Spring naar bijdragen

Zaterdag 30 juni - Onetime meeting


JackPot

Aanbevolen berichten

Jammer van die meeting van 30 maart j.l. in Nijmegen. Die was geweldig en blijft nu slechts n leuke herinnering. 

Zou n stuk bevorderlijker zijn voor de algehele sfeer alhier om één gezicht te handhaven (dat van je echte ik) ipv twee.

Maar dat lijkt mij logisch. Maar ach ja, wie ben ik?.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer te horen @gokdiva dat je geen leuke meeting hebt gehad. Naar mijn gevoel heb je de avond van je leven gehad, net zoals alle andere onetimers. Idem met de Breda meeting 14 april. Helaas heeft waarschijnlijk niet evenveel mogelijkheden om twee gezichten van personen te herkennen, en geniet iedereen op zijn of eigen manier van een meeting, of van wat dan ook. 

Denk dus goed na of je een volgende meeting er bij wilt zijn, de intentie van de Onetimers is volgens mij altijd plezier :) en als je teleurgsteld bent is dat toch jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was voor mij de eerste keer dat ik een clubje One Timers ontmoette... Gelachen bij de bingo, prima toch! En daarna lekker door de zaal gelopen, hier en daar kijken en hier en daar een beetje spelen. Niet meer niet minder, ik maak mij niet druk om wat anderen zeggen, doen, of wie ze zijn..... Als ik het zat ben loop ik weg en ga ik wat anders doen...
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Jammer te horen @gokdiva dat je geen leuke meeting hebt gehad. Naar mijn gevoel heb je de avond van je leven gehad, net zoals alle andere onetimers. Idem met de Breda meeting 14 april. Helaas heeft waarschijnlijk niet evenveel mogelijkheden om twee gezichten van personen te herkennen, en geniet iedereen op zijn of eigen manier van een meeting, of van wat dan ook. 

Denk dus goed na of je een volgende meeting er bij wilt zijn, de intentie van de Onetimers is volgens mij altijd plezier :) en als je teleurgsteld bent is dat toch jammer.

@gokdiva beweert nergens geen leuke meeting te hebben gehad, achteraf heeft ze haar bedenkingen. Goed lezen op je mobiel @JackPot. ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...