Spring naar bijdragen

Bingo pinball


Aanbevolen berichten

Afgelopen weekend was ik in België. Ik had van te voren gezien dat het hotel waar ik verbleef twee bingo pinballs had staan en aangezien ik dat vroeger geweldig vond, had ik er extra veel zin in. Vroeger zag je ze nog wel ‘s in Nederland in bijvoorbeeld een snackbar, maar dat is heel wat jaren geleden. Waarom in godsnaam? Dit is echt superspannend en er kunnen serieuze bedragen mee gewonnen worden. Die apparaten zijn in die tijd behoorlijk veranderd. Vroeger was de backbox een glasplaat met lampjes achter de nummers op de kaarten, tegenwoordig zitten er grote beeldschermen in en kunnen allerlei verschillende spellen gespeeld worden. Ik heb er leuk op gespeeld en ruim €100 winst gepakt. Binnenkort ga ik samen met rhellevo een dagje naar België om er los op te gaan. Ik kan bijna niet wachten! :-)

9803D84B-BC5D-4D53-8759-1B53B8E3971F.jpeg

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.