Spring naar bijdragen

Samen webproject opzetten? Wie doet mee?


Mohammed

Aanbevolen berichten

Hoi Mensen,

Ik wil graag een website opzetten om mensen te helpen met iets, ben inspiratieloos en kan niks bedenken wat met de website opgelost kan worden. Ik ben op zoek naar mensen om mee samen een webproject op te zetten. Heb jij een probleem wat via een website opgelost kan worden, dan kunnen wij dit samen realiseren (ieder krijgt 50 procent aandeel).

Ik zie graag jullie reacties en of opmerkingen tegemoet.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 2 leuke ideeën :-)

Een website waar mensen geld kunnen bieden om mensen een opdracht uit te laten voren en ook een 18+ versie. Daarnaast kunnen mensen ook zeggen ik doe deze opdracht voor x bedrag. (Uiteraard alleen legale zaken)

Een soort van dating app waar je gekoppeld wordt aan iemand (sekse naar keuze) en je elkaar opdrachten kan versturen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik heb 2 leuke ideeën :-)

Een website waar mensen geld kunnen bieden om mensen een opdracht uit te laten voren en ook een 18+ versie. Daarnaast kunnen mensen ook zeggen ik doe deze opdracht voor x bedrag. (Uiteraard alleen legale zaken)

Een soort van dating app waar je gekoppeld wordt aan iemand (sekse naar keuze) en je elkaar opdrachten kan versturen.

@Mohammed wil mensen hélpen @TheGreatOne, niet in de afgrond laten storten! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

100 euro, hahaha. Dan moet je wel heel erg desperate zijn om voor dat bedrag een tattoo te laten zetten. Maar ik heb in de AH wel eens mensen bijna met elkaar op de vuist zien gaan voor het laatste gratis toastje, dus wie weet.



Er is altijd wel iemand te vinden toch @Jordi :-) mooie content voor de website en veel dumpert materiaal en goed voor de views en inkomsten op de website met dat soort filmpjes. Voor de 18+ site hoef je maar 2,95€ per maand te betalen om alle content (films) te kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een project voor Gezinnen die in armoede leven en afhankelijk zijn van voedselbanken.

Zodat ze met buitenwereld makkelijk in contact kunnen komen . Andere mensen krijgen op deze manier de gelegenheid  met deze mensen praten / een donatie doen / of een bezoekje brengen om hen te helpen en de mogelijkheden te bespreken .

Het is volkomen Legaal en je bent niemand iets verschuldigd . Later als je website groeit ( aantal bezoekers ) , kan je uitbreiden en voor verschillende organisaties reclame maken . Geld wat je daarvan verdient kan je weer besteden aan goed doel en uiteraard , je eigen bijbehorende  site kosten .  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een idee in de richting wat @Pat aangeeft heeft mijn voorkeur. Mensen die bv in toedoen van anderen in financiële nood of situatie zijn terecht gekomen waar ze wat hulp kunnen gebruiken. Denk bv aan een crownfunding site waarbij een gehandicapt jongen een vervoer middel nodig heeft. Maar goed, hier word je er al dood mee gegooid op internet. In ieder geval iets in die richting om mensen te helpen.

Wat ook een mooi project zou kunnen zijn, is om wat vrijwilligers en gepensioneerde mensen bij elkaar te vinden en in het buitenland een goedkoop opknap huisje op te kopen en samen op te knappen met als doel om te verkopen. Dus winst te maken en dit te verdelen onder die mensen. Eventueel weer een 10% aan een goed doel te doneren.

Het idee van @TheGreatOne is leuk, maar gaat mij te ver. Zeker met de jongeren van deze tijd gaan ze gevaarlijke stunts/weddenschappen aan. Check ander de film Nerve (2016) maar eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.