Spring naar bijdragen

Wedden op Eurovisie Songfestival


CashCow

Aanbevolen berichten

Ik had nog wel een leuke winst overgehouden aan trading. Je kon namelijk vrij makkelijk voorspellen welke landen op wie gingen stemmen door naar de geschiedenis te kijken. Eerst inzetten op Zweden, na 3 rondes verkocht - inzetten op Rusland toen een hele smak oostbloklanden aan de beurt kwamen. Toen Rusland weer verkocht en op Zweden ingezet omdat je eigenlijk hun winst wel kon voorspellen. GG!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had nog wel een leuke winst overgehouden aan trading. Je kon namelijk vrij makkelijk voorspellen welke landen op wie gingen stemmen door naar de geschiedenis te kijken. Eerst inzetten op Zweden, na 3 rondes verkocht - inzetten op Rusland toen een hele smak oostbloklanden aan de beurt kwamen. Toen Rusland weer verkocht en op Zweden ingezet omdat je eigenlijk hun winst wel kon voorspellen. GG!

De OneTime gedachte. Dank voor het delen @SittingDucks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo werkt het altijd op exchanges.

Wat ook vaak werkt:

Bookies in de UK zijn vaak lict overweight, omdat veel inwoners in de UK nu eenmaal op hun eigen sportteams betten. Daardoor worden de odds op andere landen ietsje beter. Hier kun je tussen kruipen en op de exchanges gebruik van maken.

Wat eigenlijk bij elke EK en WK wel opgaat: bij UK bookies krijg je voor Duitslannd relatief veel te veel en voor de UK veel te weinig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo werkt het altijd op exchanges.

Wat ook vaak werkt:

Bookies in de UK zijn vaak lict overweight, omdat veel inwoners in de UK nu eenmaal op hun eigen sportteams betten. Daardoor worden de odds op andere landen ietsje beter. Hier kun je tussen kruipen en op de exchanges gebruik van maken.

Wat eigenlijk bij elke EK en WK wel opgaat: bij UK bookies krijg je voor Duitslannd relatief veel te veel en voor de UK veel te weinig.

Weer wat geleerd. Nu nog toepassen :)>-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Uitleg over het gokken op het Euro Song festival met een mooi stuk: https://www.onetime.nl/sportsbetting/wedden-op-eurovisiesongfestival-inleiding-dummies

 

Ik zit net te kijken (naar de Franse verkiezingen) waar ik in gezet heb en zie ook dat ik een gokje kan wagen op het Euro Song festival. Italy met een quotering van 2.0 en mocht een ander land winnen dan krijg je 1.75x je inzet. Ik heb de liedjes nog niet gehoord maar lijkt mij een prima bet om tegen Italy in te zetten.

 

Roept u maar. Ik wil sowieso wat gaan inzetten om het Song festival nog leuker te maken (om er naar te kijken/luisteren) Graag ontvang ik u tips en met een beetje mazzel doe ik nog een free bet voor jullie.

Schermafbeelding 2017-04-23 om 16.08.27.png

 

Kom er maar in @SquareOne 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei against the odds:

Als italy 2.00 is dan moet een. Tegenbet toch wel 1.83-1.90 doen?

De tegenbet is alle landen en er moet natuurlijk wel wat verdiend worden. Echter Italy tegen de rest (26 landen) is wel een bet waar ik warm van wordt om vol tegen Italy te gaan betten. Ze hebben ook niet zo heel veel bevriende landen waar ze standaard 'douce' points voor krijgen :-)  

 

Net even geluisterd voor de allereerste x en dacht aan het begin (moah) maar toen kickte die er even goed in. Nu maar hopen dat die schor is bij de finale van het Euro Song festival ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat Italië winnaar wordt van het Eurovisiesongfestival 2017. Ik ben er ook gerust op dat Zweden en Armenië een plaats in de top 10 zullen behalen, maar een echte grote bedreiging voor Italië heb ik nergens kunnen ontwaren!! Bulgarije en Estland kunnen in de buurt van de top 10 komen.

 België heeft in dit jaar uitgepakt met een vooruitstrevende inzending. Dit is qua compositie een voortreffelijke inzending; het is eens geen aaneenrijging van songfestivalclichés (En het nummer deed het ook zeer goed bij bookmakers.) Helaas ontbreekt het de zangeres aan charisma. Zij is echt onervaren. Ik denk dat België het een beetje minder goed zal doen dan dat aanvankelijk aangenomen werd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei TheGreatOne:

De tegenbet is alle landen en er moet natuurlijk wel wat verdiend worden. Echter Italy tegen de rest (26 landen) is wel een bet waar ik warm van wordt om vol tegen Italy te gaan betten. Ze hebben ook niet zo heel veel bevriende landen waar ze standaard 'douce' points voor krijgen :-)  

 

Net even geluisterd voor de allereerste x en dacht aan het begin (moah) maar toen kickte die er even goed in. Nu maar hopen dat die schor is bij de finale van het Euro Song festival ;-)

Het zijn in feite 42 landen waar het dan om gaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.