Spring naar bijdragen

Gratis Lotto lot


Gast [Verwijderde Gebruiker]

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Telefonisch benaderen is dan weer de domper, maar voor niets gaat de zon op. Dank De Lotto! En dank @edman

Een gegeven paard nooit in de bek kijken en bellen mogen ze altijd wel even doen, toch mijn sociale rondje van de dag gehad :-) Hier met dat gratis lot! Dank voor het delen @Edman

En de lotto heeft bevestigd dat ze mij het lot nu gaan opsturen, nog geen 23 seconden werk :-) Met de kans op die ene OneTimer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
waarom in paniek? omdat iemand je de telefoon opnam? haha

Ze vroeg of ik meegedaan het met de Jumbo actie en dat was niet het geval en ze zitten de verkeerde lijst (gok ik te bellen), hoorde allemaal gerommel achter de schermen en vroeg of ze mij over 5 minuten terug mocht bellen. Wat nog niet gebeurd is en als ze belt zeg ik, ik heb maar toestemming gegeven voor 1 belletje (volgens de algemene voorwaarden) ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo de lieftallige dame belde terug en was weer in paniek, chef erbij. De dame vertelde namelijk dat ik geen gratis lot kreeg omdat het een foutje was. Wel kon ik abonnee worden en iets winnen bij de Jumbo. Maar ik wilde het gratis lot, daar had ik voor getekend (online). Chef erbij en vertelde dat ik wel een gratis lot kreeg maar dat de medewerkster dit verkeerd heeft verteld. Einde van het verhaal, ik krijg een lot en kon meedoen met een actie halve prijs voor 3 maanden bij de Lotto. Als ik het lot krijg zal ik de cijfers hier even vermelden en kunnen we samen kijken of ik de OneTime gratis gehit heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.