Spring naar bijdragen

Wedden op Eurovisie Songfestival


CashCow

Aanbevolen berichten

Wat wij al langer wisten (Dat Trijntje zingt als een valse kraai, met dan ook nog eens een heel slechte engelse uitspraak) lijkt nu ook bevestigt te worden door de internationale bookmakers:

Bij Betfair kreeg je vandaag maar liefst 637 euro's terug voor elk ingelgede euro als je het aandurft om Trijntje op 1 te zetten.

Sterker nog: de voorspelling is dat NL niet eens de finale van het Eurovisiesongfestival gaat halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Persoonlijk vind ik heb best een fijn nummer om naar te luisteren van Trijntje en wil best een gokje wagen om met 1 euro er 637 euro voor terug te krijgen. Dat het een "long shot" is zeker maar als Trijntje haar liedje elk jaar zou zingen tot en met het jaar 2652 dan hoeft ze maar 1 keer te winnen om break even te draaien :-)

Het is natuurlijk geweldig dat je op al deze zaken kan gokken en helemaal met het euro song festival, hier komt de echte waarde en voorspellingen naar boven en is veel beter dan een "poll" van Maurice de Hond.

Als ik een gokje mag doen op het songfestival met bovenstaande quoteringen ga ik voor Rusland met een uitbetaling 1 op 10. Met a million voices en tientallen bevriende buren gaan ze punten binnen halen als een dolle.

Op welk land zouden jullie een gokje wagen en je geld op in zetten tegen welke quoteringen op dit moment van het SongFestival?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb me niet zo verdiept in het Eurovisie Songfestival. Ik heb gehoord dat er veel ophef was over de jurk van Trijntje..

Blijkbaar wordt het een andere jurk.

Wat ik van het nummer vind. Het gaat! Zojuist voor het eerst naar geluisterd.

https://youtu.be/eSZwKW3RqT0

Ach, als Trijntje naar de finale gaat krijgen we weer een hype en voordat je het weet worden we winnaar van Eurovisie Songfestival 2015. :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De quotering van Unibet geeft aan de Trijntje niet de finale gaat halen en deze voorspellingen zijn uitermate accuraat. Uiteraard hoop ik dat onze Trijn naar de finale gaat, ze steek haar hoofd toch maar weer mooi boven het maisveld uit. Ja en die tuinbroek zou ook niet mijn keuze geweest zijn maar goed ik hou weer van andere dingen. Succes Trijntje vanavond!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.