Spring naar bijdragen

Hier gaan we weer, Vegas here I come. 25-4 t/m 5-5 2018


SubAqua

Aanbevolen berichten

Inderdaad stukje vergeten, moet zijn:

Op zulke momenten ben ik me weer bewust van hoe goed ik het heb, een man (@Gebruiker :-*)) die mij alleen op vakantie laat gaan, terwijl hij thuis op de Kids past, mijn gezondheid (al kan ik daar nog veel verbeteren, working on it), vrienden dichtbij en verder weg en nog zo veel meer.

 

Op zulke momenten ben ik me weer bewust van hoe goed ik het heb, een man (@Gebruiker :-*

 

Stukje tekst vergeten?

 

"een man die geweldig is" was het denk ik

 

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Inmiddels ben ik alweer een dikke week terug uit Vegas. Zoals jullie al merken heb ik niet altijd het geduld en wil ik niet altijd de tijd vrij maken om mijn report te schrijven. Ik probeer zo veel mogelijk te genieten van de tijd die ik heb in Vegas en van de verschillende ervaringen en contacten.

Toch nog een korte terugblik op de rest van mijn vakantie in Vegas. Waar was ik ook al weer gebleven, o ja, de zaterdag hadden we gehad. De dag dat ik ben gaan lunchen met een vriendin. Waar gaan we dan verder, eens even denken.....

Op een avond zit ik aan een pokertafel met bijna allemaal dames, dat is nog eens bijzonder... Een aantal dames ken ik al van vorige trips, maar er zitten ook een paar onbekende dames. We raken een beetje aan de praat. Al snel wordt het gezellig en heb ik ook een leuke klik met de jongedame tegenover mij. Zij heeft ongeveer dezelfde humor en instelling als ik. Vooral veel lol maken en interactie zoeken met andere spelers.  Helaas hebben de pokergoden niet zo'n zin om ons te helpen bij het pokeren, maar veel lol hebben we wel. Ik wil niet zeggen dat daarbij de alcohol rijkelijk vloeide, maar gezellig werd het wel. Om een uur of drie breekt de tafel op, maar we blijven nog even in de pokerroom hangen.

Een van de delers verteld ons het volgende, of het waar is weet ik niet, maar we hebben er wel lol om gehad: Er zou in mijn kasteeltje een verdieping moeten zijn, met een 'geheime' ingang naar 'The Kitchen'. Als ze je vragen of je honger hebt, kun je daar naar de keuken. Ja logisch zou je denken,  maar na wat verdere zinspelingen bleek 'The Kitchen' en ook nog 'The Library' wat anders te omvatten dan eten en boeken.

'The Kitchen' is voor (meestal dan) de dames, 'The Library' voor (over het algemeen) de heren. In 'The Kitchen' zijn de heren de verschillende gangen van het menu, en in 'The Library' zijn de dames de boeken. Hele leuke gesprekken hebben we hierover gehad met allerlei mensen gedurende de volgende dagen. Maar dan wel in het thema blijven he, dus vragen aan mannen of ze van boeken houden, oude/nieuwe boeken, dikke/dunne boeken, kapotgelezen/nieuwe boeken etc. etc. Geen mens ook maar een idee waar we het over hadden, en wij de grootste lol. Ook bij de verschillende mensen die langslopen, aanschuiven elkaar aankijken en zeggen: nieuw boek, hmmm voorgerecht, hoofdgerecht waardig?

 

Verder komt op een middag Kevin aka Pokerkraut, een pokervlogger de pokerroom van Excalibur binnen gelopen. Hij ziet me zitten en begroet me hartelijk. Wat heeft die man een geheugen, hij heeft me een aantal trips geleden voor het eerst ontmoet, dat was nog in de oude pokerroom. Hij herkent me gewoon. Leuk om weer even met hem te kletsen en natuurlijk krijg ik nog een nieuwe chip van hem.

IMG-20180430-WA0013.thumb.jpeg.358db7ef80391aa4a13932d65bc1a675.jpeg_20180518_221203.thumb.JPG.25b08a6d4ccb3804b16687726e936187.JPG

 

bewerkt door SubAqua (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.