Spring naar bijdragen

De Gratis Loterij bezocht


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Gisteren zijn @TheGallant en ik op bezoek geweest bij Willem. De man achter de Gratis Loterij (https://www.de-gratisloterij.nl/)

Wat een warm welkom in Gorinchem bij Willem en zijn vrouw. Onder het genot van een kopje thee hebben we het verhaal achter de gratis loterij gehoord en wat zijn plannen zijn. We hebben hem divers advies gegeven ( o.a. naar aanleiding van dit forum topic)

Het zijn super lieve mensen die een droom hebben en hij probeert (zonder veel kennis en netwerk van de gaming markt) om zijn loterij onder de aandacht te brengen. Een prachtig concept om een gratis loterij uit te rollen voor de mensen.  Ik hoop voor Willem dat hij zijn passie mag blijven houden hiermee en dat wij hem zo nu en dan kunnen helpen met goedbedoeld advies. 

Willem bij Onetime auto.jpg

Willem & Armijn.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de dag begonnen bij Willem en zijn vrouw. Een hartelijk ontvangst en gesproken over zijn kindje, de gratis loterij. Het achterliggende verhaal en zijn ideeën hierover zijn prima. Echter is de uitvoering op dit moment (nog) niet in orde. Hierover hebben we gesproken en Willem heeft alles opgeslagen. Ik ben zeer nieuwsgierig of hij en zijn compagnon het geheel in een nieuw jasje zullen steken. Ik gun het ze in ieder geval en wens ze alle succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Even gekeken naar de website en zie helaas nog storende spelfoutjes en de website die niet professioneel overkomt. Ze hebben we een nieuw lot systeem met een eigen P.N.

 

 

Goeie tip van mij Willem, maak even de prijs naar 449€ ipv 500€ scheelt toch 30,1% kansspelbelasting en de winnaar houdt er meer aan over terwijl het jullie minder kost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei LMGB024:

Die site is redelijk beroerd haha

Wat is precies het verdienmodel van hun website? Is er hier al iemand die zich heeft aangemeld? En al een prijs heeft gewonnen? 

Ik heb het heel helder uitgelegd aan Willem dat dit zo niet gaan werken (eventueel paar advertenties verkopen) maar dat weegt niet op tegen de kosten. Je hebt minimaal 10.000 bezoekers per dag nodig om een deuk in een pakje boter te kunnen slaan in deze handel. Het is meer een fijne hobby voor hem dan er geld mee te verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op ‎6‎-‎8‎-‎2018 om 22:55 zei TheGreatOne:

Ik heb het heel helder uitgelegd aan Willem dat dit zo niet gaan werken (eventueel paar advertenties verkopen) maar dat weegt niet op tegen de kosten. Je hebt minimaal 10.000 bezoekers per dag nodig om een deuk in een pakje boter te kunnen slaan in deze handel. Het is meer een fijne hobby voor hem dan er geld mee te verdienen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
Op 4-11-2018 om 15:52 zei Entalpa:

De website bestaat nog steeds. Mag je een loterij beginnen zonder een vergunning aan te vragen?

De website is verandert en de naam ook, geen idee waarom maar nu moet je een Persoonlijk Nummer aanvragen. https://www.degoedkoopsteloterij.nl/ De site ziet er nog steeds 'houtje touwtje uit' en straalt geen vertrouwen uit. Hoewel het je niks kost om een PN aan te vragen.

 

Citaat

De prijzen.

De prijzen die nu te winnen zijn,


€ 500 bij 6 eindcijfers goed

€ 250 bij 5 eindcijfers goed

€ 25 bij 4 eindcijfers goed

€ 7.50 bij 3 eindcijfers goed

P/S bij meerdere winnaars wordt de prijs gedeeld.

De waarde van een bezoek (per dag) en kans op een prijs is in totaal 0.015€ . Bij de hoofdprijs mag je wel 30,1% aftikken aan Kansspelbelasting. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.