Spring naar bijdragen

Wedden op Eurovisie Songfestival


CashCow

Aanbevolen berichten

Bij de Betfair Exchange is nu de market "Eurovision: Top 15" open gegaan. Op dit ogenblik had ik al voor circa € 237,00 aan bets geplaatst op verschillende bets met betrekking tot het Eurovisiesongfestival, maar de markt Eurovision: Top 15 wil ik zeker ook bestormen!!

Het verdient zeker aanbeveling om de ontwikkeling van deze nieuwe markt in de gaten te houden. Alle quoteringen die je daar ziet zijn nu nog bezig zich te ontwikkelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Op 23-4-2017 om 16:11 zei TheGreatOne:

Uitleg over het gokken op het Euro Song festival met een mooi stuk: https://www.onetime.nl/sportsbetting/wedden-op-eurovisiesongfestival-inleiding-dummies

 

Ik zit net te kijken (naar de Franse verkiezingen) waar ik in gezet heb en zie ook dat ik een gokje kan wagen op het Euro Song festival. Italy met een quotering van 2.0 en mocht een ander land winnen dan krijg je 1.75x je inzet. Ik heb de liedjes nog niet gehoord maar lijkt mij een prima bet om tegen Italy in te zetten.

 

Roept u maar. Ik wil sowieso wat gaan inzetten om het Song festival nog leuker te maken (om er naar te kijken/luisteren) Graag ontvang ik u tips en met een beetje mazzel doe ik nog een free bet voor jullie.

Schermafbeelding 2017-04-23 om 16.08.27.png

 

Kom er maar in @SquareOne :-)

Kijk dit ziet er goed uit, de quoteringen dalen voor de winnaar Italie. Forca! Zaterdag is het zover, leuk om te kijken met zo'n bet.

Schermafbeelding 2017-05-08 om 14.26.28.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat aanstaande zaterdag de volgende landen allemaal een plaats in de top 7 zullen behalen: Italië, Bulgarije, Armenië en Zweden. Daarnaast denk ik dat Azerbeidzjan en Roemenië ook een plaats in de top 10 zullen behalen, en Estland zal zo ongeveer rond plaats 10 eindigen (misschien plaats 11, 12 of 13.)

Ik denk dat het Verenigd Koninkrijk dit jaar een betere prestatie zal neerzetten dan in de jaren hiervoor, maar ze zullen nog buiten de top 10 eindigen.

 

Ik weet nog niet helemaal zeker of Nederland de finale zal gaan behalen. Wat denken jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisterenavond was de eerste semi-finale van het Eurovisiesongfestival 2017. Ik heb gekeken naar een show waarvan de amusementswaarde niet zo heel hoog lag. Muzikaal gezien zaten er veel vlakke, kleurloze inzendingen tussen. En de artiesten wisten mij met hun (vocale) kwaliteiten nauwelijks te verbluffen. Men was bijvoorbeeld enthousiast over  Portugal, maar ik kon niet ontdekken waar de kwaliteit van dat lied nu in schuilde. (Ik vond het compleet uit de tijd.) Zweden en Griekenland brachten inzendingen ten gehore die bol stonden van de clichés.

En dan zie je 's avonds dat Finland afvalt in deze voorronde. Nota bene was Finland ('Blackbird') één van de weinige inzendingen die ik wel echt heel goed vond. 'Blackbird' was het enige lied uit semi-finale 1 die ik op iTunes aangeschaft had! Nu dat Finland niet gekwalificeerd is, heb ik gisteren € 71,00 verloren.

Wat ik in het deelnemersveld ten node mis is een  mooie balkanballad. Ik bedoel een ballad met een slepende melodie en een mooie instrumentatie. Met van die fluiten en instrumenten waarvan geen mens eigenlijk de naam weet. Denk daarbij bijvoorbeeld aan 'Lejla' (2006) en 'Oro' (2008).

