Spring naar bijdragen

online slot review Treasure Island Quickspin


Aanbevolen berichten

Slot Treasure Island

Fabrikant Quickspin

Released november 2013

Layout 5x3 40 winlijnen

Inzet vanaf 25 cent

RTP 97,1%

Variantie laag-medium (?)

Audiovisueel

Muziek en geluid: ruim voldoende

Graphics: zeer goed verzorgd

Quickspin maakt slots met een eigen stijl. Hun slots vallen op door de heldere, mooi verzorgde graphics.

Treasure Island is een release van alweer anderhalf jaar geleden. Het gaat over ehm piraten en een schateiland. Yarrrr !

Gameplay, features en bonus spel:

De layout is standaard 5x3 rollen, en dan met 40 winlijnen.

De slot is rijk aan features. In de base game en ook in de free spins kun je 'pirate attack' krijgen door 2 of meer speciale symbolen in beeld te krijgen. Dan worden er vanuit de verte kanonskogels op de rollen afgevuurd, die nieuwe jokersymbolen aan de laatste draai toevoegen.

Met drie scatters in beeld, krijg je 1 van 3 volgende: instant mystery prijs(je) , treasure hunt die bestaat uit 2 mystery prijzen, of free spins.

Voorafgaand aan het spelen van de free spins mag je eilandjes uitkiezen, en bepaald welke extra joker symbolen er meedoen.

Vóór: kraakheldere graphics, hoge frequentie van bonusgame.

Tégen: Weinig kans op een grote prijs. Meer dan 100x bet is zeldzaam.

Soms krijg je het halve scherm vol jokers, wordt de big win animatie opgestart, en dan zie je dat je 10,5x bet hebt gewonnen.

In andere slots van Quickspin, met name Goldilocks en Big Bad Wolf, heb ik gemakkelijker grote prijzen in de feature gewonnen.

Dat heeft als voordeel dat je gemakkelijker een eindpunt voor een speelsessie bereikt.

Rudi's slotscore: 7,5/10

https://youtu.be/QquiXhTckbg

Gameplay en Features!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weken later...
Ik kreeg zoveel zin in deze slot dat ik 50 euro gestort heb op Pokerstars. Ik zet de spin op $1,00 en heb welgeteld 60 draaien gedaan en toen was het geld op. Nagenoeg geen enkel prijsje en geen enkel bonusspel :(

Ik kan me bedwingen. Wat een pech @JackPot. Volgende keer gewoon roulette spelen want daar heb je meer geluk in.

Het spel ziet er leuk uit maar de prijzen vallen toch wat tegen. Bijna alle symbolen wild en dan nog geen jackpot. Bedankt voor de review @Rudi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op speelavonden dat ik niet op 32RED zit (alleen Microgaming) speel ik misschien vijf á tien kastjes van alle merken. Er zijn zoveel mooiere kastjes die ik vaker speel..

De games portfolio van Quickspin staat op hun website:

http://www.quickspin.com/#!/games

Ik heb ze allemaal wel eens gespeeld en voorlopig beoordeel ik ze als volgt:

voldoende: supernova, sugar trail, jewel blast (bleh),

ruim voldoende: sinbad, beowulf, three musketeers, titan thunder, king colussus, royal frog, firestorm, royal frog, treasure island

goed tot uitstekend: epic journey, hidden valley, big bad wolf (top RTP) , goldilocks.

En Rapunzels Tower heeft me teveel gekost om te kunnen beoordelen :P

Als ik nog eens ga firestormen, speelt namelijk wel vlot weg, dan tape ik hem voor in een verzamelthread!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn god, ik heb zojuist een mega sessie van Giants Gold gespeeld. Heeft me ook fors wat centjes gekost, nadat ik weer een positieve roulette sessie had afgerond. Ik zat maar te wachten tot de eitjes kwamen waardoor mijn free spins eindelijk kwamen, maar eerste bonusronde was redelijk kansloos met 7 euro winst na eerst 70 euro te hebben geïnvesteerd :(. Daarna 2e ronde ging beter met een winst van 20 euro na ook nog eens 13 respins te hebben gekregen.

Deze kast heeft me zeer zeker geïntrigeerd, maar ben bang dat als ik weer ga spelen ik mijn hele bankroll er aan ga verliezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Quickspin maakt prachtige slots maar bij de meeste is het moeilijk om erg veel te winnen. Voordeel is dat je ook niet heel veel verliest. Ik gebruik lage volatiliteit kasten zoals Jewel Blast en Firestorm dan ook vooral om aan bonusinzetvoorwaarden te voldoen. Grafisch is het wel altijd top en de bonusrondes zijn altijd lekker origineel. Met Three Musketeers en Royal Frog heb ik nog het meeste succes gehad qua grote uitbetalingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.