Spring naar bijdragen

Krasloten vakantiekalender


JackPot

Aanbevolen berichten

Ik zag gisteren de reclame van de Krasloterij op tv en werd meteen getriggered door dit nieuwe kraslot. Het is volgens mij vergelijkbaar met het kraslot dat er in december ( De december kalender) altijd is. Dit is dus de vakantiekalender 2015

Ik ga straks naar de winkel om er enkele te kopen. Kijken of het (kras)lot mij gunstig gezind is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Leuk zeg. Wij kopen altijd 3 december krasloten en krassen dan met het gezin elke dag een vakje open, het hoort er echt bij en onze dochter blijft het geweldig vinden om dit te doen en ik stiekem ook. Deze gaan we dus ook zeker kopen en dan schiet de zomer weer snel voorbij (helaas). De vakantie kalender van de krasloterij is een hele slimme commerciële zet van ze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha @Bet1Drink2 ik heb precies hetzelfde, er zit gewoon iets in mij wat er voor zorgt dat ik al die vakjes ook MOET open krassen, heel slecht maar het is niet anders! :))

Wat is het uitbetalingspercentage van dit kraslot @JackPot? Ik zie dat je kans kan maken op €2.000 netto, de hoofdprijzen zijn dus een stuk kleiner dan bijvoorbeeld het Klavertje 4 kraslot. Dus ik neem aan dat je veel meer kans kunt maken op een prijs van €2.000 netto omdat er meer van dit soort kleinere prijzen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Het December kraslot is weer te koop, de herfst is net begonnen maar je kan dit mooie lot al kopen in de winkel. Ze zijn te verkrijgen in een 5€ of 10€ variant. De 5€ kraslot heeft 3 hoofdprijzen van 100.000€ netto (winkans 1 op 2) en de 10€ kraslot heeft 2 hoofdprijzen van 250.000€ en heeft een winkans van 1.95.

Ik koop hem pas eind november zodat die mooi in de schoen kan van mijn dochter en vrouw (zoals elk jaar).

 

Zie ook dat er nieuwe krasloten zijn van 1€ de zogenoemde winterpegels krasloten. Prijzenpost van ruim 1,25 miljoen met een winkans van 1 op 4,60.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 11 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...