Aan de voorspellingen die ik hierboven plaatste (bericht van maandag jl.), is nog niets veranderd. Alleen denk ik ondertussen ook dat het Verenigd Koninkrijk in de top 8 gaat eindigen. (Eerder was ik daarin niet heel stellig.)

Kandidaten voor de onderste regionen op zaterdag vind ik: Spanje, Moldavië en Cyprus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei SquareOne:

De quoteringen voor Italië al winnaar in dit jaar zijn sinds afgelopen dinsdag wel opgelopen. Ik heb gisterenavond bij Bulgarije ook een uitstekende performance gezien. Zal het misschien toch nog spannend gaan worden morgen?

Spannend zal het wel worden, maar ik zie nog steeds geen probleem voor Italië. De hele wereld heeft nu Bulgarije en Portugal gezien in de halve finales, denk dat de verschuivingen in de odds vooral met inzetten te maken hebben, niet per se met keren van de kansen. 

Ik blijf dat Portugese nummer helemaal niks vinden, denk dat hij bij de televoters ook niet genoeg stemmen krijgt om te winnen. Die stemmen eerder op Bulgarije en Italië. Het blijft gewoon Italië, die voldoen aan het complete songfestivalplaatje. Ik pak nog een beetje erbij @2.60.

Nog een paar tips van mijn kant voor morgen:

- België eindigt 5-10 @1.90. Bij de bookie op dit moment als 4e genoteerd. Studioversie van het nummer is in principe een top 40 hit, live is meelijwekkend. Meisje is bang, onzeker, te jong, niet zuiver. Persoonlijk verbaasde me het dat ze doorgingen naar de finale. Van de vakjury kan ze bijna geen punten gekregen hebben. Televoters hebben haar naar mijn mening naar de finale gebracht op basis van de studioversie. Zelfs België eindigt buiten de top 10 @3.75 lijkt me mooi, er zijn zeker 10 betere nummers.

 

- Surebetje die ik in de app ook al aangaf maar helaas wat gezakt is in odds:

Australië geeft Denemarken 12 punten in de televoting @1.57. Denemarken heeft een Australische-Deense zangeres. Vorig jaar won ze The Voice Australia, jaar ervoor tweede in Australia Got Talent. Populair in Australië, goed nummer, goeie zangeres. Je mag niet stemmen op je eigen land, dus alle stemmen uit Australië gaan naar Denemarken. Gratis geld in mijn ogen.

 

- Winner without Italy: Bulgarije @2.25

Die bet houdt dus in dat Bulgarije moet winnen, of Italië winnen en Bulgarije 2e wordt. Voor Portugal krijg je @2 en om het plaatje compleet te maken, Nederland staat 3e bij de bookie @13. Deze bet is ook weer een gevalletje televoting. Ik denk dat de vakjury Portugal beter vindt dan Bulgarije, maar als het publiek gaat stemmen, verwacht ik dat een grote meerderheid Bulgarije boven Portugal verkiest en zij dus hoger zullen eindigen. Daarnaast is Bulgarije pas als één-na-laatste aan de beurt, wat een enorm voordeel is.

Als je bang bent dat er een ander land is dan Bulgarije of Italië die het songfestival kan winnen:

- Bulgarije eindigt boven Portugal @2, deze is ook zeker de moeite waard.

 

Verder nog een paar losse tipjes;

- UK eindigt top 10 @2.40

- Frankrijk buiten de top 10 @1.60

- Armenië eindigt 5-10 @2.15

- Nederland eindigt top 10 @2.40

- Denemarken eindigt top 10 @3.50

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei WouterM:

- België eindigt 5-10 @1.90. Bij de bookie op dit moment als 4e genoteerd. Studioversie van het nummer is in principe een top 40 hit, live is meelijwekkend. Meisje is bang, onzeker, te jong, niet zuiver. Persoonlijk verbaasde me het dat ze doorgingen naar de finale. Van de vakjury kan ze bijna geen punten gekregen hebben. Televoters hebben haar naar mijn mening naar de finale gebracht op basis van de studioversie. Zelfs België eindigt buiten de top 10 @3.75 lijkt me mooi, er zijn zeker 10 betere nummers

