Spring naar bijdragen

Hi allemaal!


Divatjuh

Aanbevolen berichten

Ik ben Divatjuh...aka Susanna.. (volgens TheGreatOne) en nieuw hier! Ik heb afgelopen zaterdag zeer genoten van The Great One's enthousiasme en ben nieuwsgierig geworden naar dit forum.

Ik poker best al een tijdje maar niet zoveel als de meesten van jullie...en kan daarom alle kennis en tips die jullie met me willen delen gebruiken. 

Ik vind poker een fantastisch spel(sport!) en probeer alle toernooien van onkp en poker.nl in en rondom Drenthe te spelen. Mede door de tijd die een eigen bedrijf en gezin opslokt, speel ik niet zoveel als ik zou willen..maar ik heb toch al een halve finaleticket te pakken waar ik blij mee ben! 

Vooral het sociale gebeuren rondom t pokeren trekt me erg aan. De diversiteit aan deelnemers en t enthousiasme van sommige spelers vind ik geweldig. Hoe mooi om te zien dat mensen uit alle hoeken van t land elkaar kennen en een praatje maken, maar aan tafel elkaars concurrent zijn.  Das toch fantastisch! 

Lieve groetjes en misschien zien we elkaar ergens!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei TheGreatOne:

Een heel warm welkom @Divatjuh We hebben al een @gokdiva hier en nu een Diva tje :-)  Mooie voorstelronde en we gaan je zeker vaker zien. Er is hier best wat pokerkennis aanwezig en misschien leuk om samen met @Onetime_Girl een poker team ladies event te gaan doen. Onetime zal jullie dan sponsoren :-)

 

 

Leuk! Ik hoor t wel!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Onetime_Girl:

Welkom op het forum @Divatjuh! Ik ben zelf net begonnen met pokeren en vind het ook erg leuk! Onlangs meegedaan aan het onk ladies only pokertoernooi in Utrecht. Was jij daar ook? 

Nou wie weet kom ik je ooit eens tegen, armijn heeft grootse plannen in ieder geval zie ik 1f609.png

Hoi @Onetime-girl ..nee daar was ik niet..ik had toen een plaatselijk toernooi. Vond je t leuk om mee te doen?

Ik doe wel al een paar jaar mee met teampokeren van NKTP met een team bij mij in de buurt ( omgeving drenthe) 

Maar een ladiesteam is ook leuk natuurlijk! Waar kom jij vandaan?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Divatjuh:

Hoi @Onetime-girl ..nee daar was ik niet..ik had toen een plaatselijk toernooi. Vond je t leuk om mee te doen?

Ik doe wel al een paar jaar mee met teampokeren van NKTP met een team bij mij in de buurt ( omgeving drenthe) 

Maar een ladiesteam is ook leuk natuurlijk! Waar kom jij vandaan?

 

Vond het leuk en veel van geleerd ook vooral. Ik woon in Brabant dus we wonen best een eindje uit elkaar! ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...