Spring naar bijdragen

WSOP 2015 - World Series of Poker in Las Vegas


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Over een paar dagen begint in Las Vegas de 46ste WSOP - editie.

Zijn er OneTimers die meedoen de WSOP of in Las Vegas gaan kijken.

World Series of Poker lijkt me het ultieme voor een pokerspeler of zie ik dit verkeerd?

https://youtu.be/Du-s_tctoyQ

Ik hoop dat er een Nederlander een event wint. Het mooiste zou zijn het main event.

Jorryt van Hoof was er vorig jaar dicht bij maar werd toen derde.

Zijn er OneTimers die ooit meegedaan hebben en rondlopen met een WSOP bracelet :))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb een paar jaar kleine WSOP events gespeeld (met 0 cashes) en mijn grote droom was om ooit een keer het Main WSOP event te spelen met een buy-in van 10.000$. Toen ik 40 werd in Las Vegas werden op dat moment ook de WSOP gehouden in het Rio en heb ik mij dat zelf als cadeau gegeven zodat het van mijn bucket list af kon. Ik zat in een geweldige run op dag 1 en heb nog alle handjes (die ik speelde) op mijn iphone staan. Ik zal hier t.z.t nog eens een artikel aan wijden maar heb er geen spijt van gehad. Wat een droom die uit kwam was dat zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RAZZ! OMFG! Hebben we een razz liefhebber in de house?

Ik ben zelf een groot liefhebber van razz, ik heb de WCOOP Razz meerdere keren gespeeld back in the old days, ik was 3 of 4 keer op rij de beste NLer en elke keer in de top 100. Dat is dan weer mijn geluk: NLHE is de populairste variant en daar zuig ik keihard in. Razz wordt door exact 6 mensen gespeeld en in Razz ben ik minimaal 50 keer beter dan in NLHE. Andere games waar ik niet in zuig: Limit Omaha hilo en 7-Stud split. Wat uiteraard ook niemand meer speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

RAZZ! OMFG! Hebben we een razz liefhebber in de house?

Ik ben zelf een groot liefhebber van razz, ik heb de WCOOP Razz meerdere keren gespeeld back in the old days, ik was 3 of 4 keer op rij de beste NLer en elke keer in de top 100. Dat is dan weer mijn geluk: NLHE is de populairste variant en daar zuig ik keihard in. Razz wordt door exact 6 mensen gespeeld en in Razz ben ik minimaal 50 keer beter dan in NLHE. Andere games waar ik niet in zuig: Limit Omaha hilo en 7-Stud split. Wat uiteraard ook niemand meer speelt.

Nu moet ik afhaken met al die termen. Klinkt wel goed @Cashcow! Ik koop wel % :)) en laat het poker in welke vorm dan ook aan anderen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan weer kijken naar het einde van het main event. Is altijd heel gaaf en spannend, hebben we na die eerste keer een paar jaar geleden al vaker gedaan.

Paar jaar geleden kwamen we op de laatste dag van het main event aan in Vegas. Het werd toen nog direct live uitgezonden. We logeerden toen in de Wynn en lagen op bed naar de televisie naar de laatste twee tafels te kijken. Waarom gaan we eigenlijk niet even live kijken vroeg ik me af. Daarom toch weer in de auto gesprongen en naar de Rio. Het was in het echt zo totaal anders (en veel minder glamerous) dan op tv :) De publieke tribune leek nog heel wat op tv, maar was maar een kleine gammele stellage, midden in zo'n grote zaal. Op die tribune was ook nog plek genoeg, je zat bijna aan tafel bij de spelers. Sarah Scott deed de interviews en stond ook maar een beetje tussen de omgevallen lege stoelen in de chaos. De tweede tafel, die dus niet de televisietafel was, stond helemaal verloren in het halfdonker. Het was echt maar een heel klein deel van die zaal, terwijl het op tv nog heel wat leek. Het was wel super gezellig en heel knus, juist omdat het zo klein was.

De eerste keer dat we naar de WSOP gingen kijken, was een paar jaar geleden tijdens het 40.000 dollar event, ter gelegenheid van 40 jaar WSOP. Dat was echt megagaaf, alle op dat moment bekende spelers (bekend van High stakes poker en poker after dark etc.) waren er. We hebben toen echt iedereen van heel dichtbij gezien, ze liepen ook gewoon door de gangen naar de rokers- en andere ruimtes waar wij iedereen gewoon hadden kunnen aanspreken als we dat hadden gewild. Ik vond het echt super.

Wanneer je overigens nu naar de bravo-app kijkt dan zie je dat poker op dit moment in Vegas weer helemaal hot is, overal alle tafels vol en enorme wachtlijsten. Zo'n wsop doet toch wel heel veel voor het poker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam vorig jaar in Las Vegas aan toen Jorryt aan zijn finale tafel begon. Door andere plannen geen tijd gehad om er even te gaan kijken.

Nu back ik iemand voor een half procent van een compleet pakket toernooien dat hij speelt. Heb hem al met twee eerdere pakketten gebackt, elke keer met een beetje winst en nu heeft hij in zijn eerste toernooi van dit pakket ook al een cash te pakken, dus ziet er goed uit. Maakt het hele gebeuren een stuk spannender.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kwam vorig jaar in Las Vegas aan toen Jorryt aan zijn finale tafel begon. Door andere plannen geen tijd gehad om er even te gaan kijken.

Nu back ik iemand voor een half procent van een compleet pakket toernooien dat hij speelt. Heb hem al met twee eerdere pakketten gebackt, elke keer met een beetje winst en nu heeft hij in zijn eerste toernooi van dit pakket ook al een cash te pakken, dus ziet er goed uit. Maakt het hele gebeuren een stuk spannender.

Ik hoop dat hij, zij (Nederlander?) het goed doet. Dit maakt het volgen veel spannender. S6 en laat ons maar weten deze WSOP voor jou verloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

PN mag geen updates doen. Rechten blijven dit jaar in handen van de WSOP.com

PN.COM heeft wel artikelen, korte filmpjes en podcast.

Verder nog geen leuke sites gevonden met update/artikelen. Wie helpt

Volgend jaar een OneTime shirt aantrekken en ga je gang :)) Helaas geen verstand van pokeren. Wel van Vegas maar daar heb je niet veel aan op de WSOP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.