'Meelijwekkend' is inderdaad een goede typering! De zangeres is duidelijk te onervaren en te jong. Werd dit lied maar gezongen door een zangeres die wél stevig in haar schoenen stond, en waarbij iedere noot gewoon keihard raak was geweest,  dan was het absoluut een kandidaat voor de top 3! Nu komt België ook nog eens als 23e aan bod in de finale (als ik mij niet vergis). Dus het arme kind moet ook nog eens een hele poos wachten voordat zij eens het podium mag betreden. Ik haar specifieke geval weet ik niet of ze daar gelukkig om kan zijn.

Ik denk dat België zich nipt voor de finale gekwalificeerd heeft,  en ik was verbaasd dat Finland zich niet kwalificeerde. - Finland leek mij echt een kolfje naar de hand van de juryleden! -

 

1 uur geleden zei WouterM:

Ik blijf dat Portugese nummer helemaal niks vinden, denk dat hij bij de televoters ook niet genoeg stemmen krijgt om te winnen. Die stemmen eerder op Bulgarije en Italië. Het blijft gewoon Italië, die voldoen aan het complete songfestivalplaatje. Ik pak nog een beetje erbij @2.60.

Het succes van Portugal begrijp ik ook niet.  Ja,  het is een nummer dat autenthiek is (of autenthiek probeert te zijn). In het verleden kreeg je soms van dat soort mediterrane inzendingen waardoor je haast zin kreeg om op vakantie te gaan naar Griekenland, Spanje of Kroatië.  Bij mij roept dit Portugese lied niet zo'n uitnodigende sfeer op. In ieder geval geen top 2,  denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook blij verrast door de UK, twijfel om die top 5 te spelen.. Die Portugees is een goeie zanger, maar verder is het helemaal niks. Ik speelde België not to qualify, dus dat was wat jammer. Verder heb je op alle punten gelijk wat België betreft. Ik denk ook dat ze zich nipt gekwalificeerd hebben en nu hard door de mand gaan vallen nu er meer concurrentie is. Buiten de top 10 is dan mooier dan 5-10 denk ik.

Zweden inderdaad weer zoals voorgaande jaren, uptempo hitje, strakke performance, alleen de zang schiet af en toe wat tekort. Maar dat zal voor de televoting niet veel uitmaken. Ik ben voor top 4 alleen bang dat de jury ze niet hoog genoeg inschat. Ik denk dat het publiek voor Italië en Bulgarije gaat, dan moet Zweden door de vakjury in de top 3-4 gezet worden om 4e te eindigen en denk niet dat ze dat gaan doen.

Finland niet door zou ik bijna een schande willen noemen, ultiem vakjuryliedje is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei jordi22:

De quotering van Italie is flink gestegen. Bookmakers geven Portugal zelfs meer kans om te winnen. Zijn jullie nog altijd zeker van winst van Italie ? 

Ik zag het net inderdaad, ik ga wederom Italië bijspelen. Ik kan me absoluut niet voorstellen dat de televoters Portugal boven Italië verkiezen. De enige manier in mijn ogen waarom Portugal kan winnen, is als Italië door de vakjury buiten de top 4 gezet wordt. 

Dus ik blijf bij Italië, wat jij @SquareOne?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei WouterM:

Ik zag het net inderdaad, ik ga wederom Italië bijspelen. Ik kan me absoluut niet voorstellen dat de televoters Portugal boven Italië verkiezen. De enige manier in mijn ogen waarom Portugal kan winnen, is als Italië door de vakjury buiten de top 4 gezet wordt. 

Dus ik blijf bij Italië, wat jij @SquareOne?

