Pat Posted April 3, 2018 Report Share Posted April 3, 2018 @JackPot , Thanks voor het verwijderen van de link , m8 !!En sorry , ik had beter moeten opletten . Good lord , pina colada for captain on deck !! looks like his up for doing a bit of fielding and kick my sorry ars !! ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorden Posted April 3, 2018 Author Report Share Posted April 3, 2018 Met verbazing heb ik hier sommige reacties gelezen. ik ben de enige die op mijn account speelt. Ik ben geen rijk persoon en heb niet altijd voldoende geld op mijn bankrekening staan. Ik heb geld op mijn Unibet account gestrort via de rekening van min vriendin en kameraad omdat mij dit simpelweg een gang naar de benzinepomp scheelde. als ik in het Holland Casino bijvoorbeeld geld van mijn vriendin of kameraad leen daar ter plekke en ga er mee spelen is er toch ook niets aan de hand ? ik heb zelfs de bankafschriften van de laatste 3 maanden opgestuurd naar Unibet van zowel mijn vriendin en mijn kameraad, en daar is helemaal niets geks op te zien wat zou kunnen uitwijzen naar witwassen of ik hoor hier zelfs iets met terrorisme haha. het klopt gewoon niet dat ze het niet uitbetalen. Ik woon samen met mijn vriendin, de vaste lasten worden zowel via mijn rekening als die van haar betaald, dus het is grote bullshit dat Unibet hier over struikelt en dit aangrijpt om maar niet te hoeven uitbetalen. inmiddels ben ik aan het informeren of ik tegen Unibet juridische stappen kan ondernemen en hoor hier binnenkort meer over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted April 3, 2018 Report Share Posted April 3, 2018 @Jorden veel succes, maar je zit echt zelf hartstikke fout. Dan had je maar moeten storten met een en/of rekening die op zowel jouw als haar naam staat. Je kan informeren wat je wil, maar het is gewoonweg niet toegestaan om met meerdere rekeningen te storten die niet op jouw naam staan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rng-freak Posted June 6, 2018 Report Share Posted June 6, 2018 Dit heeft geen zin. Het account is uitsluitend voor jou bedoeld. Staat in de algemene voorwaarden. Dus ook niet via een andere rekening of mogelijkheid storten. Ze zijn echter wel schofterig genoeg om zoiets in de eerste plaats toe te laten!! Want intussen, harken ze wel geld, maar bij uitbetaling is het ineens een groot probleem. Ik speel ook niet meer op online casino's. Ik ben een poos VIP bij MrGreen geweest. De hele 'vriendelijkheid' was er ook gelijk vanaf toen ik in Portugal wonen ging, hier blijkt dus een licentieverbod op te zitten wat ik me voor kan stellen, maar het gaat die apen alleen maar om je geld. De hele accountmanager is er alleen om je bezig te houden. Nog geen 10km verderop heb je hier het grootste casino van heel europa (Estoril). Daar is HC ook niets bij qua aanbod. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gier Posted June 6, 2018 Report Share Posted June 6, 2018 Ik ben wel benieuwd hoe het met z'n juridische actie staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rng-freak Posted June 8, 2018 Report Share Posted June 8, 2018 On 6/6/2018 at 7:42 PM, Gier said: Ik ben wel benieuwd hoe het met z'n juridische actie staat. Je maakt geen schijn van kans. Ze zitten vaak niet voor niets in Malta. Daarnaast ben je als gebruiker akkoord gegaan met hun zo goed als getoetste algemene voorwaarden. Ook al breng je het tot een rechtzaak, dan is de kans van overleven 0.01%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gier Posted June 8, 2018 Report Share Posted June 8, 2018 1 uur geleden zei Rng-freak: Je maakt geen schijn van kans. Ze zitten vaak niet voor niets in Malta. Daarnaast ben je als gebruiker akkoord gegaan met hun zo goed als getoetste algemene voorwaarden. Ook al breng je het tot een rechtzaak, dan is de kans van overleven 0.01%. Je kunt ze wel in Nederland aanpakken. Als ze kansspelen aanbieden aan iemand in NL, dan is de NL rechter waarschijnlijk wel bevoegd. Maar ook die zal inderdaad wel zeggen dat de algemene voorwaarden zijn overtreden. Als deze algemene voorwaarden dan niet onredelijk zijn, geen schijn van kans. Het was ook bedoeld uit een vorm van leedvermaak. