Spring naar bijdragen

Vegas Vlogs 2015


Gast [Verwijderde Gebruiker]

Aanbevolen berichten

Gast [Verwijderde Gebruiker]

Beste onetimers! Nu live vanuit t vliegtuig richting Nederland! Helaas heb ik niet alle vlogs hier op het forum gepost omdat er gewoon te veel media is die ik gebruik om het te verspreiden! Natuurlijk kun je ten alle tijden mij volgen via alle social media zoals ik in de mainpost ook gezegd heb :-) zodra ik thuis ben ga ik eerst even slapen en ga ik de laatste VegasVlogs editen, dat zijn er nog 2, namelijk van zondag en die van de terugreis! Daarna zal ik weer over gaan naar mijn normale vlog schema wat betekend dat ik probeer elke week/2week iets van een vlog online wil zetten :-) ik zou het erg waarderen als jullie mij helpen door mijn video's ook in de toekomst te bekijken en te delen. Views en abonnees zijn voor een vlogger alles en wil jullie daarom ook enorm bedanken voor het kijken van mijn "VegasVlogs"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast [Verwijderde Gebruiker]
Even een vraagje van technische aard: Waar edit je deze vlogs mee?

Eindelijk ff tijd om je vraag te beantwoorden, word net wakker na een super reis! Ik edit mijn vlogs met div. Programma's. In las Vegas was dit Adobe premiere pro, maar hier thuis gebruik ik het liefste Powerdirector van cyberlink of Sony Vegas studio omdat deze net even wat handigere shortkey's hebben om het editen wat sneller te laten verlopen :-) per vlog ben ik gemiddeld 2uur bezig om te editen daarna moet hij ong. 30 tot 60 min renderen en moet hij vervolgens nog half tot uur uploaden naar YouTube :-) dat kost mij dus 3 tot 4 uur per dag dat ik een filmpje maak! Dit moet sneller kunnen en dat klopt, maar met een crappy laptop gaat dat gewoon niet ;-) hier thuis gaat het wel iets sneller gelukkig! En tijdens het renderen en uploaden hoef ik uiteraard niet bij de pc of laptop te zijn ;-) dus gingen we tussen door lekker gokken!

Als je meer vragen hebt kun je die uiteraard stellen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.