Spring naar bijdragen

Goedkoop vliegen naar Las Vegas, de beste deals


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Las Vegas is de ultieme pretstad voor de meeste OneTimers. Natuurlijk willen we zo goedkoop mogelijk vliegen naar Las Vegas.

Mocht je een leuke vliegaanbieding naar Las Vegas tegenkomen dan mag je deze hier plaatsen.

Een vliegticket (retour) naar Las Vegas mag niet meer dan 600 euro bedragen.

Kom je een mooie Las Vegas aanbieding tegen plaats deze dan in deze topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...

ik heb er gevonden van 566 euro PP maar dan wel met heen een dubbele overstap en terug niet, zou daar persoonlijk niet voor gaan, dan maar iets duurder.(het is onder de 600) :))

ook wel even die van KLM op de zelfde dagen gezet komt dan op 599 euro PP maar wel alles enkel overstap, dus echt wel beter dan maar 33 euro PP meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb er gevonden van 566 euro PP maar dan wel met heen een dubbele overstap en terug niet, zou daar persoonlijk niet voor gaan, dan maar iets duurder.(het is onder de 600) :))

ook wel even die van KLM op de zelfde dagen gezet komt dan op 599 euro PP maar wel alles enkel overstap, dus echt wel beter dan maar 33 euro PP meer.

Klopt, ik zit er aan te denken om in oktober te gaan. Morgen even mijn spaarvarken leegschudden en kijken hoeveel ik heb. Van vrouwlief heb ik toestemming. Dit vind het goed zolang zij maar niet mee hoeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag deze week nog een ticket voor €541 van 10 juni tot 17 juni. Wel beetje korte tijd, ik zou persoonlijk langer gaan. Maar in combinatie met het Flamingo hotel kwam ik uit op 780 euro p.p. + $100 resortfee.

Ik vind het best prijzig, maar dit is wel last-minute en midden in de zomer waar tickets vaak veel duurder zijn, dus dan valt het eigenlijk nog best mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

LOL dat is wel heel ziek @CashCow. Ik heb één keer een tijdje een aanbieding gezien voor €499 incl vlucht met ArkeFly en 7 nachten in de Golden Nugget.

Een hele mooie aanbieding. Ik zou hier ook wel interesse in hebben. Jammer dat ArkeFly geen vluchten meer aanbiedt naar Las Vegas.

@CashCow, prachtige aanbieding. Alleen zie ik deze nooit. Mocht je er weer 1 tegenkomen zet hem dan maar in deze topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@CashCow, prachtige aanbieding. Alleen zie ik deze nooit. Mocht je er weer 1 tegenkomen zet hem dan maar in deze topic.

Het was 8 jaar geleden, once in a lifetime denk ik :) Ik heb toen wel het BESTE verslag van een trip OOIT geschreven. Filpjes, tekst, plaatjes, mega lang, supergrappig. Alles zat erop en eraan. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Air Canada + Lufthansa

12:05

AMS 19u 05

YYZ 1 tussenstop

1 tussenstop YYZ

22:10

LAS

Gedeeltelijk uitgevoerd door Air Canada Rouge

9:00

LAS 15u 20

ORD 1 tussenstop

1 tussenstop ORD

9:20 (+1)

AMS

Uitgevoerd door United

Total price

542 €

beetje kloten op skyscanner en dan vind je de data die je moet gebruiken bij expedia :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

@CashCow, prachtige aanbieding. Alleen zie ik deze nooit. Mocht je er weer 1 tegenkomen zet hem dan maar in deze topic.

Het was 8 jaar geleden, once in a lifetime denk ik :) Ik heb toen wel het BESTE verslag van een trip OOIT geschreven. Filpjes, tekst, plaatjes, mega lang, supergrappig. Alles zat erop en eraan. ;)

Is deze nog ergens terug te lezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

@lasvegasnic dat is zeker een goede prijs......ik heb uiteindelijk ook geboekt via www.chaser.nl bij Tix. Ik heb alle sites nagekeken en zag bij elke website als expedia of chesptickets andere prijzen en andere vluchten. Toen kwam ik bij chaser uit. Wat een keuze daar.....misschien dat andere leden nog tips hebben voor vergelijkingswebsites voor tickets

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...