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorden Posted September 13, 2018 Author Report Share Posted September 13, 2018 Hoi allemaal, na maanden verder te zijn heb ik alsnog een bedrag van 4400 uitgekeerd gekregen van Unibet. De advocaat die ik heb ingeschakeld is er erg lang mee bezig geweest maar gelukkig niet zonder resultaat. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rng-freak Posted September 22, 2018 Report Share Posted September 22, 2018 Op 13-9-2018 om 12:53 zei Jorden: Hoi allemaal, na maanden verder te zijn heb ik alsnog een bedrag van 4400 uitgekeerd gekregen van Unibet. De advocaat die ik heb ingeschakeld is er erg lang mee bezig geweest maar gelukkig niet zonder resultaat. Wat is er precies gebeurd? Heeft Unibet met jou geschikt? Of heb je het uberhaubt tot een zitting laten komen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Oude Bekende Posted September 22, 2018 Report Share Posted September 22, 2018 Op 13-9-2018 om 13:53 zei Jorden: De advocaat die ik heb ingeschakeld is er erg lang mee bezig geweest maar gelukkig niet zonder resultaat. Als onze advocaat ergens erg lang mee bezig is dan ben ik als snel meer dan 4.400 euro kwijt. Ervan uitgaande dat jouw advocaat ook niet gratis is ben je er dus weinig mee opgeschoten vermoed ik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chrissy Posted February 15, 2021 Report Share Posted February 15, 2021 Ik had een account op Unibet. Mijn vriend speelde ook op mijn account en had besloten om het gestorte/gewonnen geld over te maken naar zijn eigen rekening. Echter zijn rekening nummer was niet gematched met mijn account waardoor mijn Unibet account is geblokkeerd en ik mijn 130 euro gewoon weg kwijt ben. Ik snap dat het een domme fout was om mijn vriends gegevens aan mijn account te koppelen, maar om dan geen serieuze reactie te geven en niet te helpen in het meedenken over een oplossing vind ik een slechte zaak. Ik zou jullie willen waarschuwen speel geen Unibet!! ze zijn zeer klantonvriendelijk en proberen je niet eens te helpen en zijn ook niet telefonisch bereikbaar, je krijgt slechts een standaard e-mail Iemand tips?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted February 15, 2021 Report Share Posted February 15, 2021 24 minuten geleden zei Chrissy: Iemand tips?? @LuukFOD @jantje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted February 15, 2021 Report Share Posted February 15, 2021 2 uur geleden zei TheGreatOne: @LuukFOD @jantje Ja hou je aan de regels dan gebeurt dit niet. Over het algemeen was het zo dat bij derden stortingen er wel een oplossing kwam. Maar ligt aan meerdere zaken. Ik heb niet het idee dat we alle benodigde info in deze zaak hebben op dit moment. Maar (zover ik het weet maar het verandert wel eens in de jaren dat ik er weg ben) Indien een derde partij geen account heeft is er geen probleem. Indien een derde partij geen minor is (en ook accounthouder) niet is er geen probleem. Maar dan alleen als het een eenmalige storting is en de rest van eigen account komt. Indien een account op naam van A staat maar alle stortingen zijn van rekening van B wordt het gezien als een account dat niet door de inschrijver gebruikt wordt. Ook indien er valse naam gegevens zijn ingevuld kunnen ze zeggen helaas geen bestaande persoon. Of je niet meer kunt bellen weet ik niet. Vroegah kon dat wel. Maar de klantenservice is enkel nog in het engelds ivm KSA redenen. Ik zou de live chat nog eens raadplegen en kijken of er meer uitleg is. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 15, 2021 Report Share Posted February 15, 2021 Ik had een account op Unibet. Mijn vriend speelde ook op mijn account en had besloten om het gestorte/gewonnen geld over te maken naar zijn eigen rekening. Echter zijn rekening nummer was niet gematched met mijn account waardoor mijn unibet account is geblokkeerd en ik mijn 130 euro gewoon weg kwijt ben. Ik snap dat het een domme fout was om mijn vriends gegevens aan mijn account te koppelen, maar om dan geen serieuze reactie te geven en niet te helpen in het meedenken over een oplossing vind ik een slechte zaak. Ik zou jullie willen waarschuwen speel geen unibet!! ze zijn zeer klantonvriendelijk en proberen je niet eens te helpen en zijn ook niet telefonisch bereikbaar, je krijgt slechts een standaard e-mail Iemand tips??Just lol. Unibet is niet klant onvriendelijk. De klant maakt fouten en daar kun je een casino niet de schuld van geven. Unibet is voor mij het meest betrouwbare casino dat ik ken. Realtime