Ik denk best dat in verschillende landen in West-Europa de televoters zullen stemmen voor Portugal. Ik denk dan dat televoters de authenticiteit van het liedje zullen waarderen. Maar hoe zal dit zijn in landen als Roemenië, Moldavië, Georgië en Wit-Rusland? Ik denk dat dit soort muziek niet veel aansluiting vindt bij hun eigen muzikale traditie en hu  muzieksmaak. De televoters in Oost-Europa zullen Portugal niet heel erg veel punten geven, is mijn inschatting.

Ik moet zeggen dat ik sinds maandag helemaal niets extra meer geplaatst heb op Italië. Ik val nu misschien wat in de herhaling, maar ik heb wel 116 euro geplaatst op "Verenigd Koninkrijk eindigt in de top 10".  Ik had het onderstaande filmpje bekeken,  en ik vond het mooi. Bijna ontroerend mooi! (En het komt echt zelden voor dat ik dat zeg over een songfestival lied.)

 

Tijdens semi-finale 1 werd er een fragment van dit lied uitgezonden,  maar niet de volledige drie minuten!!

 

Ik hoop dat de puntentelling van vanavond een thriller wordt zoals in 1998 en 2003. Herinnert iemand zich de puntentelling van 2003,  met Turkije en België?  Dat was niet spannend, maar bloedstollend!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd naar het resultaat van Polen vanavond.  Zowel on 2014 als in 2016 deed zich bij Polen een opmerkelijk verschil voor in de resultaten van vakjury's en de televotingresultaten.

Het leek me dat televoters verspreid van meerdere landen (arbeidsmigranten) echt massaal op Polen gestemd hadden. Wanneer dat dit vanavond ook weer aan de orde is dan is dat iets om rekening mee te houden in de komende jaren.

Een andere vraag: Aan welk land zal Nederland  (televoting) de 12 punten geven??  Italië,  Portugal,  Armenië,  België of Polen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei SquareOne:

Ik ben benieuwd naar het resultaat van Polen vanavond.  Zowel on 2014 als in 2016 deed zich bij Polen een opmerkelijk verschil voor in de resultaten van vakjury's en de televotingresultaten.

Het leek me dat televoters verspreid van meerdere landen (arbeidsmigranten) echt massaal op Polen gestemd hadden. Wanneer dat dit vanavond ook weer aan de orde is dan is dat iets om rekening mee te houden in de komende jaren.

Een andere vraag: Aan welk land zal Nederland  (televoting) de 12 punten geven??  Italië,  Portugal,  Armenië,  België of Polen?

Vorig jaar kreeg Polen 227 vd 229 punten uit de televoting inderdaad.. Dat zal dit jaar ook weer gaan gebeuren denk ik.

Ik denk dat onze 12 punten naar Italië gaan. Maar ik durf em niet aan te gaan, wij zijn een wispelturig land wat televoting betreft :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dat dat wel interessant is.  Want in het decennium hiervoor gaf Nederland verschillende keren 12 punten aan Turkije en Armenië. Turkije doet sinds enkele jaren niet meer mee aan het songfestival, dus Turkije is geen mogelijkheid. De Armeense gemeenschap wist ervoor te zorgen dat Nederland enkele keren de 12 punten aan Armenië toekende. Maar dat was steeds in jaren waarin  Nederland zich niet gekwalificeerd had voor de finale. In die jaren liggen de kijkcijfers op zaterdagavond in Nederland veel lager! En toen kregen leden van de Armeense gemeenschap in Nederland bijna vrij spel om, met hun televotes, het resultaat van Nederland te beïnvloeden. Dat zal vanavond niet gaan gebeuren,  omdat de kijkcijfers vanavond hoog zullen liggen en eventuele stemmen van Armeniërs wat verwateren.

België kreeg vorig jaar wel 12 punten van ons (televoters). Maar, in tegenstelling tot wat men misschien zou menen, komt dat helemaal niet zo vaak voor. 

De conclusie is dus dat ik dit ook niet weet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.