vervolgens gaan lopen jammeren als ze hun zin niet krijgen. En meteen de hele blaam bij de andere partij leggen (quote van de topicstarter: "Denk goed na voordat je gaat spelen op deze site!!"). Mensen zijn niet achterlijk hoor, maar denken wel altijd vanuit hun eigen straatje. En als er een gaatje is om te frauderen, dan zal hier ALTIJD misbruik van gemaakt worden. Misschien niet door de topicstarter of door iedereen, maar wel door veel mensen. Kijk eens naar alle fraude met PGB's van de afgelopen jaren. Hoe naief kan je als overheid zijn om te denken dat criminelen hier niet mee aan de haal gaan?

Casino's zijn wat dat betreft een stuk minder naief. Daarnaast hebben ze zich gewoon aan strenge regels te houden. Doen ze dat niet, dan kunnen ze hun vergunning kwijtraken of een dikke boete krijgen. In Engeland krijgen online casino's de laatste tijd aan de lopende band miljoenenboetes, juist omdat ze zich (onder meer) niet hebben gehouden aan dit soort regels met betrekking tot het voorkomen van witwassen.

Unibet is een keurig online casino, dat zich inderdaad strikt aan de regels houdt. Het grappige is, dat iedereen vindt dat online gokken gereguleerd moet worden, maar zodra een casino een klant aan de regels houdt, het allemaal opeens kinderachtig wordt gevonden.   

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei LuukFOD:

Ja aangezien ik mij aan de regels hou hoef ik mij om de andere zaken niet druk te maken.

Dit is een beetje hetzelfde als mensen die 150 rijden en klagen dat ze een boete krijgen. Als je je aan de regels houdt hoef je je nergens druk om te maken.

Ik snap dat het om geld gaat en dat dat altijd voor wat extra emoties zorgt. Maar ik denk dat er hier best veel mensen zijn die nooit problemen hebben gehad met de casinos omdat ze zich aan de T&Cs houden.

Ik had volgens mij ergens gelezen dat jij bij een online casino werkt of hebt gewerkt. Ik snap dat je zaken vanuit een iets ander referentiekader bekijkt mogelijk gebaseerd op je persoonlijke ervaringen. Heel lang verhaal kort veruit het grootste deel van alle problemen komt voort uit het feit dat online gokken in Nederland nog steeds niet gereguleerd is. Daar kan een online casino niets aan doen maar dit is wel verschrikkelijk fout vanuit de politiek.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Zojuist zei Digital Invest:

Ik had volgens mij ergens gelezen dat jij bij een online casino werkt of hebt gewerkt. Ik snap dat je zaken vanuit een iets ander referentiekader bekijkt mogelijk gebaseerd op je persoonlijke ervaringen. Heel lang verhaal kort veruit het grootste deel van alle problemen komt voort uit het feit dat online gokken in Nederland nog steeds niet gereguleerd is. Daar kan een online casino niets aan doen maar dit is wel verschrikkelijk fout vanuit de politiek.

Klopt ik heb gewerkt bij het casino waar dit verhaal over gaat ;-) Ik zit nu nog midden in de Igaming maar in een ander functie en niet meer bij een online aanbieder.

Ik las net jouw CC verhaal en dat zijn inderdaad frustrerende zaken waar je als speler heel veel bewijzen moet leveren om aan te tonen dat je de boel niet flest.

Voor de meeste casinos is dit ook niet ideaal maar ze zitten nu eenmaal met strenge regelgeving voor hun vergunning. En uiteindelijk is de vergunning behouden het belangrijkste voor een casino.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...