uitbetalingen, noem maar op Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Jaenen Posted May 13, 2021 Report Share Posted May 13, 2021 Ik heb een Unibet account gemaakt, ik heb hierop 5stortingen gedaan met dezelfde bankkaart. nu had ik eindelijk is iets gewonnen en vroeg ik voor een opvraging van me geld en werd deze gebklokkeerd. Na 11dagen wachten op antwoord en Verificatie hebben ze me Account Volledig geblokkeerd en kan ik er niks meer mee doen en hebben ze dus al me geld gestolen. De reden is omdat ik geld probeer op te vragen met een gezamelijke bankkaart. maar dit was allemaal geen probleem als ik 5x een storting deed met een gezamelijke bankkaart. Dus geld storten ging maar een opvraging voor de zelfde kaart ging niet en krijgj er nog een volledig account blokkering bij en een melding dat ijn geld vast staat op die Unibet account dat is geblokkeerd geweest. Dit is gewoon 1grote Fraude en een Scam bedrijf als je het mij vraagt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted May 13, 2021 Report Share Posted May 13, 2021 Op 13-5-2021 om 08:35 zei Maarten Jaenen: Ik heb een Unibet account gemaakt, ik heb hierop 5stortingen gedaan met dezelfde bankkaart. nu had ik eindelijk is iets gewonnen en vroeg ik voor een opvraging van me geld en werd deze gebklokkeerd. Na 11dagen wachten op antwoord en Verificatie hebben ze me Account Volledig geblokkeerd en kan ik er niks meer mee doen en hebben ze dus al me geld gestolen. De reden is omdat ik geld probeer op te vragen met een gezamelijke bankkaart. maar dit was allemaal geen probleem als ik 5x een storting deed met een gezamelijke bankkaart. Dus geld storten ging maar een opvraging voor de zelfde kaart ging niet en krijgj er nog een volledig account blokkering bij en een melding dat ijn geld vast staat op die Unibet account dat is geblokkeerd geweest. Dit is gewoon 1grote Fraude en een Scam bedrijf als je het mij vraagt. @LuukFOD Wat kan hij het beste doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted May 13, 2021 Report Share Posted May 13, 2021 3 uur geleden zei TheGreatOne: @LuukFOD Wat kan hij het beste doen? Als ik het goed begrijp heeft hij geld gestort met een en/of rekening. Dat is iets typisch Nederlands en mensen vanuit andere landen raken daar wel eens van in de war. Er van uitgaande dat deze persoon en de andere persoon op wiens naam de rekening staat niet al een Unibet account hebben gehad. Een bankafschrift sturen waarop beide namen duidelijk zichtbaar zijn, een bankpas met beide namen als die bestaat. Dan uitleggen dat het een gezamenlijke rekening is wat in Nederland vaak voorkomt. Dan zou het geen enkel probleem moeten zijn. Zijn er andere zaken aan de hand dan kan het nog iets anders zijn. Maar dat weten we natuurlijk niet! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThePainter Posted May 26, 2021 Report Share Posted May 26, 2021 (edited) Hallo, Ik ben al 10 jaar bij Unibet en m'n account is al sinds 2015 op alle 3 de fronten geverifieerd. Zaterdag heb ik 3k gewithdrawed en nu moet ik ineens weer verifiëren. Helaas nog geen antwoord na 3 dagen. Heb er een slecht gevoel bij na het leze van talloze reviews. EDIT 26-5 Het is inmiddels opgelost na contact via livechat en het geld wordt gestuurd, geen woord gerept over de verificatie. Wel ben ik bang dat ze in de toekomst weer zoiets gaan flikken. Edited May 26, 2021 by ThePainter 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted May 27, 2021 Report Share Posted May 27, 2021 Op 26-5-2021 om 17:56 zei ThePainter: Hallo, Ik ben al 10 jaar bij Unibet en m'n account is al sinds 2015 op alle 3 de fronten geverifieerd. Zaterdag heb ik 3k gewithdrawed en nu moet ik ineens weer verifiëren. Helaas nog geen antwoord na 3 dagen. Heb er een slecht gevoel bij na het leze van talloze reviews. EDIT 26-5 Het is inmiddels opgelost na contact via livechat en het geld wordt gestuurd, geen woord gerept over de verificatie. Wel ben ik bang dat ze in de toekomst weer zoiets gaan flikken. Welkom op het forum! Ik gok dat zij jouw verificatie info ook maar X-periode mogen bewaren. Kan zijn dat ze dit daarna verwijderd hebben. Of was misschien je paspoort verlopen, inmiddels verhuisd? Als je in het verleden alles goed hebt gedaan is er voor Unibet geen enkele reden om je nu ineens te naaien. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.