Spring naar bijdragen
LasVegasNic

Goedkoop vliegen naar Las Vegas, de beste deals

Recommended Posts

Hey Onetimers,

Na de leuke updates en fimlpjes van the VegasBrothers ben ik ook gaan kijken voor tickets naar Vegas, in februari. Even het carnaval en de kou ontvluchten.

Nu ben ik benieuwd hoe jullie zoeken:

Gaan jullie voor losse tickets en hotelovernachtingen. Of gecombineerd?

En hebben jullie tips. Waar moeten we op letten?

We zijn van plan 7-9 dagen. En vertrekken rond 10 februari. Is dat een goede periode voor Vegas??

Nu zag ik onderstaande deal. Lijkt mij een goede deal, wat zijn jullie ervaringen?

image.png.e789e445f2040bae71909962b77be434.png

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Treasure Island prima hotel op super locatie. Heb je mooie vluchttijden (erg belangrijk), is deze prijs voor 9 dagen en 2 x een weekend dat mooie prijs. Denk dat @ROELETTE in deze periode je wel voor 900€ p.p. in Vegas kan krijgen.

Combinatie Expedia (Hotel en Vlucht) en eventueel met auto bijna altijd de beste deals. Februari is geen top maand qua temperatuur en beter is eind maart (begin april) of oktober te gaan. Maar als je het carnaval wilt ontvluchten is er geen betere plek op aarde dan Las Vegas :-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dominus:

Hey Onetimers,

Na de leuke updates en fimlpjes van the VegasBrothers ben ik ook gaan kijken voor tickets naar Vegas, in februari. Even het carnaval en de kou ontvluchten.

Nu ben ik benieuwd hoe jullie zoeken:

Gaan jullie voor losse tickets en hotelovernachtingen. Of gecombineerd?

En hebben jullie tips. Waar moeten we op letten?

We zijn van plan 7-9 dagen. En vertrekken rond 10 februari. Is dat een goede periode voor Vegas??

Nu zag ik onderstaande deal. Lijkt mij een goede deal, wat zijn jullie ervaringen?

image.png.e789e445f2040bae71909962b77be434.png

Ik tagg @Hillichanceff die is koning op expedia, 900-1000€ moet te doen zijn;) overigens is nyny/excalibur/montecarlo vaak ietsjes goedkoper

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden