Spring naar bijdragen

VriendenLoterij ervaringen


JackPot

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Brrrrrrrrr, ik heb echt een hekel aan die marketingtechnieken van de Vriendenloterij. Ik zat eens naast iemand die het zat was en alles wou opzeggen. Ze belde een nummer en moest vervolgens een half uur lang nee zeggen tegen een medewerker omdat dat mens maar bleef volhouden dat ze moest blijven. Nee, niks voor mij, geef mij dan maar de Staatsloterij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 maanden later...

De Vriendenloterij is momenteel met een grote advertentie campagne om nieuwe leden te werven. De vriendenloterij Prijzen Marathon.

Op de televisie blijf ik maar André van Duijn zien waar ze oproepen om toch maar mee te doen en zeer grote prijzen kan winnen. Een gemiddelde winkans 1 op 2 klinkt super maar als je hier wat dieper induikt is het een groot drama m.b.t. win kansen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg er ook wekelijks post van. Schijnbaar verdienen ze er genoeg aan, want als ze je post blijven sturen zijn er blijkbaar mensen die erin trappen (Zelfde als straatverkopers..)

Ooit weleens lid van geweest, maar volgens mij zijn het met name spullen die je kunt winnen als een Rituals pakket of een bon om te bowlen. Ik wil juist geldprijzen, die spullen zullen mij jeuken.

Mijn broertje heeft regelmatig prijs, maar dan zit hij bijvoorbeeld met vier spellen, krijg ik er vervolgens een;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ooit weleens lid van geweest, maar volgens mij zijn het met name spullen die je kunt winnen als een Rituals pakket of een bon om te bowlen. Ik wil juist geldprijzen, die spullen zullen mij jeuken.

Naast de het lage uitkeringspercentage nog een rede om nooit mee te spelen met deze loterij. Ze mogen namelijk de normale waarde van prijs meenemen als uitgekeerd bedrag. Uiteraard betaald de Postcodeloterij niet hetzelfde als jij in de winkel.

Er bestaat een indrukwekkende lijst over 2015 van meldingen en uitspraken bij de Reclame Code Commissie

https://www.reclamecode.nl/hitlist_new.asp?acCode=&vdag=&vmaand=&vjaar=&tdag=&tmaand=&tjaar=&dossiernrJaar=2015&dossierNr=&trefwoord=postcodeloterij&uitspraak=0&zoek=+Zoeken+

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Vandaag bij de post (en half Nederland gok ik zo) een prachtige enveloppe met een kaartje erbij die minimaal 15€ waard is en misschien wel 25.000€. Het klinkt allemaal weer te mooi om waar te zijn maar het is echt zo. Dat je na activeren er aan een abonnement vast zit mag de pret niet drukken aangezien je er ook meteen proactief weer van af kan.

Wie heeft deze prachtige actie van de Vriendenloterij ook in de bus gehad? Zal dit nu echt goed werken zo'n mailing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onmiddellijk mijn vuilnisbak in ...

............................................................................................................................................................................

Maar ze zijn wel slim want binnen kort kan je meespelen met je mobiele nummer . Als ze slim zijn en dat zijn ze , gaan ze dan publiceren welke nummers winnen en trekken ze ook uit niet verkochte nummers ( dus bijvoorbeeld mijn of jouw mobiele nummer ) .........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

En zo hebben we er een @Postcodeloterijeffect bij !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 maanden later...

Weer fysieke post van de Vriendenloterij Nu met een mooie sticker erop met Geldgarantie. Deze mobiel is gegarandeerd geld waard tot wel 50.000€ Waarschijnlijk gewoon de 15€ die ze garanderen. Pak uw pas, speel mee en check direct of u 50.000€ heeft gewonnen. activeer uw win code op vriendenloterij.nl/win of bel gratis 0800-1166

 

Ze gooien er maar post tegen aan, daar heeft de Postcode loterij ook een behoorlijk handje van. Binnenkort komt een grote loterij concurrent op de markt Lottovate en dit gaat het heel anders doen. Tot over een paar maanden als we meer weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

En het is weer zover, van de week lag er bij ons op de deur mat post van de Vriendenloterij met een direct pas erbij waar je kan krassen en mooie prijzen kan winnen. En natuurlijk lokken ze je weer maar moet je wel al je gegevens in vullen (incl je telefoonnummer wat je lot nummer is). Uiteraard moet je ook gaan meespelen met een of meerdere loten. Zo doorzichtig maar toch trappen er weer mensen in.

 

Schermafbeelding 2017-05-07 om 13.34.17.png

Schermafbeelding 2017-05-07 om 13.34.29.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Ik heb sowieso het gevoel dat de reclame campagnes van de Nederlandse gokbedrijven, waaronder TOTO, Lotto, en de loterijen, steeds groter aan het worden zijn! De TOTO heeft uitgepakt als een malle tijdens het WK, de staatsloterij zie ik met de grootste vis ooit in Amsterdam, om over de loterijen van Novamedia nog maar te zwijgen. Wat die postcodeloterij en bankgiroloterij er aan reclame budgetten doorheen gooien is echt ongekend. Ik denk dat als je de zuivere waardes gaat bekijken van prijzen die ze uitdelen dat je onder de 20% uit komt wat er terug gaat naar de spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de site van de postcodeloterij staat het volgende:

Citaat

Helft inleg naar het goede doel

Het mooie van de Nationale Postcode Loterij is dat de helft van de inleg rechtstreeks naar 103 goede doelen gaat. Dat is veel meer dan bij welke andere grote loterij in Nederland ook. Op deze wijze dragen de deelnemers bij aan een betere wereld.

Uitbetaling zal dus in elk geval ruim onder de 50% liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Men gaat zelf uit van zo'n 30-35%, maar daar worden de niet geld-prijzen gerekend tegen de waarde in de winkel, terwijl veel van deze prijzen of met grote kortingen worden verkregen of helemaal gratis ter promotie. Hierdoor daalt dat uitkeringspercentage in werkelijkheid naar een 'onacceptabel' percentage en wordt de rest van het geld overgemaakt naar de bekende nederlandse promoters en uiteraard de eigenaren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 6 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...